Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، آیین افتتاح طرح گازرسانی صنایع داخلی شرکت سنگ آهن مرکزی با حضور جمعی از مسوولان در ایستگاه شهید تندگویان واقع در گندله سه چاهون برگزار شد.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد کشور در حاشیه این آیین به تامین زیرساخت جهت سرمایه گذاری ۵هزارمیلیارد تومانی در مجموعه شرکت سنگ آهن مرکزی اشاره کرد و گفت:یکی ازاین زیرساخت ها بحث گاز می باشد که با انجام این کار ضمن اینکه زیرساخت های کارخانه آگلومراسیون، گندله سازی سه چاهون و کارخانه فولاد کسری تامین شده است،زیرساخت سایر طرح های توسعه ای سنگ آهن را هم در آینده آماده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محمد جواد عسکری اعتبار این پروژه را بالغ بر ۵۶میلیارد و ۷۰۰میلیون ریال عنوان کرد و بیان داشت: این طرح با 500 هزار متر لوله گذاری پلی اتیلن و فولادی انجام می گیرد که از این میزان 3500 متر لوله گذاری فولادی با فشار 250 پوند و در سایز 8 و 12 اینچ می باشد.
وی افزود:پاسداری از محیط زیست ومدیریت انرژی جزو دستاوردها و برآورد های این طرح می باشد و این اقدام هزینه های شرکت را کاهش و کیفیت تولید را افزایش می دهد.
مدیرعامل شرکت سنگ آهن مرکزی بافق با بیان اینکه در حال حاضر در کارخانه آگلومراسیون از سوخت گاز به جای گازوئیل با ظرفیت یکهزار مترمکعب استفاده می شود تصریح کرد: این امر سبب ایجاد صرفه جویی بالایی شده است و ۲۰تا ۳۰درصد هزینه های این مجموعه را کاهش می دهد.
عسکری افزود: این زیر ساخت ها برای اتصال شبکه به فولاد آماده است و تنها باید ظرفیت بیشتری را برای این طرح در آینده دریافت کنیم که در زمان خود پیگیری و اخذ می شود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد بافق گازرسانی افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۷۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم

تین نیوز

مدیر کل راه آهن قم از بهره برداری جایگاه سوخت پاک به منظور سوخت گیری وسایل نقلیه ریلی در راه آهن قم خبرداد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ریل نیوز، غلامحسین دباغ افزود: جایگاه مذکور بعنوان جایگاه سوخت پاک ۵۰۰ هزار لیتری لوکوموتیوها در اداره کل راه آهن قم احداث و به بهره برداری رسید.

دباغ گفت: با همکاری مشترک راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شرکت بنا گستر کرانه بهره برداری از جایگاه سوخت وسایل نقلیه ریلی در ایستگاه گار مانوری احداث شده است.

وی در پایان عنوان کرد: شرکت بنا گستر کرانه بعنوان شرکت سرمایه گزار، عملیات انتقال سوخت از مبدا تا مقصد را عهده دار شده و به یاری مسئولین و مدیران ارشد راه آهن جمهوری اسلامی ایران، این مهم در اداره کل راه آهن قم به انجام رسید.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق
  • بررسی مسئولیت‌های اجتماعی صنایع و معادن بافق در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش
  • بهره برداری از ۱۱ جایگاه سوخت کوچک مقیاس تا پایان تابستان امسال
  • پلاتوی بوستان خانواده مرداد ماه به بهره برداری می رسد
  • سال گذشته ۵ پروانه بهره‌برداری معدنی در قم صادر شد
  • ابلاغ دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی
  • بهره برداری از جایگاه سوخت پاک در ایستگاه راه آهن قم
  • دستورالعمل واردات ماشین‌آلات معدنی ابلاغ شد
  • تنها از ۷ درصد ذخایر معدنی کشور بهره‌برداری می‌کنیم
  • بیش از ۲۳۰ پروانه بهره‌برداری صنعتی در خوزستان صادر شد