Web Analytics Made Easy - Statcounter

مانوئل فرناندز معتقد است تیم ملی ایران حریف دشواری برای تیم ملی پرتغال است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مانوئل فرناندز هافبک تیم ملی فوتبال پرتغال می‌گوید تقابل با شاگردان کارلوس کی‌روش در جام جهانی ۲۰۱۸ دشوار خواهد بود.

مانوئل فرناندز که یکی از ۲۳ بازیکن تیم ملی فوتبال پرتغال در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه خواهد بود، امروز (چهارشنبه) با حضور در کنفرانس خبری گفت: فکر می‌کنم اینکه می‌توانم در پست‌های مختلف بازی کنم، خیلی مهم است چون در یک سال گذشته در تیم لوکوموتیو مسکو در پست‌های مختلف ایفای نقش کرده‌ام و این یکی از کارهای مثبتی است که می‌توانم برای تیم ملی فوتبال پرتغال انجام دهم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد:

به نظرم فرناندو سانتوس -سرمربی پرتغال- با توجه به گزینه‌هایی که دارد، سخت‌ترین کار را در انتخاب بازیکنان خط میانی دارد. چهار یا پنج بازیکن باکیفیت در این خط هستند که این کار را برای انتخاب بازیکنان خط میانی سخت می‌کند. به هر حال داشتن چنین بازیکنانی در این پست خوب است.

هافبک ۳۲ ساله لوکوموتیو مسکو همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار «گل‌ بزن» که در محل این کنفرانس حضور داشت مبنی بر اینکه «نظرتان راجع به تیم ملی ایران چیست؟»، اظهار داشت:

ایران بهترین تیم آسیاست. ما فیلم بازی‌های زیادی را از آنها دیده‌ایم و باید بگویم ایران به لحاظ دفاعی تیم خوبی است. آنها همچنین مربی خوبی همچون کارلوس کی‌روش دارند. به نظرم بازی با ایران دشوار خواهد بود. باید ببینیم چه اتفاقی در تقابل با آنها خواهد افتاد.

تیم ملی فوتبال پرتغال در گروه B جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با تیم‌های اسپانیا، ایران و مراکش همگروه است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لوکوموتیو مسکو جام جهانی روسیه کارلوس کی روش لوکوموتیو مسکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۶۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس

عبدالکریم حسن یکی از بهترین مدافعان چپی است که تا به حال در فوتبال ایران و تیم پرسپولیس حضور داشته اند.

به گزارش طرفداری، پرسپولیس در تاریخش مدافعان چپ درجه اولی داشته است که بعضی از آن ها در حد بهترین های ایران بودند. مجتبی محرمی به نقل از بسیاری از کارشناسان، بهترین مدافع چپ فوتبال ایران بود و شماری مثل رضا شاهرودی، مهرداد میناوند و جواد منافی از بهترین های تاریخ فوتبال ایران بودند.

برخی از مدافعان چپ برتر تاریخ پرسپولیس در پست های دیگر هم بازی کرده اند (مثل محمد پنجعلی) و برخی دیگر تنها در دفاع چپ حضور پیدا کردند. در فهرست ذیل نام بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس را با هم مرور می کنیم:

محراب شاهرخی رضا وطنخواه محمد پنجعلی کاظم سیدعلیخانی محمدحسن انصاری فرد مجتبی محرمی رضا شاهرودی جواد منافی مهرداد میناوند علیرضا امامی فر محمد برزگر روبرت ساها پژمان نوری مهرداد پولادی محمد انصاری سعید آقایی وحید امیری علی نعمتی عبدالکریم حسن

از دست ندهید ????????????????????????

ژوزه مورایس: باافتخار مسلمان شدم و عضوی از یک خانواده ایرانی‌ام آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول لغو قانون رشد چگونه فوتبال ایتالیا را نابود می‌کند؟ بازیکن فرانسوی به دلیل عوارض واکسن کرونا از فایزر شکایت کرد!

دیگر خبرها

  • خصوصی‌سازی سرخابی‌ها نیاز به مراقبت بیشتری دارد/ بهترین نسخه اقتصادی برای فوتبال ایران رقم خورد
  • شمسایی: شرط گذاشتم که اگر قهرمان شدیم، قراردادم تمدید شود
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • AFC: ایران پادشاه فوتسال آسیاست/ ادامه سلطه یوزها در قاره‌کهن
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • عبدالکریم حسن در فهرست 19 نفره بهترین مدافعان چپ تاریخ پرسپولیس
  • سرمربی تیم ملی والیبال: هیچ قولی نمی دهم؛ باور نمی کنم سفارش شده باشم
  • «پائز»: می‌خواهیم بهترین اتفاق را برای والیبال ایران رقم بزنیم
  • کنترل توپ زیبای مانوئل نویر در تمرینات بایرن مونیخ (فیلم)
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد