Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-24@04:35:03 GMT

پایان انحصار شرکت‌های PSP ظرف سه ماه آینده +عکس

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۶۴۸۰

پایان انحصار شرکت‌های PSP ظرف سه ماه آینده +عکس

ساعت 24- محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار پستی در حساب توییتری خود اعلام کرد که بانک مرکزی موظف شده است که ظرف مدت سه ماه به انحصار شرکت‌های psp پایان دهد که این امر موجب رشد فناوری‌های مالی می‌شود.

آذری جهرمی در توییتر نوشت:

"با مصوبه امروز دولت، بانک مرکزی موظف شد ظرف مدت سه ماه به انحصار شرکتهای PSP خاتمه دهد و فضای رقابتی و مساعدی را برای کسب و کارهای فین‌تک فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می‌رود با اجرایی شدن این مصوبه، شاهد رشد قابل توجهی در فناوری‌های مالی در کشور باشیم."

باشگاه خبرنگاران

منبع: ساعت24

کلیدواژه: آذری جهرمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۶۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، رویداد ۳ روزه ایستگاه آینده با بیش از ۳۰ پنل و ارائه تخصصی و با حضور بیش از ۱۰۰ تن از فعالان حوزه نوآوری و فناوری، برای سومین سال متوالی در نمایشگاه اینوتکس برگزار می‌شود. موضوع کلی این رویداد تحول و تغییر در زیست اجتماعی، اقتصادی و زندگی مردم تحت تاثیر فناوری‌های جدید است.

بررسی نقش شرکت‌های بزرگ، ترندهای فناوری و تحولات آینده در اکوسیستم‌های نوآوری از دیگر موضوعاتی هستند که در نکستیشن ۲۰۲۴ به آنها پرداخته خواهد شد.

روز اول رویداد نکستیشن در ۱۸ اردیبهشت، با ۸ پنل و سخنرانی تخصصی برگزار می‌شود. پنل‌هایی چون «شرکت‌های بزرگ و آینده اکوسیستم»، «آماده‌شدن شرکت‌ها برای تحولات ۵ سال آینده»، «بازاریابی و مخاطب‌شناسی»، «ترندشناسی فناوری» و «لجستیک و آینده آن» از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که با حضور مهمانان و سخنرانان شناخته‌شده و مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ اقتصاد کشور روی استیج نکستیشن برگزار خواهد شد.

پخش مستندهای مرتبط با اکوسیستم‌ها و مسائل دنیای نوآوری ازجمله صنعت‌های پیش‌رویی چون لجستیک، مالی و سلامت از دیگر بخش‌های استیج نکستیشن در روز اول است. همچنین پخش مستقیم آیین افتتاحیه رویداد اینوتکس هم یکی از بخش‌های بعدازظهر روز اول این استیج است.

رویداد نکستیشن در دومین روز میزبان ۱۲ پنل و ارائه با محوریت آینده و تحولات صنایع بزرگ مختلف خواهد بود. موضوعاتی که در روز دوم بررسی می‌شوند عبارت‌اند از: «لندتک و آینده پرداخت»، «ما و آینده»، «آینده صنایع بزرگ و فرصت‌های نوآوران»، «هوش مصنوعی»، «بازتعریف رابطه برند کارفرمایی با منابع انسانی»، «بلاکچین و اکوسیستم دارایی دیجیتال»، «خرده‌فروشی در روندهای پیش روی آن» و «زندگی آینده».

در روز دوم نکستیشن مدیران میانی و ارشد و تصمیم‌گیرندگان کسب‌وکارهای نوآور و استارتاپی درباره همکاری با صنایع بزرگ در آینده نزدیک، تحولات صنایع مادر همچون غذا، دارو، معدن و حمل‌ونقل و خرده‌فروشی و نقش اکوسیستم استارتاپی در این تحولات به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

سوم و پایانی استیج نکستیشن ۲۰۲۴ توجه ویژه‌ای به تحول دیجیتال، سرمایه‌گذاری و آموزش دارد. در سومین روز ایستگاه آینده ۱۰ پنل و ارائه با موضوعاتی مانند «تحول دیجیتال در صنایع بزرگ»، «سرمایه‌گذاری برای آینده» و «آموزش و نقش آن در اکوسیستم» برگزار می‌شود.

بررسی نقش شرکت‌های مشاوره و تحلیل‌گران کسب‌وکار در آینده اکوسیستم نوآوری، پرورش و آماده‌سازی نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور، بازخوانی نقش وی‌سی‌ها در اکوسیستم نوآوری و سناریوهای آینده صنعت سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ایران و بررسی کارنامه شرکت‌های بزرگ در اکوسیستم استارتاپی و آینده پیش‌روی آن‌ها در پیوند با مفهوم نوآوری موضوعاتی هستند که در پنل‌های روز سوم استیج نکستیشن به آن‌ها پرداخته خواهد شد.

سیزدهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری ایران (اینوتکس) روزهای ۱۸ الی ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد. امسال بیش از ۴۵۰ کسب‌وکار در این رویداد سالانه حضور خواهند داشت. اینوتکس ۲۰۲۴ در سه بخش نمایشگاهی، رویدادهای تجاری و ترویجی و رویدادهای آنلاین برگزار می‌شود.

کد خبر 6086394 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • هشدار آذری جهرمی: ترمز تشدید نارضایتی عمومی را بکشید/ فردا نگویید توطئه دشمن بود
  • پرورش نسل زد برای ورود به دنیای کسب‌وکارهای نوآور بررسی می‌شود
  • قالیباف: بانک مرکزی در پایان سال ۱۴۰۲ به تعهداتش درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرد
  • قالیباف: تا هفته آینده گزارش جمع‌بندی موضوع ارز را به صحن می‌آوریم
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن قرائت می‌شود
  • قالیباف: گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • هفته آینده گزارش جمع‌بندی جلسه ارزی مجلس و دولت در صحن ارائه می‌شود
  • گزارش جلسه ارزی مجلس و دولت هفته آینده در صحن ارائه می‌شود
  • حق‌التدریس اضافه بر ساعات سازمانی موظف به استادان پرداخت نمی‌شود 
  • نرخ رشد نقدینگی در مسیر کاهش