Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@09:31:47 GMT

سیلاب در مهاباد راه یک روستا را بست

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۵۲۲۹

سیلاب در مهاباد راه یک روستا را بست

مهاباد- ایرنا- مسوول مدیریت بحران مهاباد با اشاره به بارندگی شدید عصر امروز در این شهرستان، گفت: سیلاب راه روستای 'اوزندره' را بست و تردد در معابر و خیابان های مهاباد را به علت آبگرفتگی مختل کرد.

آزاد عبدالله پوری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به عملیات پاکسازی معابر توسط عوامل شهرداری، افزود: مسیر روستای 'اوزندره' از توابع بخش مرکزی نیز با حضور ماموران اداره راه و حمل و نقل جاده ای شهرستان در حال بازگشایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس اداره هواشناسی مهاباد با بیان اینکه امسال 120 میلی متر بارندگی بهاره در این شهرستان گزارش شده است، گفت: میزان بارندگی از ابتدای سال جاری تاکنون 38 میلی متر بیشتر از مدت مشابه سال گذشته بوده است.
اردلان محمدپور با اشاره به اینکه در روزهای گذشته چهار میلی متر بارندگی در این شهرستان ثبت شده، افزود: امواج ناپایدار بارشی از اوایل هفته جاری وارد منطقه شده است و تا بامداد روز جمعه، چهار اردیبهشت فعال خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه شدت فعالیت این سامانه بیشتر در بعد از ظهرها مشاهده می شود، ادامه داد: در این مدت بارندگی همراه با وزش باد نیز پیش بینی شده است و بیشترین فعالیت این سامانه طی امروز و فردا بعد از ظهر مشاهده خواهد شد.
محمدپور همچنین با بیان اینکه در برخی از موارد نیز باران های رگباری همراه با رعد و برق یا بارش تگرگ در ارتفاعات پیش بینی می شود، گفت: احتمال آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل در مناطق مرکز و جنوب استان دور از انتظار نیست.
شهرستان مهاباد با 237 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
3093/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي آبگرفتگي سيلاب مهاباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۵۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۳۲۹ روستای استان گلستان از نعمت آسفالت

حسینی با اشاره به اجرای طرح هادی در روستا‌ها و همچنین نهضت آسفالت معابر خاکی روستا‌های استان گفت: در سال گذشته، معابر خاکی ۳۲۹ روستای استان از محل اعتبارات قیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به مساحت ۷۷۰ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت شد.

حسینی با بیان اینکه اجرای طرح هادی در روستا‌ها تنها با مشارکت مردم قابلیت اجرا دارد افزود : در سال گذشته ۹۱ میلیارد تومان از اعتبارات قیر بنیاد مسکن استان برای آسفالت معابر خاکی روستا‌ها اختصاص داده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • واکسینه شدن ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل
  • سیلاب شهر شاهرود را هم درنوردید + فیلم
  • ۳۲ هزار قطعه طیور بومی در مهاباد علیه نیوکاسل واکسینه شدند
  • برخورداری ۳۲۹ روستای استان گلستان از نعمت آسفالت
  • آخرین جزئیات از سیل کالپوش+ فیلم
  • قطع گاز ۴ روستا در شهرستان جاجرم به علت جاری شدن سیلاب
  • قطع آب شهر اردکان بدلیل ورود سیلاب ناشی از بارندگی به سرچشمه
  • رفع آب گرفتگی در معابر دشت آزادگان در حال انجام است
  • قطع راه ارتباطی ۲۰ روستا در شهرستان دلفان
  • خسارت بارندگی به برخی منازل روستایی در کامفیروز