Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-23@06:34:08 GMT

تولید مرغ صرفه اقتصادی ندارد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۴۴۰

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی نرخ هر کیلو مرغ زنده را 4 هزار و 700 تومان اعلام کرد.

محمد یوسفی رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان،درباه آخرین وضعیت بازار مرغ اظهار کرد: امروز نرخ هر کیلو مرغ زنده درب مرغداری 4 هزار و 700، مرغ آماده به طبخ عمده فروشی‌های میدان بهمن 6 هزار و 300، غرفه های میادین میوه و تره بار 6 هزار و 500 و خرده فروشی‌های سطح شهر 6 هزار و 500 تا 8 هزار و 500 تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ازدیاد عرضه در برابر تقاضا را دلیل اصلی کاهش 700 تا هزار تومانیقیمت مرغ در دو هفته اخیر اعلام کرد.

یوسفی با بیان اینکه  مرغداران در فروش هر کیلو مرغ با زیان یک‌هزار و 500 تومانی روبه‌رو هستند، افزود: با توجه به نوسان شدید نرخ نهاده‌های دامی، تولید مرغ برای مرغدار صرفه اقتصادی ندارد که با وجود این اگر دولت راهکار مناسبی برای خروج مرغدار از حاشیه زیان نیدیشد، تولیدکنندگان چاره ای جز کاهش جوجه ریزی ندارند.

رئیس انجمن پرورش دهندگان مرغ گوشتی با اشاره به اینکه 70 درصد خوراک دام وارداتی است، بیان کرد:  با وجود آنکه دولت از تخصیص ارز 3800 تومانی به واردات کالاهای اساسی همچون نهاده های دامی خبر می دهد، قیمت کنجاله سویا و ذرت حداقل باید 30 درصد کمتر از نرخ‌های کنونی بازار باشد و این درحالی است که نرخ این نهاده ها همچنان در بازار بالاست.

وی در پایان سخنان خود نرخ هر کیلو کنجاله سویا 2 هزار و 750 و ذرت هزار و 250 تومان اعلام کرد و گفت: در روزهای اخیر به مقدار محدودی، شرکت پشتیبانی امور دام اقدام به عرضه کنجاله سویا با نرخ هزار و 950 تومان در بازار کرد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت

بازار گوشت و دام تهران امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، شاهد افزایش قیمت گوشت گوساله و کاهش قیمت مرغ در جریان معاملات نسبت به روز پیش است.

قیمت مرغ کشتار امروز

براساس اعلام پایگاه خبری صنعت مرغداری و دامپروری، امروز هر کیلو مرغ کشتار در بازار کاهش را نسبت به روز پیش در پیش گرفت و ۷۷,۵۴۶ تومان خرید و فروش شد.

قیمت مرغ زنده در بازار

بازار گوشت مرغ همچنین شاهد ریزش قیمت مرغ زنده نسبت به روز پیش است، هر کیلو مرغ زنده در بازار ۵۴,۵۵۳ تومان معامله شد.

قیمت گوشت قرمز منجمد امروز

هر کیلو گوشت منجمد گوساله هم خلاف روند روز‌های اخیر در بازار امروز افزایش قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرد، ۳۲۵ هزار تومان قیمت گذاری و فروخته شده است.

قیمت گوشت بوقلمون کشتار

در بازار گوشت طیور امروز هر کیلو بوقلمون کشتار در حالی معامله شده که نسبت به روز پیش ثبات قیمت را تجربه کرد و کیلویی ۸۳ هزار و ۵۰۰ تومان معامله شد.

قیمت دام زنده و کشتار در بازار

هر کیلو دام در کشتارگاه امروز با ثبات قیمت را نسبت به روز گذشته تجربه کرده است و ۶۲۵ هزار تومان خرید و فروش شد. همچنین امروز قیمت دام زنده در بازار ثبات را در پیش گرفت و کیلویی ۳۰۰ هزار تومان معامله شد.

قیمت گوشت شترمرغ کشتار

امروز همچنین در بازار هر کیلو گوشت شترمرغ کشتار ۳۴۱ هزار تومان خرید و فروش شد که در مقایسه با روز گذشته تغییری را تجربه نکرده است.

منبع: اقتصادنیوز

tags # بوقلمون سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • هر کیلو زعفران؛ ۱۱۰ میلیون تومان!
  • تاثیر منفی سیاست های ارزی بر بازار سرمایه
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار | سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • گوشت قرمز وارداتی در راه بازار/ سرانه مصرف گوشت قرمز در کشور چقدر است؟
  • قیمت گوشت بوقلمون امروز یک‌شنبه ۲ اردیبهشت
  • رکورد تولید PVC شکسته شد
  • اصلاح سیاست‌های ارزی باعث کاهش التهابات بازار می‌شود
  • صرفه جویی در بورس انرژی قیمت پیدا می‌کند
  • نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن
  • جعفرزاده: نه رئیسی، رئیس جمهور دو دوره ای می شود نه بایدن /مردم دارند له می شوند، آخر مگر این میز چقدر ارزش دارد؟!