Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرامرز شاهین در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه وقوع صاعقه های مختلف در این استان موجب مرگ یک نفر و مصدم شدن چهار نفر شده است، اظهار داشت: وقوع صاعقه در روستای شلیل شهرستان اردل  موجب مرگ یک چوپان در ارتفاعات شده است.

وی با اشاره به حادثه دیگر در پی وقوع صاعقه، عنوان کرد: صاعقه در روستای باغ انار میلاس موجب آتش سوزی و مصدوم شدن سه نفر در این روستا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی چهارمحال وبختیاری بیان کرد: مصدومان این حادثه توسط دو آمبولانس به بیمارستان لردگان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.

وی با اشاره به حادثه سوم در پی وقوع  صاعقه در این استان، بیان کرد:  یک صاعقه در منطقه دیناران شهرستان اردل موجب مصدوم شدن یک چوپان شده است که این مصدوم توسط اوژانس به بیمارستان اردل منتقل شده است.

کد خبر 4304911

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد شهرکرد صاعقه ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز کرمانشاه گرگان شهرکرد خطبه های نماز جمعه بیرجند بارش باران مشهد خرم آباد یاسوج اشتغال سوم خرداد فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۶۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه خبری مدیریت منابع آب، سیف‌الله آقابیگی مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت مدیریت منابع آب اظهار داشت: ماهیت بارندگی‌های بهاری با توجه به گرم شدن هوا، بارش‌هایی با شدت زیاد و در فاصله زمانی کوتاه مدت است.

وی افزود: این اتفاق در روزهای اخیر در تفت استان یزد و فین کاشان در استان اصفهان نیز رخ داد که بارش‌های پرحجم موجب آب‌گرفتگی شدید اراضی شد.

آقابیگی خاطرنشان کرد: این نوع بارش عموماً موجب آب‌گرفتگی معابر، جاده‌ها، مسیرهای ارتباطی و اراضی کشاورزی می‌شود که اکیداً به مردم و شهروندان گرامی توصیه می‌شود هشدارهای هواشناسی را جدی بگیرند و نظامات ایمنی اعلام شده از سوی دستگاه‌های مربوطه و رسانه‌ها را مورد توجه قرار دهند تا از خطرات احتمالی در امان باشند.

کد خبر 6087651 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۶ مصدوم در تصادف تنگه راز
  • سانحه رانندگی با یک کشته در محور بجستان - بردسکن
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری | لزوم توجه به هشدارها
  • وقوع بارش‌های پرحجم بهاری / لزوم توجه به هشدارها
  • سوانح رانندگی خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • سوانح شهری خراسان رضوی ۲ کشته و ۱۲۲ مصدوم در پی داشت
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • برخورد موتورسیکلت به بلوار در عسلویه ۲ نفر کشته و مصدوم داشت