Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: هم‌زمان با سوم خردادماه زنگ مقاومت در مدارس چهارمحال و بختیاری نواخته می‌شود. ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۰ استانها چهارمحال و بختیاری نظرات

بهروز امیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شهرکرد اظهار داشت: فردا سوم خردادماه ساعت 8:30 صبح زنگ مقاومت در مدارس چهارمحال و بختیاری نواخته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دعوت از رزمندگان دفاع مقدس، بیان روایت‌هایی درباره جنگ و رشادت‌های رزمندگان و برپایی نمایشگاه با موضوع دفاع مقدس از جمله برنامه‌های این روز است.

مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری بیان کرد: استان دارای 15 مدرسه شاهد و 2 مدرسه ایثارگران است که زنگ مقاومت علامه‌بر این مدارس در سایر مدارس نیز نواخته می‌شود.

امیدی با بیان اینکه 6 نفر از فرهنگیان استان در عملیات بیت‌المقدس شهید شده‌اند، خاطرنشان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یک فرهنگ راهبردی است که باید به عنوان یک دژ مستحکم در برابر خطراتی که امروز هویت ما را تهدید می‌کند به‌کارگیری شود زیرا غفلت از این فرهنگ، آسیب‌های جدی را در پی دارد.

انتهای پیام/ش

R41350/P1377/S6,54/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۵۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد

محمد کاظم منزوی معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری گفت: پرواز شهرکرد به عسلویه از ۱۰ اردیبهشت ماه برقرار می‌شود.

وی افزود: ساعت ورود پرواز شهرکرد به عسلویه ۹:۱۵ و ساعت خروج آن نیز ۹:۴۵ است.

بیشتر بخوانید

افزایش پرواز‌ها از شهرکرد به مقصد مشهد و عتبات عالیات در سال ۱۴۰۲

منزوی اضافه کرد: پرواز شهرکرد به عسلویه به وسیله یک فروند هواپیمای فوکر ۱۰۰ مربوط به شرکت هواپیمایی آسمان از فرودگاه شهرکرد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: امید می‌رود با استقبال خوب مردم زمینه افزایش پرواز‌های بعدی از فرودگاه شهرکرد مهیا شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری به صدا درآمد
  • اضافه شدن پرواز جدید به فرودگاه شهرکرد
  • نواخته شدن زنگ کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
  • محور‌های چهارمحال و بختیاری لغزنده است
  • بازار‌های روز در منظریه راه‌اندازی می‌شود
  • شهرکرد خنک‌ترین مرکز استان کشور
  • بارش باران محور‌های چهارمحال و بختیاری را لغزنده کرد
  • لغزندگی برخی محور‌های چهارمحال و بختیاری
  • ۳۰۰ ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم
  • 300 ثانیه با خبر چهارمحال و بختیاری+فیلم