Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: دشمن در ماجرای برجام فهمید که ایران دست برتر را دارد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۲ استانها گلستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، علی اصغر طهماسبی ظهر امروز در جمع فرماندهان نظامی و انتظامی استان به مناسبت سوم خرداد در قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون به علت سردادن شعار "نه شرقی، نه غربی" مَطلع نظر دشمنان به ویژه آمریکای جنایتکار بوده، هست و خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طهماسبی ضمن بیان اینکه جنگ میان مستضعفین و مستکبرین همیشه در تاریخ بوده و هست، گفت: کشور ما امروز با 3 تهدید "نظامی و سخت"، "نوین و فناورانه" و "مردم محورانه" مواجه است.

وی افزود: در جنگ حدود 215 هزار شهید تقدیم انقلاب کرده ایم که از این تعداد 155 هزار شهید در جبهه‌ها و حدود 50 هزار شهید در بمباران دشمنان به شهادت رسیده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: در کنار شهدا، 140 هزار جانباز و ایثارگر و 40 هزار آزاده سرافراز بخشی از برگ زرین افتخار جمهوری اسلامی ایران هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان به موفقیت‌های منطقه‌ای جمهوری اسلامی اشاره و اظهار کرد: پیش از انقلاب 60 هزار مستشار استکبار جهانی در ایران فعالیت داشتند اما به برکت انقلاب اسلامی و خون شهدا، مستشاران مردمی ما در فراسوی مرزها و منطقه در کشورهای مسلمان خدمت می‌کنند.

طهماسبی افزود: اگر ایران تا دیروز قربانی تروریسم بوده امروز در فرامنطقه و فرامرزها تروریست‌ها را تعقیب می‌کند و به سزای اعمالشان می‌رساند.

وی با اشاره به اظهارات ضدایرانی اخیر وزیر امور خارجه امریکا گفت: وزیر خارجه نادان امریکا 12 شرط برای جمهوری اسلامی می‌گذارد که از این تعداد 7 شرط مربوط به سپاه پاسداران انقلاب است و این موضوع نشان‌دهنده اقتدار نظامی و دفاعی ایران است.

وی با تمجید از اتحاد موجود در میان نیروهای مسلح اظهار کرد: اگر در اوایل دهه 60 و دوران دفاع مقدس میان نیروهای مسلح ما شکاف ایجاد شده بود امروز خوشبختانه ارتش، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی در کنار یکدیگر همانند ید واحد قرار گرفته‌اند و مایه عزت و افتخار نظام هستند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به توانمندی‌های نظامی کشور تصریح کرد: در حوزه دفاعی و نظامی با اقتدار وارد عرصه بین‌المللی شده‌‌ایم و با احدی تعارف و سر سازش نداریم.

طهماسبی تصریح کرد: دشمن در ماجرای برجام فهمید که ایران دست برتر را دارد و به فرموده مقام معظم رهبری، ما حتی اگر بمب اتم هم داشته باشیم از آن استفاده نخواهیم کرد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: جمهوری اسلامی، نظام 40 سال پیش نیست و به همت دلاورمردی های نیروهای مسلح و مردمی و به کوری چشم دشمنان به سوی جامعه آرمانی پیش خواهد رفت.

انتهای پیام/ش

R41471/P1377/S6,70/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۲۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام بلاتأمل جمهوری اسلامی در صورت خطای دشمن

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ امام جمعه اراک در مراسم گرامیداشت روز ارتش در جمع فرماندهان و یگان‌های نمونه نیرو‌های مسلح استان پاسخ موشکی سپاه پاسداران به رژیم جعلی صهیونیستی را سیلی کوبنده و پیام روشن جمهوری اسلامی ایران به رژیم سفاک و حامیان استکباری آن دانست و تصریح کرد: عملیات وعده صادق به زورگویان و جنایتکاران جهان اثبات کرد که ایران هر تجاوز و تعرضی را با قدرت جواب خواهد داد.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: در حالی که قدرت‌های نظامی دنیا و در رأس آنها آمریکای جنایتکار تمام امکانات و تجهیزات نظامی، الکترونیکی و رزمی خود را برای مقابله با قدرت موشکی و پهپادی ایران به کار گرفته بود اهداف نظامی در عمق سرزمین‌های اشغالی توسط موشک‌ها و پهپاد‌های ایران منهدم شد و لانه عنکبوت صهیونیست‌ها را لرزاند.
امیر کاظمیان ارشد نظامی ارتش در استان هم در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به برکت خون مطهر شهدا و ایستادگی و رشادت دلاورانه و پشتوانه عظیم مردمی با رهبری فرمانده کل قوا هر تهدید و تجاوزی را با قدرت و سرعت جواب خواهد داد.

دیگر خبرها

  • سعید لیلاز: خطرناک‌ترین دشمن جمهوری اسلامی خودش است/ بعد از ماجرای مهسا هنوز آشتی ملی مشاهده نشده/ امریکایی‌ها می‌دانند اگر ضربه جدی به ایران بزنند دست ایران بسته نیست/ پیشنهاد من این است که ایران، آزمایش هسته‌ای خود را عمومی کند
  • عملیات «وعده صادق» نمایانگر زنده‌بودن انقلاب اسلامی بود
  • عملیات«وعده صادق» نمایانگر زنده‌بودن انقلاب اسلامی بود
  • از بابایی تا صیاد / رشادت‌هایی که دشمن در محاسباتش از قلم انداخته بود
  • اقدام بلاتأمل جمهوری اسلامی در صورت خطای دشمن
  • توطئه های دشمن برای تعرض به امنیت ایران باحضورارتش مقتدرخنثی شد
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در همدان
  • جمهوری اسلامی ایران اکنون در قله قدرت نظامی است
  • امروز دشمن با عملیات روانی در پی ترمیم گنبد آسیب دیده خود است
  • اتحاد مقدس ایرانیان علیه دشمن صهیونیستی