Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-05-01@10:57:39 GMT

دستگیری عاملان تیراندازی مقابل دادگاه انقلاب اهواز

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۶۸۲۷

خرداد:فرمانده انتظامی اهواز از دستگیری عاملان تیراندازی مقابل دادگاه انقلاب این شهرستان خبرداد.
به گزارش خرداد به نقل از ایلنا، سرهنگ محمد صفری درباره جزئیات این خبر گفت: درپی درگیری در چهار سال پیش و ادامه رسیدگی پرونده در دادسرا امروز چهارشنبه، یکی از طرفین پرونده با یک قبضه اسلحه شکاری برای تسویه‌حساب شخصی مقابل دادسرا اقدام به تیراندازی به طرف دیگر پرونده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: پس از تیراندازی، تیم‌های عملیاتی پلیس به سرعت وارد عمل شده و پنج نفر از عاملان اصلی تیراندازی را شناسایی و در محل حادثه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی اهواز با بیان اینکه در این تیراندازی یک خانم دچار صدمه شد، گفت: یک قبضه اسلحه شکاری در این رابطه از متهمان کشف و ضبط شد.
بر اساس این گزارش، درگیری مسلحانه مقابل دادگاه انقلاب اهواز واقع در منطقه کیان‌پارس، برای دقایقی موجب رعب و وحشت میان مردم شد.
این حادثه به‌دنبال درگیری دو خانواده قاتل و مقتول رخ داده که با حضور به موقع پلیس خاتمه یافت و ضاربان در محل دستگیر شدند. شاهدان عینی خبر از مصدومیت یک زن و یک مرد میانسال در این حادثه خبر می‌دهند. برچسب ها: اهواز ، تیراندازی مقابل دادگاه انقلاب اهواز ، پلیس

منبع: خرداد

کلیدواژه: اهواز تیراندازی مقابل دادگاه انقلاب اهواز پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۶۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عامل تیراندازی در خفر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، سرهنگ حجت‌اله احمدیان اظهارداشت: در پی اعلام خبری مبنی بر یک فقره تیراندازی در یکی از روستا‌های شهرستان خفر، بلافاصله بررسی موضوع برای شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و پس از شناسایی مخفیگاه متهم، پس از هماهنگی قضایی به محل مورد نظر اعزام و وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خفر با بیان این که اسلحه متهم کشف شد، تصریح کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی در سطح شهرستان برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • دستگیری عاملان کلاهبرداری ۲۰ میلیاردی در تهران
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل تیراندازی در هویزه
  • دستگیری عاملان شکستن شیشه‌ خودرو و مغازه‌ها در غرب تهران
  • دستگیری ۴ عامل تخریب شیشه‌ مغازه‌ها و خودروها در ملارد
  • دستگیری ۲۲ نفر از عاملان تیراندازی در هویزه