Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: دختر 14 ساله وقتی دید پدر افیونی اش از او می خواهد تا برای تامین هزینه اعتیادش در پاتوق دوستانش خودی نشان دهد از خانه فرار کرد اما 5 جوان او را در یک باغ هدف آزار و اذیت قرار دادند.

به گزارش گروه آرشیو رکنا: روز دوشنبه 19 مرداد ماه سال 94 ماموران کلانتری 161 ابوذر با مراجعه مردی در جریان ناپدید شدن دختر 14 ساله ای به نام سهیلا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ماموران در این مرحله پی بردند که دختر نوجوان روز شنبه 17 مرداد ماه برای خرید از خانه خارج شده و دیگر بازنگشته است و در این مدت نیز پدر وی به بیمارستانها و بهزیستی سرکشی کرده است.
ماجرای مرموزی پیش روی ماموران قرار گرفته بود که بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران دستور داد تا تیمی ازماموران اداره یازدهم پلیس اگاهی تهران برای رازگشایی این ماجرا وارد عمل شوند.
کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی پی بردند که روز جمعه دختر نوجوان همراه پدر بزرگ و مادربزرگش به پارک رفته و از همان شب سهیلا با پسر جوانی به صورت تلفنی در تماس بوده است.
همین سرنخ کافی بود تا ماموران با اقدامات فنی به سراغ پسر جوان که احسان نام دارد بروند و وی روز 23 مرداد ماه زماینکه با ماموران روبرو شد ادعای عجیبی کرد.
احسان گفت: عصر جمعه همراه 5 تن از دوستانم در پارک بودیم که با دختر نوجوانی که به نزدیکی ما آمده بود آشنا شدم و همان شب با من تماس گرفت و ادعا کرد که می خواهد به خانه عمه اش در تجریش برود و خواست تا همراهش باشم که من نیز سوار بر مترو او را تا مترو تجریش همراهی کردم و سپس به خانه بازگشتم.
تجسس ها برای ردیابی دختر جوان ادامه داشت تا اینکه روز 27 مرداد ماه ماموران گشت کلانتری ولنجک در حال گشت زنی بودند که در برابر دختر نوجوانی قرار گرفتند که در تحقیقات ابتدایی این دختر که خود را سهیلا معرفی کرده بود گفت: چندی پیش برای اعتراض از خانه مان فرار کردم و ماموران زمانیکه قصد داشتند وی را در اختیار بهزیستی قرار دهند مشخص شد که این دختر همان نوجوان گمشده است.
سهیلا به ماموران گفت: پدرم شیشه ای است و روز فرار از من خواست تا برای تامین هزینه اعتیاد ش جلوی دوستانش که داخل خانه برای کشیدن مواد جمع شده بودند برقصم که از خانه فرار کردم.
این ادعاها در حالی بود که مادر سهیلا با مراجعه به پلیس عنوان کرد که پدر سهیلا شیشه ای نیست و دخترش از سوی چند جوان ربوده شده است.
سهیلا بار دیگر هدف تحقیق قرار گرفت و پرده از تلخ ترین صفحه زندگی اش برداشت و گفت: روز جمعه همراه خانواده ام در پارک بودم که با پسر جوانی به نام احسان آشنا شدم و اما من هیچ تماسی با او نگرفتم اما فردای آن روز پسر جوان با من تماس گرفت و خواست تا در محل قرار حاضرشوم.
وی افزود:وقتی با آرش روبرو شدم وی مرا با تهدید سوار بر خودرویی کرد و شب مرا در کارگاه زندانی کرد و فردای آن روز مرا به باغی بردند و سگی را در یک قدمی ام بستند تا نتوانم فرار کنم.
سهیلا گفت: 5 جوان در آن باغ حضور داشتند که 2 تن از آنها مرا هدف نیت شیطانی شان قرار دادند که در آخر مرد افغان که باغبان باغ بود ادعا کرد شب که همگی خواب هستند مرا نجات خواهد داد که نزدیک صبح بود که یک آژانس به جلوی باغ آمد و مرا در منطقه ولنجک پیاده کرد.
چون 5 جوان شیطان صفت گفته بودند که اگر درباره این ماجرا با کسی حرفی بزنم پدر و مادرم را می کشند ابتدا داستانسرایی عجیب را کردم.
بنا به این گزارش، بازپرس ایلخانی از شعبه هشتم دادسرای امور جنایی با توجه به فراری بودن متهمان دستورات ویژه را برای دستگیری اعضای این باند شیطانی را صادر کرد و تحقیقات برای بازداشت آنها ادامه دارد.
اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

فوری / نیوشا ضیغمی مادر شد +عکس

وحید مرادی اعدام می شود / مادر مقتول خواستار شد + فیلم و عکس

فوری / هواپیما ربایی در آسمان ایران / فرد مهاجم مسلح است

سگ هار در اصفهان 3 کودک را پاره پاره کرد

بازیگر خوش تیپ سعودی از کشور اخراج شد / او باعث اغوای زنان می شد + عکس

5 ساعت تجاوز به دختر 15 ساله توسط 2 پسر / دختر مُرد!+عکس دختر و متجاوزان

پریا 17 ساله ام در خانه فساد شب ها را صبح می کنم! + سرنوشت تلخ

گاف بزرگ نماینده مجلس در تلفظ یک واژه انگلیسی + فیلم

دعوای زنانه منشی با دختر جوان با لنگه کفش در کلینیک زیبایی! + عکس

فیلم برداری از صحنه رفتار حیوانی پسر تهرانی با دختر دانشجو

این پسر جوان را می شناسید / او در خیابان خلوت تهران به دختر جوان تجاوز کرد + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث حوادث تجاوز آزار و اذیت شیطان صفت دادسرای امور جنایی فرار از خانه عکس حوادث دختر تجاوز زن فیلم شهروند جوان مرد قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۶۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۹ اردیبهشت گم‌شدن یک دختر ۴ ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

تیم‌های هلال احمر بلافاصله به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیرو‌های مردمی جست‌وجو‌ها آغاز شد، اما تاکنون هیچ اثری از این کودک یافت نشده است.

در همین راستا فرهاد شیبک فرماندار کلاله اظهارکرد: طی رایزنی و پیگیری‌های صورت گرفته تا ساعاتی دیگر نیرو‌های کمکی از استان و شهرستان‌های گنبد، مینودشت و مراوه تپه به همراه سگ‌های زنده یاب، هلی شات، پاراموتور جهت جستوجوی کودک کلاله‌ای در منطقه حاضر می‌شوند.

وی افزود: طی تماس تلفنی با مدیر عامل هلال احمر استان، بالگرد شناسایی سمنان نیز قبل از ظهر جهت گشت زنی به منطقه اعزام می‌شود.

وی گفت: تلاش‌ها برای پیدا کردن کودک گمشده با تمام ظرفیت ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • قصه درخشان کاپیتان تیم ملی 18 ساله شد
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • دست‌درازی به دختر خردسال توسط پدر | مادر با مفتول شوهرش را کشت!
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)
  • لحظات نفس‌گیر نجات ۴ مرد جوان گرفتار در سیلاب عربستان (فیلم)
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد