Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@12:36:06 GMT

سیل رودبار قصران 2 مصدوم و یک مفقودی داشت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۴۹۹۲

سیل رودبار قصران 2 مصدوم و یک مفقودی داشت

تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی اورژانس تهران گفت: حادثه وقوع سیل در رودبار قصران شمیرانات یک مفقودی و دو مصدوم داشت.

محمد کرم درآبادی عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در پی وقوع سیل در شمیرانات و انسداد جاده رودبار قصران دو نفر مصدم شدند که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان شهدای تجریش منتقل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بارش شدید باران منجربه وقوع سیل در منطقه رودبار قصران شده که در پی آن جاده این بخش از شهرستان مسدود و تعدادی خودرو در نیز در سیلاب گرفتار شدند.
شهرستان شمیرانات در شمال استان تهران واقع شده و دارای دو بخش اصلی لواسانات و رودبار قصران است بسیاری از بلایای طبیعی از جمله سیل، رانش زمین و ریزش سنگ از کوه این شهرستان خوش آب و هوا را تهدید می کند.
تهرام/9353//1348

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رودبار قصران سيل شميرانات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۴۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد

داریوش تقی لو رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان با بیان اینکه بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد گفت: بر این اساس میزان کل تماس ها و منجر به اعزام در مقایسه با مدت مشابه سال قبل آن به ترتیب یک و چهار درصد افزایش نشان می دهد.

وی مجموع ماموریت های شهری و جاده ای استان را طی سال گذشته ۶۴ هزار و ۲۲۳ مورد عنوان کرد و گفت: از این تعداد ۴۰ هزار و ۲۹۷ ماموریت شهری و ۲۳ هزار و ۹۲۶ تماس جاده ای بود که نسبت به سال ۱۴۰۱، ۲ و پنج درصد افزایش دارد.

این مسوول ادامه داد: در مدت یاد شده آمار ماموریت های ترافیکی شهری استان ۲۷ هزار و ۸۴۲ مورد با هفت هزار و ۸۳۰ مصدوم و ماموریت های غیرترافیکی شهری نیز ۱۲ هزار و ۴۵۵ مورد با ۲۹ هزار و ۳۴۷ مصدوم بوده است.

به گفته رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان ادامه داد: ماموریت های ترافیکی جاده ای استان ۱۴ هزار و ۴۸۶ مورد با هشت هزار و ۵۳۶ مصدوم و ماموریت های غیرترافیکی جاده ای نیز ۹ هزار و ۴۴۰ مورد با ۱۵ هزار و ۳۱۲ مصدوم بوده است.

وی اظهار داشت: هم اکنون اورژانس استان با ۴۸۰ نفر نیروی انسانی و ۱۰۷ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و سه دستگاه موتورلانس در قالب ۶۳ پایگاه شهری و جاده ای، به صورت شبانه روزی در حال امدادرسانی زمینی و هوایی به هموطنان در سراسر استان است.

تقی لو با بیان اینکه با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین بیمار به کمتر از میانگین کشوری رسیده است، خاطرنشان کرد: هم اکنون مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده ای استان به طور میانگین هشت دقیقه در شهر و ۱۵ دقیقه در جاده است.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • ۱۱ مصدوم در تصادف محور نقده _مهاباد
  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس - تهران / ترخیص ۱۰ مصدوم حادثه + اسامی
  • ثبت بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان
  • بیش از ۱۸۲ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ زنجان ثبت شد
  • ۸ شوال سالروز تخریب قبرستان بقیع و علم‌کشی در شمیران + فیلم و عکس
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • اجتماع مردم رودبار قصران در حمایت از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • ۴ شهر استان کرمان دچار آبگرفتگی شدند
  • واژگونی و حریق خودروی حامل سوخت قاچاق در خواف/ راننده جان باخت
  • انتقال هوایی یک مصدوم نیازمند فوری دریافت خدمات فوق تخصصی