Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@16:56:56 GMT

رقابت با آمریکا و روسیه هیجان انگیز است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۲۳۴۷

رقابت با آمریکا و روسیه هیجان انگیز است

سعیده علی در حاشیه اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتیم و در حال سپری کردن یکی از بهترین اردوهای آماده سازی تیم ملی در این مدت هستیم که باید از هیئت بسکتبال گرگان تشکر کنم.

وی افزود: حضور در مسابقات کاپ آسیا باعث شد تا برخی بازیکنان با کسب تجربه از این رقابت‌ها، آن را به بازیکنان جوان‌تر انتقال دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی تصریح کرد: انتخاب خانم بیک لیک لی به عنوان سرمربی اتفاق خوبی بود زیرا ایشان بسیار به روز هستند و حضورشان موجب ایجاد شادابی در تیم ملی شده است.

وی ادامه داد: بازیکنان تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان در سطح فنی بالاتری نسبت به قبل تمرین می‌کنند و از لحاظ روحی هم شرایط فوق العاده‌ای داریم.

برای باخت به جام جهانی نمی‌رویم

کاپیتان تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان در خصوص گروه ایران در رقابت‌های جام جهانی، گفت: آمریکا و روسیه بهترین تیم‌های دنیا هستند و من همیشه دوست دارم با تیم‌های قدرتمند بازی کنیم زیرا رقابت با آنها موجب ارتقای بسکتبال بانوان ایران می‌شود.

علی اضافه کرد: البته این که برای صعود از گروه شانس کمی داریم ناراحت کننده است اما ما برای باخت به جام جهانی نمی‌رویم و تمام توان خود را در زمین مسابقه می‌گذاریم.

وی با بیان اینکه تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان در سه ماه اخیر اردوهای منظمی را پشت سر گذاشته است، اظهار کرد: با روی کار آمدن رئیس جدید فدراسیون بسکتبال، اتفاقات خوبی در بخش بانوان رخ داد و نسبت به سال‌های گذشته ارتقای خوبی داشتیم.

علی افزود: اگر دو سال روی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران سرمایه گذاری شود به زودی جزو تیم‌های برتر آسیا خواهیم شد، البته ورود استرالیا و نیوزلند به آسیا کار را سخت کرده اما می‌توانیم سطح خودمان را به تیم‌های برتر آسیا نزدیک کنیم.

وی یادآور شد: در کاپ آسیا بازی خوبی مقابل ژاپن به نمایش گذاشتیم و به دلیل بی تجربگی نتیجه را واگذار کردیم، اما نشان دادیم که از تیم‌های دیگر آسیا خیلی غقب نیستیم و می‌توانیم با کسب تجربه بیشتر، نتایج بهتری در آینده کسب کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سومین اردوی آماده سازی تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران برای حضور قدرتمند در جام جهانی از دوشنبه در سالن امام خمینی (ره) گرگان با حضور ۹ بازیکن آغاز شد و تا پنجشنبه ادامه دارد.

سعیده علی، معصومه اسماعیل زاده، مژگان خدادادی، کیمیا یزدانیان طهرانی، شادی عبدالوند، فائزه شهریاری، سحر نجفی، ساغر آجیلی و شیدا شجاعی، بازیکنان تیم ملی بسکتبال سه نفره بانوان ایران هستند که تمرینات خود را زیر نظر نیکا بیک لیک لی به عنوان سرمربی دنبال می‌کنند تا چهار بازیکن نهایی برای حضور در جام جهانی مشخص شوند.

رقابت‌های جام جهانی بسکتبال سه نفره بانوان با حضور ۲۰ تیم در چهار گروه پنج تیمی از ۱۸ تا ۲۲ خرداد به میزبانی فیلیپین برگزار می‌شود که ایران به همراه تیم‌های آمریکا، روسیه، آندورا و اوگاندا در کروه سوم قرار دارد.

کد خبر 4304771

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بسکتبال بانوان ایران فدراسیون بسکتبال گرگان ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز کرمانشاه گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران مشهد خرم آباد یاسوج اشتغال سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد

به گزارش خبرنگار مهر، مرحله فینال مسابقات بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا شامگاه چهارشنبه با برگزاری دیدار سوم میان دو تیم شهرداری گرگان و الریاضی لبنان پیگیری شد.

در این دیدار که در بیروت برگزار شد، تیم الریاضی با نتیجه ١٠٠ بر ٧٨ نماینده ایران را شکست داد.

فینال سوپرلیگ غرب اسیا به صورت ٢ از٣ برگزار می شود. شهرداری گرگان در دیدار نخست مقابل الریاضی شکست خورد اما در دیدار دوم به برتری دست یافت.

بدین ترتیب با شکست در سومین دیدار فینال، تیم شهرداری گرگان به نایب قهرمانی غرب آسیا دست یافت.

کد خبر 6100768

دیگر خبرها

  • گرگان به الریاضی باخت؛ جام بسکتبال غرب به لبنان رفت
  • شهرداری گرگان نایب قهرمان بسکتبال غرب آسیا شد
  • تیم بسکتبال شهرداری گرگان نایب قهرمان غرب آسیا شد
  • پولیتیکو: محبوبیت جهانی آمریکا رو به افول است
  • ۵ فعالیت هیجان‌انگیز در دبی که نباید از دست بدهید
  • صعود ۲ نماینده ایران به فینال دوچرخه‌سواری کوهستان آسیا
  • ورزش ایران امن باید به آسیا شناسانده شود/میزبانی مسابقات جهانی
  • آقاپور: «دی‌جی» تیم ملی فوتسال هستم!/ با درد بازی کردم
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۸ اردیبهشت
  • قهرمانی لیگ برتر رویینگ بانوان سهم دانشگاه آزاد شد/ صدور جواز حضور رقابت‌های بین‌المللی روسیه