Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@23:07:30 GMT

خوشحالی شفر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۷۸۵۱

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت که تیمش قصد دارد رفت و برگشت السد قطر را شکست دهد. آفتاب‌‌نیوز : وینفرد شفر سرمربی استقلال در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، درباره قرعه‌ استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و اینکه در بازی رفت باید در تهران میزبان السد باشد، گفت: خوشحالم دو تیم ایرانی با هم برخورد نکردند و در این شرایط هر دو تیم شانس صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: السد تیم قدرتمندی دارد و پیش از این هم با پرسپولیس دیدار کرده است. آنها ژاوی را دارند که در سطح اول جهان بازی کرده است، با وجود این، با حمایت تماشاگران در ورزشگاه آزادی، قصد داریم رفت و برگشت السد را شکست داده و نشان دهیم بهترین تیم آسیا هستیم.

کد خبر: ۵۲۵۱۴۵ تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۰:۳۲

منبع: آفتاب

کلیدواژه: شفر استقلال السد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۷۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیایی دارند، اما باتوجه به کمبود امکانات امیدی به پیشرفت نیست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهدی تارتار شامگاه _یک‌شنبه، دوم اردیبهشت_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال ملوان بندرانزلی و سپاهان اصفهان اظهار کرد: در شروع نیمه دوم غافلگیر شدیم، چرا که اشتباهاتی داشتیم، مسئولیت این باخت با من است، باید خیلی بیشتر کار کنیم و اشتباهات را به حداقل برسانیم. در صحنه گل دوم یک خطا به نظر می‌رسید رخ داد که داور چشم‌پوشی کرد.

وی افزود: سپاهان تیم قدرتمندی است، اگر اشتباه کنیم باید تاوان آن‌را پس دهیم، فوتبالی‌ها همه می‌دانند که سپاهان تیم توانمندی از نظر مالی، سخت‌افزار، بودجه و یکی از بهترین تیم‌های ایران است. دور رفت را ما بردیم و امروز سپاهان با اختلاف یک گل برنده شد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: سپاهان و ملوان با همدیگر قابل مقایسه نیستند و ما یک زمین تمرین خوب هم نداریم، حیف شد که در روزی که می‌تواستیم با تیم سوم جدول فاصله را کم کنیم، شکست خوردیم. در شش بازی آینده باید خیلی بیشتر تلاش کنیم تا هم جایگاه فعلی را حفظ کنیم و اگر بتوانیم به رده بالاتر جدول برسیم.

تارتار ادامه داد: مسائل فنی به ما بر می‌گردد، بعد از تعویض‌ها وضعیت ما بهتر شد، گل‌هایی که دریافت کردیم درصورتی اتفاق افتاد که در شرایط حمله بودیم و در لحظه گل اول هم دفاع تیم باز بود، باید نقاط ضعف تیم را پیدا و برطرف کنیم.

وی درخصوص حمایت‌های مسئولین استانی از ملوان خاطرنشان کرد: هوادار دوست دارد تیم ملوان برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کند، برای این موضوع همه باید به میدان بیایند، تلاش وجود دارد، اما کافی نیست، به‌هر صورتی سعی می‌کنیم برای کسب سهمیه تلاش کنیم یا در جام‌حذفی قهرمان شویم. من فکر نمی‌کنم با این وضعیت پیشرفت کنیم.

کد خبر 746725

دیگر خبرها

  • واکنش بازیکنان و سرمربی ژاپن به حذف تلخ از جام ملت ها
  • سرمربی فوتسال تاجیکستان: صعود تیم های فارسی زبان باعث خرسندی است
  • مسئولیت شکست امروز با من است / هواداران ملوان از باشگاه انتظار کسب سهمیه آسیا دارند
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر
  • دعوت‌ ای اف سی از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون
  • پشت پرده خوشحالی خاص مهرداد محمدی بعد از گلزنی + عکس
  • دعوت AFC از سرمربی تیم ملی و مدیر توسعه فدراسیون فوتبال
  • عکس| پشت پرده خوشحالی معنادار ستاره گلزن استقلال
  • الهلال مقدمات جهنم را برای العین آماده کرد!