Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-03-19@11:50:51 GMT

قالیباف از شهرداری رفت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۵۵۷۱

قالیباف از شهرداری رفت

طی حکمی از سوی محمد علی افشانی شهردار جدید تهران، مدیر کل حراست شهرداری تهران تغییر کرد. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد علی افشانی شهردار تهران اولین انتصاب خود را در شهرداری تهران انجام داد.

طی حکمی حمید رضا قالیباف از حراست شهرداری تهران رفت و جعفر سمیعی جایگزین وی در شهرداری تهران شد.

در بخشی از حکم سمیعی آمده است: به موجب این حکم شما به سمت مشاور شهردار تهران و رئیس کل حراست شهرداری تهران منصوب می‌نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با صداقت و لیاقتی که جنابعالی دارا هستید رجاء واثق دارم که همه توانمندی خود را برای انجام وظایف محوله و خدمت موثر به شهروندان عزیز به کار خواهید گرفت.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: قالیباف شهرداری تهران افشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۵۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساماندهی معتادان متجاهر از اولویت شهرداری تهران خارج شده است

عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران با اشاره به اینکه در ابتدای مدیریت شهری، شهرداری تهران، قرارگاه آسیب‌های اجتماعی را برای ساماندهی معتادان متجاهر در سطح پایتخت راه‌اندازی کرد، گفت: هم‌اکنون این مسئله از اولویت شهرداری خارج شده است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، مهدی اقراریان؛ عضو کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران امروز در دویست و بیست و سومین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به تذکر شماره 74 خود به شهردار تهران اظهار کرد: این تذکر در خصوص گلایه‌های مکرر شهروندان درباره عدم دسترسی مناسب به سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر تهران است که از شهرداری تهران درخواست می‌شود که در این ارتباط گزارشی را از اقدامات انجام شده تهیه و به شورا ارائه کرد.

وی افزود: موضوع سرویس‌های بهداشتی در سطح شهر تهران از موضوعات بسیار مهمی است که نیاز دارد شهرداری تهران در این زمینه اقدامات مناسبی در توسعه سرویس‌های بهداشتی انجام بدهد و این مسئله برای بانوان و بویژه سالمندان اهمیت ویژه‌ای دارد.

اقراریان با اشاره به مصوبه شهر دوستدار کودک گفت: در این ارتباط شورای شهر تهران مصوبه‌ای داشته و از شهرداری تهران انتظار می‌رود گزارشی از اقدامات انجام شده در قالب این مصوبه به شورا ارائه کند.

سوده نجفی؛ عضو هیئت رئیسه شورای شهر تهران نیز در جریان جلسه امروز با اشاره به اینکه یکی از موضوعات مهم در این دوره از شورا بحث ساماندهی معتادان متجاهر بوده، تصریح کرد: در ابتدای این دوره از مدیریت شهری شهرداری تهران قرارگاهی تحت عنوان قرارگاه آسیب‌های اجتماعی جهت ساماندهی معتادان متجاهر در سطح شهر تهران راه‌اندازی کرده اما هم‌اکنون این مسئله از اولویت شهرداری خارج شده است.

وی با اشاره به انتقاد و گلایه شهروندان از تردد معتادان متجاهر در شهر تهران خاطر نشان کرد: با توجه به اهمیت این موضع انتظار این است که شهرداری تهران گزارشی را در این خصوص به شورا ارائه بدهد. البته ما پیش از این از معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری تهران خواسته بودیم که گزارشی را در این حوزه ارائه کند اما همچنان این گزارش ارائه نشده است.

ساماندهی "معتادان متجاهر" هنوز به طور کامل انجام نشده است

سید احمد علوی دیگر عضو شورای شهر تهران با اشاره به تقارن ماه رمضان با ایام نوروز گفت: این فرصت خوبی است که شهروندان از ظرفیت (بوستان‌ها و امکان گردشگری) پایتخت استفاده کنند. با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده ساعات بازدید از اماکن گردشگری در ایام نوروز افزایش یافته است و شهروندان می‌توانند با حضور در این بوستان‌ها ساعات خوشی را بگذرانند.

محمد آخوندی؛ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران ضمن تقدیر و تشکر از همراهی یکصد هزار پرسنل شهرداری تهران در سال 1402 افزود: از همه پرسنل چه آنهایی که در حوزه رفت و روب، حوزه پسماند و ... هستند قدردانی می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۱۵۰۰ میلیارد تومانی شهرداری قرچک توسط استانداری تهران
  • انتصاب فرماندار شهرستان بانه
  • حراست شهرداری ورامین در استان تهران برتر شد
  • رفع تصرف حریم تهران در منطقه ۱۵
  • «مظاهری» سرپرست منطقه ۶ شهرداری اصفهان شد
  • اقدامات نوروزی شهرداری شهرکرد در شهرک منظریه
  • آغاز مرمت و ساماندهی میدان سید اسماعیل در بازار
  • شهروندان پاسخ های خود را از این سامانه بگیرند | معاون شهردار تهران: کلینیک مشاوره راه اندازی می شود
  • انتصابات جدید در مترو با حکم زاکانی
  • ساماندهی معتادان متجاهر از اولویت شهرداری تهران خارج شده است