Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@12:38:42 GMT

تصویر دیده نشده از برانکو ایوانکوویچ

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۶۲۵۴

تصویر دیده نشده از برانکو ایوانکوویچ

به گزارش پارس نیوز، 

تصویری از برانکو ایوانکوویچ که مربی تیم ملی کرواسی در جام جهانی ۱۹۹۸ بود، او دستیار میروسلاو بلاژویچ سرمربی تیم کرواسی در شانزدهمین دوره رقابت های جام جهانی در ۱۹۹۸ فرانسه بود.

تیم ملی کرواسی در اولین حضور خود در تاریخچه جام جهانی پس از استقلال این کشور از یوگسلاوی سابق موفق شد با شگفتی آفرینی و حذف تیم های همچون آلمان به عنوان سومی جام جهانی دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ بازیکن سابق و مربی فوتبال کروات است. برانکو سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی فوتبال ۲۰۰۶ بود. او همچنین تیم فوتبال امید ایران را در بازی‌های آسیایی ۲۰۰۲ قهرمان کرد. او در شانزدهمین و هفدهمین دورهٔ لیگ برتر فوتبال ایران به عنوان سرمربی با باشگاه پرسپولیس به قهرمانی دست یافت.

 

 

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: جام جهانی رقابت های جام جهانی فرانسه استقلال آلمان فوتبال سرمربی تیم ملی ایران لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه پرسپولیس پرسپولیس تیم ملی جام جهانی فرانسه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۶۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان و سرمربی فعلی تیم شمس آذر قزوین گزینه‌های جدید باشگاه تراکتور برای جانشینی پاکو خمس هستند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، پس از جدایی پاکو خمس از تیم تراکتور، گمانه‌زنی‌ها درباره انتخاب جانشین این مربی در تبریز همچنان ادامه دارد و مدیران تراکتور نیز مذاکرات خود برای انتخاب سرمربی جدید را آغاز کرده‌اند.

در حالی که از همان ابتدا از یحیی گل‌محمدی و فرهاد مجیدی به‌عنوان گزینه‌های اصلی مدیران تبریزی برای حضور روی نیمکت تراکتور نام برده می‌شد، حالا امیدها برای عملی شدن این اتفاق جذاب کمرنگ شده است و مربیان دیگری نیز به جمع گزینه‌های احتمالی اضافه شده‌اند.

با جدایی خمس؛ نصرتی به تراکتور بازگشت

در همین راستا از باشگاه تراکتور خبر می‌رسد دراگان اسکوچیچ سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران اکنون گزینه‌ اصلی باشگاه تبریزی است و در کنار او سعید دقیقی نیز دیگر گزینه این تیم محسوب می‌شود.

تراکتور فعلاً تمرینات خود را زیر نظر محمد نصرتی پیگیری می‌کند و روز جمعه در هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر به مصاف نساجی مازندران خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ربیعی: هدف ما جلوگیری از بخش‌های تهاجمی رقیب بود
  • حمله پرسپولیس به رکورد شگفت‌انگیز مجیدی!
  • خطری که از بیخ گوش ستاره پرسپولیسی گذشت!
  • در زمان اشتباه سرمربی پرسپولیس شدم!
  • سرمربی تیم فوتبال تراکتور تا پایان فصل مشخص شد
  • اسکوچیچ و دقیقی؛ ۲ گزینه جدید تراکتور برای جانشینی خمس
  • استقبال سرمربی تیم ملی فوتبال ترکیه از دیدار با ایران
  • استقبال سرمربی تیم ملی ترکیه‌ از دیدار برابر ایران
  • سرمربی تیم ملی ترکیه از دیدار برابر ایران استقبال کرد
  • دیدار قلعه نویی با سرمربی ایتالیایی ترکیه (+عکس)