Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-20@01:10:05 GMT

6 خرید سرشناس قلعه نویی برای سپاهان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۶۱۱۲

6 خرید سرشناس قلعه نویی برای سپاهان

مسئولان سپاهان قصد خرید حداقل ۶ بازیکن سرشناس را دارند که همگی احتمالاً فیکس می‌شوند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

طلایی پوشان سپاهان می‌خواهند امسال تیم‌شان را برای قهرمانی ببندند. در همین راستا شنیدیم آنها قصد خرید حداقل ۶ بازیکن سرشناس را دارند که همگی احتمالاً فیکس می‌شوند و در کنار ۵ بازیکن فصل گذشته اسکلت اصلی تیم امیر قلعه‌نویی را تشکیل می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفته می‌شود برخلاف یک‌سری شایعات نفراتی از استقلال و پرسپولیس هم در لیست خرید سپاهانی‌ها هستند.

امیر قلعه نویی سرمربی ذوب آهن امروز بصورت رسمی بعنوان سرمربی سپاهان انتخاب و معرفی شد.

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال سرمربی سپاهان استقلال امير قلعه نویی پرسپولیس سپاهان اصفهان سرمربی سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۶۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار

به گزارش ورزش سه، زوج دفاعی تیم سپاهان در دربی اصفهان عملکرد مطلوبی داشت و نگرانی‌هایی که بابت مصدومیت محمد دانشگر وجود داشت را تا حدود زیادی برطرف کرد تا کادرفنی سپاهان در مسابقات آینده به این دو بازیکن اعتماد کند.

سیاوش یزدانی و هادی محمدی در بازی با ذوب آهن در قلب خط دفاعی این تیم قرار گرفتند و فرصت خلق موقعیت به بازیکنان ذوب آهن ندادند و با یارگیری خوب و دفع توپ‌های اول فضای امنی را درون محوطه سپاهان ایجاد کردند.

ارسال‌های بازیکنان ذوب آهن هم با خروج های مناسب میرزازاد و پاکسازی محوطه جریمه توسط مدافعان سپاهان به خوبی انجام شد تا پلن B ذوبی ها هم راه به جایی نبرد و دروازه سپاهان از هر خطری دور بماند.

جدای نیلسون در نیم فصل اول، پیوستن محمد قربانی به لیگ روسیه و مصدومیت محمد دانشگر باعث شد تا این تیم علاوه بر اینکه ضعف دفاعی داشت با کمبود مهره در این پست هم رو به رو شود اما در بازی با ذوب آهن عملکرد خوب دو بازیکن با تجربه باعث شد تا سپاهانی ها امیدوار شوند و روی زوج خط دفاعی خود حساب ویژه ای باز کنند.

سپاهان در این هفته مقابل ملوان قرار خواهد گرفت و پس از برگزاری این دیدار سخت و دشوار آماده مصاف حساس و سرنوشت ساز مقابل پرسپولیس می‌شود و دیدار با ملوان آزمونی جدی برای خط دفاعی سپاهان پیش از دیدار فینال‌گونه هفته بیست و پنجم خواهد بود.

دیگر خبرها

  • سه مربی تیم ملی در ورزشگاه وطنی و آزادی
  • پاسخ مثبت ۲ مربی سرشناس به قلعه نویی
  • ۲۰ بازیکن به اردوی تیم واترپلو زیر ۱۸ سال دعوت شدند
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
  • مایلی‌کهن: مشکلی با زندان رفتن ندارم!
  • ترمیم خط دفاعی سپاهان با دوبازیکن کهنه کار
  • دیدار دوستانه تیم ملی ایران با ترکیه
  • پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی | تصمیم نهایی در خصوص افشین قطبی
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • مایلی کهن: قلعه نویی به خاطر کلمه «مردک» شکایت کرده؛ معنی‌ بدی ندارد، یعنی مرد کوچک!