Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختر نخبه دانشگاه صنعتی شریف با وسوسه‌های جوان دستفروش به معتادی حرفه‌ای بدل شد و از خانه فرار کرد.

رکسانا که در خانواده‌ای تحصیلکرده و فرهیخته بزرگ شده بود، پس از آشنایی با این پسر معتاد، درس و خانواده را فراموش کرد و پای ثابت دورهمی‌های معتادان پایتخت شد.
به گزارش رکنا، چندی قبل ماموران پلیس آگاهی در تماس پرستاران بیمارستانی در شمال تهران برای رسیدگی به وضعیت مشکوک یک دختر جوان به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته مسوولان بیمارستان این دختر که توسط زن و مرد شیک‌پوشی در اورژانس پذیرش شده بود، به دلیل اووردوز مواد با ضربان قلب بالا و بی حسی مغزی در یک قدمی مرگ قرار داشت که با تلاش پزشکان نجات یافت و به کما رفت.
با این گزارش تنها سرنخ پلیس زن و مرد شیک‌پوشی بودند که با پریشان‌حالی و ناراحتی پشت در آی سی یو انتظار پزشکان را می‌کشیدند. اولین تحقیقات از این زوج آغاز شد و آنها که خود را پدر و مادر رکسانا معرفی کردند از علت حادثه اظهار بی اطلاعی کردند. پدر این دختر که سعی می‌کرد آرامش خود را حفظ کند نیز به ماموران گفت: "دختر من یک دانشجوی نمونه است و بیشتر ساعاتش را در دانشگاه می‌گذراند. ما آنقدر به او اطمینان داشتیم که اصلا راجع رفت و آمدها و دوستانش چیزی از او نمی‌پرسیدیم. امشب نیز فکر می‌کردیم دانشگاه باشد اما چند ساعت پس از غروب ناگهان زنگ خانه به صدا درآمد و کسی از من خواست دم در بروم. وقتی پایین رفتم با دیدن بدن نیمه جان رکسانا جلوی در و با آن وضعیت شوکه شده بودم و فریاد زدم و بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم."
کارآگاهان که با تحقیقات میدانی از صحت اظهارات این زوج مطمئن شده بودند، با اینکه می دانستند معمای این پرونده تنها با اظهارات رکسانا حل می شود اما تا بهبودی او تحقیقات را ادامه داده و سراغ اقوام و همکلاسی‌های این دختر نخبه رفتند اما هیچ کس اطلاعی از رفت و آمدهای او نداشت.
افشای یک راز تکان دهنده
آزمایش‌های اولیه وجود دوز بالای مواد در خون رکسانا را تایید می کرد اما هیچ تصویری از چگونگی وقوع حادثه وجود نداشت. این ابهام تا دو هفته و به هوش آمدن رکسانا ادامه داشت. این دختر پس از خروج از کما با اینکه فراموشی مقطعی پیدا کرده بود وقتی با پدر و مادرش روبرو شد و فهمید که آنها موضوع اعتیاد ش را می دانند با گریه و زاری اظهار پشیمانی کرد و قول داد زندگی از دست رفته اش را جبران کند. او در اولین گام برای تحقق قولش پس از بهبودی نسبی، در اظهاراتش به کارآگاهان، جوان دستفروش چشم آبی را عامل اعتیاد و فرار از خانه پدری اش معرفی کرد و نشانی پاتوق های او را به پلیس داد.
رکسانا ماه ها پس از حادثه دست به قلم شد و از جزییات سناریوی سیاه عاشقانه اش با پسر دستفروش پرده برداشت. او می‌گفت می خواهد کیانا دستگیر شود تا دیگر نتواند دختران دیگری را مانند او بدبخت کند.

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / نیوشا ضیغمی مادر شد +عکس

وحید مرادی اعدام می شود / مادر مقتول خواستار شد + فیلم و عکس

فوری / هواپیما ربایی در آسمان ایران / فرد مهاجم مسلح است

سگ هار در اصفهان 3 کودک را پاره پاره کرد

بازیگر خوش تیپ سعودی از کشور اخراج شد / او باعث اغوای زنان می شد + عکس

5 ساعت تجاوز به دختر 15 ساله توسط 2 پسر / دختر مُرد!+عکس دختر و متجاوزان

پریا 17 ساله ام در خانه فساد شب ها را صبح می کنم! + سرنوشت تلخ

گاف بزرگ نماینده مجلس در تلفظ یک واژه انگلیسی + فیلم

دعوای زنانه منشی با دختر جوان با لنگه کفش در کلینیک زیبایی! + عکس

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

این پسر جوان را می شناسید / او در خیابان خلوت تهران به دختر جوان تجاوز کرد + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث حوادث مواد مخدر دختر دانشجو دختر معتاد عکس حوادث دختر تجاوز زن فیلم شهروند جوان مرد قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۴۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، متن پیام دکتر سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در پی درگذشت زنده‌یاد سید اسماعیل نصراللهی دانشجوی نخبه دانشگاه تهران به این شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون

با دریغ و افسوس بسیار، درگذشت دانشجوی سرشار از امید و نشاط دانشگاه تهران و مصداق توانستن جوان ایرانی، زنده‌یاد سید اسماعیل نصراللهی که به حکم تقدیر الهی جامه از این سرای فانی برگرفته و به سرای باقی شتافت، مایه تاثر بسیار شد.

شوق و تلاش علمی مرحوم نصراللهی با وجود معلولیت شدید جسمی و حرکتی، از درون او می‌جوشید. این جوان نخبه وطن که همه‌ ظرفیت وجودی و ذهنی خود را در مسیر درست بکار گرفته و به عنوان یک نخبه علمی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۲ در ردیف برترین رقبای خود در گروه علوم انسانی درخشید، مصداقی از اراده‌هایی است که با اعتقاد به «ما می‌توانیم» و با کارِ بی‌وقفه و خستگی‌ناپذیر، روحیه جهادی را معنا می‌کنند.

در پی درگذشت ناگهانی این دانشجوی وارسته در اثر حادثه مسمومیت با گاز منواکسیدکربن در منزل شخصی، نه تنها دانشجویان دانشگاه تهران بلکه جوان ایرانی مسلمان و جامعه دانشگاهی، در از دست دادن الگویی در دسترس و ممتاز در صبر و تحمل و جهد و امیدواری، به سوگ نشست.

اکنون با استعانت از درگاه حق تعالی برای اعطای درجات عالی به این دانشجوی کوشا، فقدان او را به مادر فداکارش و جامعه دانشگاهی و درگذشت پدر فرهیخته‌شان را به جامعه پزشکی کشور و وابستگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان برای ایشان آمرزش و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان معزز صبر جزیل و شکیبایی مسئلت دارم.

سید محمد مقیمی
۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

دیگر خبرها

  • جوان ۳۰ ساله در رودخانه دز غرق شد
  • افشای شگرد مادر و پسر تهرانی برای آدم‌ربایی مردان جوان
  • جزئیات جدید از دزدیده شدن دختر ۴ ساله کلاله‌ای
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • نصراللهی با اعتقاد به «ما می‌توانیم» روحیه جهادی را معنا می‌کرد
  • پیام تسلیت رییس دانشگاه تهران در پی درگذشت دانشجوی نخبه
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید محمد شفیع فیضی زاده در ایلام
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • بلایی که سر امامزاده ابراهیم(ع) افتاد ؛ هر خانه کمتر از ۱۰ دقیقه دچار حریق شد
  • وزیر کشور پیام فرستاد