Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری تقریب(تنا)، توسعه همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و بین‌المللی میان دانشگاه مذاهب اسلامی و دانشگاه ادیان و مذاهب، بهره‌برداری از ظرفیت‌ها و امکانات یکدیگر، توسعه ارتباطات علمی اساتید و دانشجویان هر دو طرف، از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

فراهم کردن زمینه بهره‌برداری از ظرفیت‌های هیأت علمی و دانشجویی دو طرف در مسائل آموزشی و پژوهشی، اعطای بورسیه تحصیلی و فرصت‌های مطالعاتی به صورت متقابل، همکاری در تدوین و ترجمه منابع و متون آموزشی و پژوهشی با توافق هر دو طرف، همکاری در زمینه آموزش‌های تخصصی، همکاری در برگزاری اردوهای مشترک علمی و همکاری مشترک در پشتیبانی از دانشجویان دوره‌های عالی هر دو طرف برای گذراندن دروس خاص، تحقیقات علمی و پایان‌نامه‌ها و تبادل دستاوردهای آموزشی، پژوهشی، پایان‌نامه‌ها، نرم‌افزارها و بانک‌های اطلاعاتی از جمله محورهای این تفاهم نامه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در این تفاهم نامه همکاری در برگزاری کارگاه‌های دانش‌افزایی و مهارت‌آموزی محققان هر دو طرف، همکاری مشترک در اجرای طرح‌های پژوهشی بنیادی و کاربردی مشترک، طراحی و تأمین محتوا و برگزاری همایش و نشست های علمی مشترک، دعوت از اساتید و متخصصان هر دو طرف برای ارائه مقالات علمی و شرکت در گردهمایی های علمی، همکاری در دعوت از اندیشمندان و شخصیت‌های علمی سایر کشورها، همکاری برای حضور هیأت علمی و محققان هر دو طرف در مجامع علمی جهانی و همکاری در فرایند عضویت هر دو طرف در سازمان‌ها و نهادهای علمیآموزشی بین‌المللی نیز به عنوان دیگر محورهای همکاری تاکید شده است.

همکاری و مشارکت در نشر اندیشه‌های اسلامی، همکاری در اعزام هیأت علمی و دانشجویان به خارج از کشور جهت استفاده از بورسیه‌های تحصیلی و پژوهشی، همکاری در تأمین محتوای سایت‌ها و مجلات علمی هر دو طرف، تسهیل دسترسی اعضای هیأت علمی به کتابخانه و مراکز اطلاع‌رسانی هر دو طرف و همکاری در معرفی آثار و برنامه‌های پژوهشی هر دو طرف از دیگر محورهای این تفاهم نامه است.

 

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی

وزارت امور مهاجرین و عودت‌کنندگان طالبان از امضای تفاهمنامه همکاری میان این وزارت با دو موسسه به ارزش بیش از دو میلیون و ۶۰۰ هزار دلار خبر داده است. 

براساس این تفاهم‌نامه‌ها، این مبلغ پول در بخش کمک‌های بشری برای بیش از ۱۶ هزار خانواده نیازمند به کار گرفته می شود.

به گفته مسئولان این کمک ها در مرکز و ولایت‌های پروان، کاپیسا، پنجشیر، لوگر، میدان وردک، پکتیا، پکتیکا، خوست، غزنی و ننگرهار به‌مصرف می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • افزایش صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار
  • افزایش صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار در سال گذشته
  • صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار افزایش یافت
  • صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به یک و نیم میلیارد دلار افزیش یافت
  • افزایش صادرات دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین بنیاد حامیان دانشگاه تهران، بنیاد علم و فناوری جمیلی و پارک علم و فناوری دانشگاه تهران؛ 2 بهمن
  • تولد نخستین دوقلو‌های سال ۱۴۰۳ در استان سمنان
  • صنعت پتروشیمی بر مدار مهار تورم و رشد تولید در یک‌هزاروچهارصدودو