Web Analytics Made Easy - Statcounter

«ممادو بامبا انجای» وزیر سابق امور دینی سنگال درباره خطرات نفوذ رژیم صهیونیستی در آفریقا هشدار داد و تأکید کرد که افکار عمومی سنگال از سوی صهیونیست‌ها و طرفداران این رژیم احاطه شده است.

خبرگزاری فارس:وزیر سابق امور دینی سنگال درباره خطرات نفوذ رژیم صهیونیستی در آفریقا هشدار داد و گفت که سنگال از سوی هواداران این رژیم و صاحبان طرح صهیونیستی احاطه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


«ممادو بامبا انجای» وزیر سابق امور دینی سنگال درباره خطرات نفوذ رژیم صهیونیستی در آفریقا هشدار داد و تأکید کرد که افکار عمومی سنگال از سوی صهیونیست‌ها و طرفداران این رژیم احاطه شده است.

انجای افزود: «با این حال به ملت مسلمان سنگال اطمینان دارم که با قدرت در برابر تمامی ملحدان و عاملان فتنه خواهند ایستاد.»

طبق گزارش وبگاه «بوابة أفریقیا»، این وزیر سابق سنگال همچنین در خصوص افزایش شمار طرفداران رژیم صهیونیستی در آفریقا اظهار داشت که دلیل این امر عدم حضور کشور‌های اسلامی و عربی در آفریقاست که باعث شده عرصه برای این رژیم باز شود و هر طور که می‌خواهد با آن بازی کند.

به گفته وی، دولت توگو به نماینده رژیم صهیونیستی در غرب آفریقا تبدیل شده و اخیرا نیز در تلاش بود تا اجلاس اسرائیلی-آفریقایی برگزار کند که شرایط سیاسی اجازه این کار را نداد. لینک کوتاه خبر: farda.fr/003R0T

منبع: فردا

کلیدواژه: نفوذ رژیم صهیونیستی آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۶۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح

سازمان ملل هشدار داد هرگونه حمله رژیم صهیونیستی به شهر رفح می‌تواند باعث کشتار غیرنظامیان شود و جان صدها هزار نفر از ساکنان نوار غزه را به خطر بیندازد.

به گزارش ایسنا، سخنگوی دفتر امور بشردوستانه سازمان ملل امروز جمعه در یک کنفرانس مطبوعاتی در ژنو گفت، این حمله رژیم صهیونیستی ضربه محکمی به تمام تلاش‌ها برای ارسال کمک‌های بشردوستانه خواهد بود که عمدتاً از نوار غزه مدیریت می‌شود.

به نقل از خبرگزاری یمنی «سبا»، این مقام سازمان ملل افزود عملیات انتقال کمک‌ها شامل کلینیک‌های پزشکی و مراکز توزیع غذا از جمله مراکز مراقبت از کودکانی است که از سوء تغذیه رنج می‌برند.

رژیم صهیونیستی اعلام کرده حمله زمینی به شهر رفح فلسطین را عملیاتی می‌کند؛ جایی که حدود یک میلیون آواره در آن پناه گرفته و در پناهگاه‌ها و اقامتگاه‌های موقت جمع شده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب حمله به رفح در کابینه نتانیاهو/ مقاومت فلسطین هشدار داد
  • ترکیه تجارتش با چین، هند و آفریقا را جایگزین رژیم صهیونیستی می‌کند
  • مسئول سابق امنیتی: در رفح خبری از پیروزی کامل نخواهد بود
  • نگاه ویژه ایران به توسعه همکاری با آفریقا
  • نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • ‏توسعه روابط با کشورهای آفریقایی از اولویت‌های سفر به گامبیا است
  • اولمرت، نخست وزیر اسبق رژیم صهیونیستی: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد/ تهاجم به رفح تظاهرات در دانشگاه‌های آمریکا و سراسر جهان را تشدید می‌کند
  • اولمرت: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • هشدار سازمان ملل نسبت به خطر حمله رژیم صهیونیستی به رفح