Web Analytics Made Easy - Statcounter

جریان صدر حضور آمریکا در عراق را مردود و غیرقابل قبول دانست و با اشاره به روابط ثابت خود با جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: جریان صدر تن به فشارهای آمریکا نخواهد داد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۱ بین الملل آسیای غربی نظرات

به گزارش گروه بین المل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، ضیاء الاسدی مسئول دفتر سیاسی جریان صدر وجود هرگونه رابطه محرمانه با عربستان را خارج از دیدارهای علنی را تکذیب و در عین حال بر روابط ثابت این جریان با ایران تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برپایه این گزارش، الاسدی در بیانیه خود ثامر السبهان وزیر مشاور سعودی را فردی "شتاب زده" توصیف کرد که "نمی داند هرگونه دخالت در امور داخلی عراق بَد خواهد بود"

وی تاکید کرد: موضع مقتدی صدر شناخته شده است و او هرگز اجازه نخواهد داد که از عراق به عنوان سکویی برای حمله به هریک از کشورهای همجوار استفاده شود.

الاسدی تاکید کرد: جریان صدر و شرکای آن هرگز به تمایلات آمریکا یا غیر از آن تن نخواهند داد.

وی همچنین تاکید کرد: جریان صدر "به هیچ خواست و اراده خارجی خواه آمریکایی باشد یا غیر از آن تن نخواهد داد".

الاسدی حضور آمریکا در عراق را "مردود و خارج از حضور نمایندگی دیپلماتیک" دانست.

انتهای پیام/

R36442/P36442/S8,90/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۷۰۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین بازی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نخستین روز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با پیروزی پر گل عراق مقابل عربستان همراه بود   عراقی‌ها در این دیدار با نتیجه ۵ بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین بازی امروز را رقم بزنند.   شایان ذکر است در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.   از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دیگر خبرها

  • فواد ایزدی: آمریکا و اسرائیل با عملیات روانی دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند
  • آمریکا و اسرائیل با ایجاد عملیات روانی علیه ایران به دنبال کاهش فشارهای بین‌المللی هستند/ اتفاق امروز صبح، ادامه جنگ روانی رژیم صهیونیستی است
  • هدف ایران تثبیت حق خود بود
  • عجیب‌ترین نتیجه روز اول جام ملت‌های آسیا!
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اراضی اشغالی
  • افشاگری وال استریت ژورنال از موضع امارات و عربستان در جریان حمله ایران به اسرائیل
  • تاکید امیر قطر و بن سلمان بر لزوم آتش‌بس در غزه