Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-25@20:02:00 GMT

گوینده پیشکسوت خبر مهمان «خندوانه» +عکس

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۰۵۴

گوینده پیشکسوت خبر مهمان «خندوانه» +عکس

این برنامه که سه شب در هفته به روی آنتن می‌رود، این هفته به دلیل همزمان شدن با وفات حضرت خدیجه (س) جمعه (چهارم خرداد ماه) پخش نخواهد شد.

رامبد جوان از اتفاق جدید در برنامه‌ی این هفته «خندوانه» خبر داده است.

«خندوانه» پخش فصل پنجم خود را از هفته‌ی گذشته ۲۶ اردیبهشت همزمان با آغاز رمضان و حضور جناب خان آغاز کرد و بر این اساس تا ایام محرم پخش می‌شود و پس از محرم و صفر نیز مجددا روی آنتن خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته دست‌اندرکاران این برنامه در فصل پنجم «خندوانه» اجرای مسابقات و آیتم‌های مختلفی وجود دارد که بعد از ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد و در این ماه بیشتر شاهد حضور مهمانان و کمدین استنداپ‌ها در برنامه خواهیم بود.

فصل پنجم «خندوانه» همچون سری پیش به تهیه‌کنندگی سید علی احمدی تولید می‌شود و کارگردانی تلویزیونی آن را رامبد جوان انجام می‌دهد.

«خندوانه»، روز‌های چهارشنبه پنجشنبه و جمعه ساعت ۲۳ از شبکه نسیم پخش می‌شود و تکرار آن ۲۴ و ۷، ۱۱ و ۱۷روز بعد از این شبکه بازپخش می‌شود.

ایسنا

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در یک اتفاق ناگوار، در جریان مسابقه فوتبال پیشکسوتان استقلال و تهرانجوان که در یکی از محلات تهران برگزار می‌شد، محمد اشرفی، بازیکن تیم تهرانجوان، در اثر ایست قلبی درگذشت.

در گزارش خبرورزشی آمده است:این اتفاق در حالی رخ داد که هیچ آمبولانسی در محل مسابقه حضور نداشت و با وجود تلاش‌های پزشکیار حاضر در زمین، متاسفانه اشرفی جان خود را از دست داد.

عدم حضور آمبولانس و تجهیزات پزشکی در محل مسابقه، سهل‌انگاری مسئولان برگزاری را به وضوح نشان می‌دهد. این موضوع بار دیگر اهمیت توجه به مسائل ایمنی در برگزاری مسابقات ورزشی، به خصوص در رده‌های سنی بالاتر، را گوشزد می‌کند.

مرگ این پیشکسوت فوتبال، بار دیگر داغ فقدانی دیگر را بر جامعه ورزش ایران نهاد. لازم است مسئولان امر در مورد این اتفاق ناگوار بررسی‌های لازم را انجام داده و از تکرار چنین حوادثی جلوگیری کنند.

251 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899291

دیگر خبرها

  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • قرآن همه چیز ماست
  • درگذشت پیشکسوت فوتبال وسط زمین بازی/ کام استقلالی‌ها تلخ شد
  • لیگ ملت‌ها: لیست مهمان غیرمنتظره المپیک پاریس
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • نمایشگاه‌های استانی کتاب در ایران هم مهمان ویژه از دیگر کشور‌ها داشته باشند
  • ۲۷ سال برنامه‌های «راه شب» را اجرا کردم
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • ۸۴ سالگی صدای دوست داشتنی
  • ۸۴سالگی صدای دوست‌داشتنی