Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-07@11:29:47 GMT

سقوط یک هواپیمای آموزشی آمریکا

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۴۵۸۱

ساعت 24- منابع خبری روز چهارشنبه از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی «نورثروپ تی-38 تالون» در پایگاه نیروی هوایی کلمبوس، واقع در ایالت می‌سی‌سی‌پی خبر داده‌اند.

منابع خبری روز چهارشنبه از سقوط یک فروند هواپیمای آموزشی «نورثروپ تی-38 تالون» در پایگاه نیروی هوایی کلمبوس، واقع در ایالت می‌سی‌سی‌پی خبر داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام‌های پنتاگون گفته‌اند از سرنوشت دو خلبان این هواپیما خبری در دست نیست.

شمار نظامیان آمریکایی کشته شده در جریان سقوط هواپیماهای آمریکا در ماه‌های گذشته نسبت به ارقام مشابه در یک سال قبل‌تر افزایش چشمگیری داشته است.

شبکه خبری سی‌ان‌ان در گزارشی ۲۰ روز پیش نوشته بود در سال جاری میلادی ۲۷ نفر از نظامیان آمریکا در جریان سقوط هواپیما در مناطق غیرجنگی کشته شده‌اند. بعد از این تاریخ هم چندین جنگنده آمریکایی سقوط کرده‌اند.

فارس

منبع: ساعت24

کلیدواژه: هواپیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۴۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید

سخنگوی سرویس مخفی آمریکا اعلام کرد یک خودرو به حصار کاخ سفید در آمریکا برخورد کرد و راننده آن کشته شد.

وی گفت: اندکی قبل از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت محلی یک خودرو با سرعت زیاد به دروازه بیرونی مجموعه کاخ سفید برخورد کرد. ماموران سعی کردند به راننده کمک کنند، اما وی در دم جان باخت. تحقیقات در حال انجام است.

سال گذشته نیز در ایالت دلاور آمریکا یک راننده خودرو با خودرویی که در کنار کاروان جو بایدن رئیس جمهور آمریکا قرار داشت تصادف کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۴ کشته برجای گذاشت
  • وقوع سیل در افغانستان ۱۰ کشته برجای گذاشت
  • یک کشته در پی برخورد خودرویی با حصار کاخ سفید
  • پرواز گسترده بالگردها بر فراز پایگاه کرم ابوسالم+ فیلم
  • آژیر خطر در کریات شمونا به صدا درآمد
  • اولین تصاویر از سقوط هواپیمای فوکر ۵۰ در کومور
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حوادث رانندگی سمنان
  • تیراندازی در نیویورکِ آمریکا/ ۴ نفر کشته و زخمی شدند
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان