Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-23@15:37:32 GMT

مجری تلویزیون به دیار حق شتافت

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۷۶۱۹

مجری تلویزیون به دیار حق شتافت

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ احسان کرمی خبر درگذشت سیدمصطفی موسوی مجری و تهیه کننده تلویزیون را در اینستاگرام خود اعلام کرد.

 احسان کرمی در اینستاگرام خود نوشت: «روحت شاد مرد شریف، سید مصطفی موسوی ناگهان رفت.» خبرگزاری برنا درگذشت این مجری پیشکسوت را به خانواده وی تسلیت می گوید.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون خانواده عمل جراحی فرهنگ و هنر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پالنگان، میزبان جشنواره دف، در جمعه آخر هر سال

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان، گفت: استقبال بینظیر مردم ایران در اجتماع بزرگ دف نوازان در روستای تاریخی پالنگان زمینه قرار گرفتن این روستا را در یونسکو به عنوان روستای جهانی گردشگری فراهم کرد.
اسعد فرهادی افزود: آنچه که ما در طول برگزاری این برنامه شاهد بودیم نمونه‌ای کامل از همدلی، مهمان نوازی مردمان شریف، ساعی و تلاشگر پالنگان بود که برای توسعه این دیار تلاش می‌کنند.
وی بیان کرد: باشکوه بودن این رویداد در پالنگان موجب شد هر ساله در جمعه آخر فروردین ماه جشن دف نوازی برگزار شود و تلاش خواهیم کرد در سنوات آتی با تقویت نقاط قوت و رفع نقاظ ضعف و فراهم سازی کامل زیرساخت‌ها و امکانات در جذب این حجم عظیم مخاطب این رویداد را به عنوان یک رویداد جهانی به نام پالنگان ثبت کنیم.
رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: حضور نزدیک به ۱۰۰ هزار نفر و حتی بیشترمردم از سراسر کشور در یک روستا با جغرافیای مختص و خاص بدون کوچکترین اتفاقی ، نمونه‌ای بسیار ارزشمند از سطح بالای فرهنگ گردشگری این دیار بود.
فرهادی  افزود: براین باوریم آنچه که این سختی‌ها را برای مهمانان داخل استان و خارج از استان شیرین خواهد کرد خاطرات شیرینی است که از همدلی و همراهی تمامی اقوام در پالنگان به ثبت رسید خواهد بود. 
فرهادی  از صبر و حوصله مردم منطقه، مهمانان، هنرمندان، مدیران، کارمندان و کارشناسان سطح استان درگیر در خلق این رویداد کم نظیر رزشمند تشکر کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • تصاویری از حضور مجری سرشناس در چایخانه حرم امام رضا(ع) و خدمتگزاری به زائران
  • فیلم| واکنش اکانت‌اینستاگرام لالیگا به دو گل پیروزی بخش جود بلینگام در ال کلاسیکو با ترانه ایرانی
  • گفت و شنود/ بابا نداشت!
  • دلیل واقعی قطعی مداوم سرویس‌های متا
  • بهاریه «جشن گل سرخ» در دیار گنبدهای فیروزه‌ای
  • ترانه علیدوستی در بیمارستان بستری شد
  • دیار کویری خراسان، لب‌تشنه‌تر از همیشه
  • ماجرای دست زدن یک انگشتی بچه ها در تلویزیون از زبان عمو قناد |‌ ویدئو
  • پالنگان، میزبان جشنواره دف، در جمعه آخر هر سال
  • نون خ نمایی نزدیک از فرهنگ مردمان مهمان نواز دیار نخل و آفتاب