Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@11:33:20 GMT

استقلال جنوب به لیگ دسته اول صعود کرد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۲۲۳

استقلال جنوب به لیگ دسته اول صعود کرد

تیم فوتبال استقلال جنوب به لیگ دسته اول در فصل آینده راه یافت. ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های استقلال جنوب تهران و نفت و گاز گچساران در چارچوب دیدار برگشت پلی‌آف لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه‌های کشور، از ساعت 21:45 امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی یک - یک خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این نتیجه و با توجه به تساوی یک - یک دو تیم در دیدار رفت در گچساران، مسابقه به وقت‌های اضافه رفت که گلی در بر نداشت. در ضربات پنالتی اما استقلال جنوب به برتری 4 بر 3 دست یافت تا شاگردان فرهاد کاظمی، جواز صعود به رقابت‌های لیگ دسته اول در فصل 98-97 را کسب کنند.

به این ترتیب تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر، کارون اروند خرمشهر و استقلال جنوب، تیم‌هایی هستند که به لیگ دسته اول صعود کردند و جایگزین تیم‌های سقوط کننده به لیگ دو یعنی راه‌آهن، صبای قم و ایرانجوان بوشهر شدند.

انتهای پیام/

R1402/P1011199/S3,27/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۲۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت تلخ بورسا اسپور؛ از بازی در لیگ قهرمانان تا سقوط به دسته چهارم فوتبال ترکیه

بورسا اسپور سال های تلخی را سپری می کند.

طرفداری | بورسا اسپور از سال 2019 تا الان، سه سقوط را تجربه کرده است.

بورسا اسپور با شکست در بازی امروز خود در لیگ دسته سه ترکیه، به دسته چهار سقوط کرد و سال بعد در سطح چهارم فوتبال ترکیه بازی خواهد کرد. این در حالی است که بورسا اسپور تا فصل 19-2018 در سوپرلیگ ترکیه بازی می کرد. ماجرا وقتی تلخ تر می شود که بدانیم بورسا اسپور تیمی است که در فصل 10-2009 قهرمان سوپرلیگ ترکیه شد و سپس در فصل بعد یعنی 11-2010 در لیگ قهرمانان و مقابل تیم های منچستریونایتد، والنسیا و رنجرز به میدان رفت. حال تیمی که روزی در لیگ قهرمانان حضور داشته، در فاصله 13 سال پس از بازی در این رقابت مهم اروپایی، بازی در دسته چهارم فوتبال ترکیه را تجربه خواهد کرد.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • سازمان ملل خواهان تحقیق درباره گور جمعی کشف شده در جنوب نوار غزه شد
  • تساوی مس کرمان و شهرراز شیرازدر فوتبال دسته یک
  • منچستر یونایتد مقابل تیم دسته اولی مُرد و به فینال صعود کرد
  • صهیونیست‌ها سر فلسطینیان را در جنوب غزه بریده بودند
  • کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • جنایت جدید رژیم صهیونیستی/ کشف گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • کشف یک گور دسته جمعی در بیمارستانی در جنوب نوار غزه
  • سرنوشت تلخ بورسا اسپور؛ از بازی در لیگ قهرمانان تا سقوط به دسته چهارم فوتبال ترکیه
  • صعود آسان بهمن و آتین و حذف گروه مالی فیروزه و همراه اول؛ مرحله یک چهارم نهایی برندکاپ