Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سعید برازنده مقدم ظهر امروز در مراسم تقدیر از روابط عمومی‌های ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستانهای استان یزد اظهار داشت: روابط عمومی‌ها پل ارتباطی یک سازمان با جامعه هستند و ضروری است این ارتباط پررنگ‌تر شود.

وی با بیان اینکه هرچه این ارتباط پررنگ‌تر باشد، مشکلات نیز کمتر خواهد بود، افزود: ادارات راهداری هم در شهرستان‌ها و هم در اداره کل این وظیفه را به خوبی انجام داده اند و همین امر نیز سبب برتری روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد در جشنواره ستارگان روابط عمومی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برازنده مقدم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به گستردگی کار و گروه‌ها در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: یکی از اقشاری که نبض حیات جامعه را در دست دارند و با حمل و نقل کالاهای اساسی، مردم را در شهرهای مختلف تامین می کنند، رانندگان هستند.

وی با اشاره به اینکه در استان یزد با خانواده ۱۵ تا ۱۶ هزار نفری رانندگان مواجه هستیم، عنوان کرد: شایسته است روابط عمومی ادارات راهداری در مرکز استان و شهرستان‌ها، با این قشر نیز ارتباط برقرار کرده و تلاش‌ها و زحمات آنها را به جامعه منعکس کنند.

برازنده مقدم تصریح کرد: رانندگان تنها قشری هستند که سرمایه شغلی خود را تامین می کنند، افزود: آنها در مسیر کار خود هم از جان و هم از مال خود مایه گذاشته اند و این قشر از زحمتکش‌ترین و فداکارترین اقشار جامعه هستند.

وی تاکید کرد: به طور قطع اگر اختلالی در سیستم حمل و نقل بار و مسافر ایجاد شود، زندگی در اغلب شهرها با مشکلات جدی مواجه می شود، افزود: این مهم نشانگر اهمیت کار رانندگان است که لازم است روابط عمومی ادارات راهداری با تعامل بیشتر با این قشر، تلاش‌های آنها را نیز منعکس کنند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود ضمن قدردانی از تلاش روابط عمومی ادارات راهداری در شهرستان‌های استان و مرکز استان یزد بیان کرد: از فعالیت روابط عمومی‌ها حمایت می ‌کنیم و امیدواریم حاصل این حمایت،‌ همانند امسال درخشش در جشنواره ستارگان روابط عمومی باشد.

در این مراسم از مسئولان روابط عمومی ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان‌های مختلف استان یزد تجلیل شد.

کد خبر 4304839

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان یزد یزد ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز کرمانشاه گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران مشهد خرم آباد یاسوج اشتغال سانحه تصادف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۳۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود

مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: به منظور افزایش ایمنی کاربران راه در آزاد راه تهران _کرج_قزوین پروژه لکه گیری و روکش  آسفالت حفاظتی و روکش آسفالت توپکا در این محور در دستور کار قرار گرفت.   وی افزود: این پروژه به طول ۵۰ کیلومتر در دو باند شمالی و جنوبی در آزادراه تهران-کرج-قزوین حوزه استان البرز در حال اجرا است.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز با اشاره به اینکه برای اجرای  این پروژه اعتباری بالغ بر ۲۱۰ میلیارد تومان پیش بینی شده است تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی انجام شده بخش قابل توجهی از پروژه تا پایان سال جاری قابل بهره برداری خواهد بود.   زندی فر خاطرنشان کرد:بر این اساس در طی ایام هفته با هماهنگی پلیس راه محدودیت های تردد در برخی از نقاط آزادراه( باند شمالی و جنوبی ) جهت اجرای این عملیات اعمال خواهد شد.   مدیر کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز گفت: ممکن است در برخی از نقاط آزاد راه که عملیات عمرانی اجرا می شود شاهد ترافیک مقطعی باشیم، ضمن پوزش از هموطنان عزیز به منظور ترافیک ایجاد شده در خواست می شود، ضمن صبوری همکاری لازم را با عوامل راهداری و پلیس راه داشته باشند. باشگاه خبرنگاران جوان البرز کرج

دیگر خبرها

  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • آزادراه تهران_کرج_قزوین روکش آسفالت می شود
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • اهمیت مسئله جمعیت به درستی در جامعه تبیین شود
  • زیرساخت‌های حمل‌ونقل کشور در مسیر پیشرفت
  • جابه‌جایی ۹ میلیون تن کالا توسط ناوگان باری کردستان
  • کسب رتبه اول توسط مرکز مدیریت راه های استان یزد در ارزیابی عملکرد