Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- وزیر خارجه آمریکا اعلام کرد به دنبال آماده سازی مقدمات دیدار رهبران آمریکا و کره شمالی است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان، مایک پمپئو  وزیر خارجه آمریکا از آماده سازی مقدمات دیدار دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا با کیم جونگ اون رهبر کره شمالی خبر داد و گفت: امیدواریم این دیدار خوب پیش برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پمپئو ادامه داد: واشنگتن درباره حادثه خطر سلامتی که برای دیپلمات آمریکایی در چین رخ داده نگران است وی در ادامه اعلام کرد با همتای چینی خود درباره نگرانی های آمریکا از نظامی سازی دریای چین جنوبی صحبت کرده است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: وزیر خارجه آمریکا ترامپ چین کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش رهبران گروه ۷ برای تقویت روحیه مقامات اسرائیل در پی عملیات وعده صادق ایران

در پی پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در سوریه با عنوان «عملیات وعده صادق» نشست جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با رهبران گروه ۷ برگزار شد و رهبران این کشورها برای افزایش روحیه مقامات این رژیم بر تعهد این گروه به امنیت تل آویو تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در پی پاسخ جمهوری اسلامی ایران به تجاوز رژیم اسرائیل به کنسولگری تهران در سوریه با عنوان «عملیات وعده صادق» نشست جو بایدن رئیس جمهور آمریکا با رهبران گروه ۷ برگزار شد و رهبران این کشورها برای افزایش روحیه مقامات این رژیم بر تعهد این گروه به امنیت تل آویو تاکید کردند.

کاخ سفید روز یکشنبه به وقت محلی اعلام کرد: «جو بایدن امروز به صورت تصویری و مجازی با رهبران گروه هفت صحبت کرد. رهبران این گروه حمله بی سابقه ایران به اسرائیل را محکوم کردند و بر تعهد گروه ۷ به امنیت اسرائیل تاکید کردند.»

جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا روز یکشنبه با رهبران گروه ۷ دیدار کرد تا درباره آنچه که او «پاسخ دیپلماتیک فوری» به حمله ایران به اسرائیل می‌خواند، گفتگو کند.

ایتالیا، رئیس فعلی گروه ۷ اعلام کرده بود که این دیدار مجازی از ساعت ۱۰ صبح به وقت آمریکا آغاز خواهد شد.

شبکه خبری سی ان ان آمریکا گزارش داد: تاکید بر دیپلماسی نشان می‌دهد که بایدن به دنبال پاسخی غیرنظامی به حملات پهپادی و موشکی ایران است و به دنبال راه‌هایی برای مهار خطر یک جنگ گسترده‌تر است.

بایدن اواخر روز شنبه در تماس تلفنی با بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل، به صراحت اعلام کرد که واشنگتن در عملیات تهاجمی علیه ایران شرکت نخواهد کرد و در عوض این مقام اسرائیلی تندرو را تشویق کرد که رهگیری موفق تسلیحات ایرانی را یک پیروزی بداند.

«چارلز میشل» رئیس شورای اروپا، عکسی از این مذاکرات در شبکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) منتشر کرد که بایدن را در اتاق وضعیت با دستیاران ارشد از جمله آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه، برت مک گورک هماهنگ کننده خاورمیانه و جف زینتز رئیس ستاد نشان می‌دهد.

میشل گفت که گروه ۷ «به اتفاق آرا حمله بی‌سابقه ایران به اسرائیل را محکوم کرد. همه طرف‌ها باید خویشتن داری کنند. ما به همه تلاش‌های خود برای کاهش تنش، پایان دادن به بحران در غزه در اسرع وقت، به ویژه از طریق آتش‌بس فوری، باعث ادامه خواهد داد.»

کد خبر 744605

دیگر خبرها

  • وزارت خزانه‌داری آمریکا در حال آماده‌سازی تحریم‌های جدید علیه ایران است
  • آماده‌سازی ویژه دقیقی برای جدال حساس مقابل استقلال
  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز برای خرید تضمینی گندم
  • آماده‌سازی ۶۰ مرکز خرید تضمینی گندم در کرمانشاه
  • فرهنگ سازی و ترویج استاندارد در جامعه اهمیت ویژه دارد
  • بایدن: با رهبران گروه 7 درباره حمله ایران به اسرائیل صحبت کردم
  • موضع جدید بایدن پس از جلسه با رهبران گروه هفت درباره ایران
  • بایدن: با رهبران گروه هفت درباره حمله بی سابقه ایران به اسرائیل صحبت کردم
  • تلاش رهبران گروه ۷ برای تقویت روحیه مقامات اسرائیل در پی عملیات وعده صادق ایران
  • اولین واکنش بایدن به عملیات نظامی ایران علیه اسرائیل