Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@18:38:29 GMT

محمد صلاح روز فینال هم روزه خواهد بود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۳۱۶

محمد صلاح روز فینال هم روزه خواهد بود

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول قصد دارد در روز فینال لیگ قهرمانان هم روزه بگیرد.

به گزارش شریان نیوز، شنبه هفته بعد دیدار فینال لیگ قهرمانان بین 2 تیم رئال مادرید و لیورپول در شهر کیف برگزار خواهد شد و بی شک امید اول مرسی سایدی ها برای باز کردن دروازه رئال مادرید به ساق پاهای محمد صلاح، گلزن مصری این تیم دوخته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اما با توجه به اینکه این دیدار در ماه رمضان برگزار خواهد شد، محمد صلاح تایید کرد که علاقه ای به شکستن قوانین نداشته و می خواهد در روز بازی برابر رئال مادرید نیز روزه بگیرد.

 

محمد صلاح به کادر فنی لیورپول گفته این موضوع تاثیری در آمادگی وی نخواهد داشت و او می تواند عملکردی مانند گذشته را علیرغم روزه بودن در روز فینال ارائه دهد. محمد صلاح مصری بارها در ماه های اخیر از اعتقادت محکم خود پرده برداشته و حالا در روز فینال لیگ قرمانان نیز به آن پایبند خواهد بود

 

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۳۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا به اراضی اشغالی می‌رود

به گزارش العربی الجدید، یک هیئت مصری به سرپرستی عباس کامل، رئیس اداره اطلاعات مصر، قرار است امروز جمعه برای نهایی کردن مذاکرات آتش بس و آزادی اسرا در درگیری‌های جاری در غزه به تل آویو سفر کند. 

کامل در این سفر با دیوید بارنیا، رئیس موساد و تزاچی هانگبی، مشاور امنیت ملی دیدار خواهد کرد. در این گزارش همچنین آمده است که مصر قصد دارد با تضمین توافق آتش‌بس از تهاجم به رفح جلوگیری کند.

اسرائیل تایمز اخیرا اعلام کرده است که اگر حماس ۴۰ اسیر صهیونیست را زنده آزاد کند، با آتش بس موقت در غزه موافقت خواهد کرد. با وجود گزارش‌های ضد و نقیض، همین رسانه مدعی شد که حماس در مرحله اولیه آتش بس حاضر به پذیرش این خواسته است.

دیروز رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که تل‌آویو مایل است در صورت توافق با حماس بر سر آزادی اسرا و آتش‌بس در خصوص قصد خود برای حمله به رفح تجدید نظر کند. همچنین، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم با طرح‌های ارتش برای حمله به رفح موافقت کرده، اما هنوز برای اجرای آن چراغ سبز نشان نداده است.

گروه‌های مقاومت فلسطین ۱۵ مهرماه برابر با هفتم اکتبر ۲۰۲۳، عملیات «طوفان الاقصی» را از غزه (جنوب فلسطین) علیه مواضع رژیم اسرائیل آغاز کردند که سرانجام پس از ۴۵ روز نبرد و درگیری، سوم آذرماه ۱۴۰۲ (۲۴ نوامبر ۲۰۲۳) آتش بس موقت چهار روزه یا همان وقفه برای تبادل اسرا میان حماس و اسرائیل برقرار شد.

این وقفه در جنگ، هفت روز ادامه یافت و سرانجام صبح جمعه ۱۰ آذر (اول دسامبر ۲۰۲۳) آتش‌بس موقت به پایان رسید و رژیم اسرائیل حملات علیه غزه را از سرگرفت.

این رژیم برای جبران شکست خود و توقف عملیات مقاومت، گذرگاه‌های نوار غزه را بسته و در حال بمباران این منطقه است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • سفر هیات مصری به تل‌آویو برای انجام مذاکرات
  • عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید
  • آخرین فرصت عربستانی‌ها به محمد صلاح
  • هیئت مصری برای مذاکره درباره اسرا به اراضی اشغالی می‌رود
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • غیرمنتظره: چه بلایی بر سر صلاح آمده!
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با غلبه بر رئال مادرید در ضربات پنالتی (2012/4/25) / فیلم
  • توصیه سان به لیورپول: صلاح پیر شده، بفروشیدش!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید