Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان ، قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰و تیپ ۲۳۰ آجا در استان گلستان در بیانیه ای با گرامیداشت سوم خرداد ماه سالروز آزادی خرمشهر و همچنین روز دزفول و روز مقاومت و پایداری، ایثار و پیروزی، فتح خرمشهر را الگوی تمام عیار توانمندی جوانان و تبلور غیرت مردان و زنان در دفاع از کشور دانست.

در بیانیه قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰و تیپ ۲۳۰ آجا در استان گلستان آمده است: آزادی خرمشهر تجلی گاه ارزشها و افتخارات ایران و میعادگاه بزرگ مومنان و مجاهدان راه خدا و جلوه گاه مقدس عشق و ایثار و شهر پاک باختگان مکتب امام خمینی(رحمه الله علیه)است، این شهر برای همیشه سمبل مقاومت بزرگ مردان مظلومی است که مفاهیم ایثار و شهادت را با زیباترین شکل ترسیم کرده و با اتکال خالصانه به خداوند باری تعالی زیر باران آتش سنگین دشمن دلیرانه مقاومت کردند،آنها که جلوه هایی از نور خدا بودند یکی پس از دیگری در خون خود غلطیدند تا خاک پای ایران اسلامی زیز چکمه متجاوزان خون آشام لگد مال نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فتح خرمشهر یکی از نشانه های پایداری آیات الهی است که خداوندآن را عبرتی برای ثابت قدم بودن اهل ایمان و بشارتی برای تمامی مسلمانان و هدایتی برای همه مظلومان جهان در برابر ستمگران جنایت پیشه قراردارد.

ما معتقدیم، فتح خرمشهر یک قطعه از تاریخ دلدادگی مردانی است که با اعتصام به حبل الهی پای به عرصه جهاد نهادند و با نمایش گذاشتن ایمان مملو از شعور محمدی(صلی الله علیه و آله وسلم) و شور خمینی واقعه را رقم زدند که تمامی ناظران ریز و درشت جهان را به حیرت انداخت.

لذا قرارگاه عملیاتی لشکر ۳۰و تیپ ۲۳۰ ضمن تبریک این فتح عظیم و ماندگار، اعلام میدارد همواره نیروهای ولایی آجا مستقر در استان همراه سایر نیروها آمادگی جانفشانی در تمامی نقاط کشور برای حفظ امنیت و آرامش کشور عزیزمان ایران را دارد./شبستان

 انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۵۱۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته‌های مقاومت در فلسطین پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی را تبریک گفت

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، کمیته‌های مقاومت در فلسطین امروز یکشنبه با صدور بیانیه‌ای پاسخ ایران به تجاور رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق را تبریک گفته و آن را دفاع از خود و حق مسلم جمهوری اسلامی ایران بر اساس همه قوانین بین‌المللی توصیف کرد.

در این بیانیه آمده است که پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی در دمشق بر این نکته تاکید می‌کند که ما در واقعیت جدیدی زندگی می‌کنیم  و لحظات باشکوه تاریخی که با طوفان‌الاقصی تثبیت شد، نشان می‌دهد که مجموعه نازی‌ صهیونیستی با چکش غزه و محور مقاومت که در راس آن جمهوری اسلامی ایران قرار دارد، میخ نهایی را به تابوت خود می‌کوبد.

کمیته های مقاومت فلسطین ملت‌های مسلمان و آزادگان جهان را به وحدت و بسیج همه امکانات و تلاش‌ها برای دفاع از شرافت امت اسلامی و ضربه زدن به این رژیم جنایتکار وحشی که با سلاح و مشارکت آمریکا و غرب مرتکب همه ظلم‌ها، جنایات، کشتارها و نسل کشی می شود، فراخواند.
 

دیگر خبرها

  • استاندار ایلام: تصفیه‌خانه آب ملکشاهی تا خرداد تکمیل شود
  • ارتش پایه اصلی امنیت و اقتدار کشور است
  • بیانیه موزه دفاع مقدس به مناسبت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • معرفی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۵۸ ذاالفقار شاهرود
  • ۲.۲ میلیون هکتار مبارزه با علف های هرز در مزارع گندم عملیاتی شد
  • ۵ پیام مهم عملیات «وعده صادق»/ عملیات ایران آغازگر دوران جدید است
  • مستند نگین مقاومت + فیلم
  • پیام بسیج سازمان منابع طبیعی به مناسبت عملیات وعده صادق
  • کمیته‌های مقاومت در فلسطین پاسخ ایران به جنایت رژیم صهیونیستی را تبریک گفت
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد