Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از امضای قرارداد با کارلتو، حالا گفته می شود ناپولی در پی به خدمت گرفتن ماریو بالوتلی است. مخصوصا زمانی که امشب اکانت اینستاگرام این بازیکن را فالو کرد. 

طرفداری - ناپولی روز پرکار و شلوغی را سپری کرد. آنها مائوریتزیو ساری را اخراج و کارلو آنچلوتی را به عنوان سرمربی جدید خود اعلام کردند اما به نظر می رسد این پایان ماجرا نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش هایی از کوریره دلو اسپورت، لیبرو و آرنا ناپولی در مورد علاقه ناپولی به ماریو بالوتلی منتشر شده بود اما ناپولی در اینستاگرام، اکانت بالوتلی را فالو کرده؛ این در حالی است که پارتنوپی تنها 62 اکانت را فالو کرده است. 

قرارداد سوپرماریو با نیس در ماه آینده به پایان می رسد و او در تابستان بازیکن آزاد خواهد بود. وی در فصلی که گذشته بسیار موفق بود و در 38 بازی رسمی، 26 گل به ثمر رساند. اغلب اوقات در سال های اخیر، شایعاتی در مورد حضور او در ناپولی منتشر شده زیرا دخترش پیا و نامزد سابقش رافائلا در ناپل زندگی می کنند. همچنین اخیرا بالوتلی به بازی در یوونتوس و ناپولی اظهار علاقه کرده بود. وی همچنین اخیرا توسط مانچینی به تیم ملی ایتالیا دعوت شده است. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۹ امتیاز از ۳۲ هفته؛ بدترین عملکرد ناپولی در سری آ طی ۱۲ فصل اخیر

ناپولی حتی سایه ای از تیم فصل گذشته نیست.

دیدار ناپولی و فروزینونه در هفته ۳۲ سری آ ۲۰۲۳/۲۴ با تساوی ۲-۲ به پایان رسید. عملکرد ناپولی در بازی های فصل جاری سری آ به خصوص در دیدارهای خانگی کاملا دور از انتظار بوده است.

به نقل از اوپتا؛ ناپولی تا پایان هفته سی و دوم فقط ۴۹ امتیاز کسب کرده است. این بدترین عملکرد ناپلی ها در سری آ از فصل ۲۰۱۱/۱۲ محسوب می شود. ناپولی در‌ فصل مذکور تا پایان هفته سی و دوم موفق به کسب ۴۸ امتیاز شده بود. پارتنوپی در ۱۶ بازی خانگی خود در فصل جاری، آمار غیرقابل قبول ۶ برد، ۵ تساوی و ۵ شکست را ثبت کرده است. (۲۳ امتیاز)

گفتنی است ناپولی به عنوان مدافع عنوان قهرمانی نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته، ۳۰ امتیاز کمتر کسب کرده است.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • فلیپه اندرسون اعلام کرد: از لاتزیو جدا می‌شوم
  • تساوی پرگل ناپولی و فروزینونه در دیداری از هفته سی و دوم سری آ
  • ۴۹ امتیاز از ۳۲ هفته؛ بدترین عملکرد ناپولی در سری آ طی ۱۲ فصل اخیر
  • خلاصه بازی ناپولی 2-2 فروزینونه (سری آ - 2023/24)
  • ناپولی ۲ - ۲ فروزینونه/ پارتنوپی مقابل چشمان اسپالتی از سهمیه اروپایی دورتر شد+ فیلم
  • بازگشت احساسی لوچانو اسپالتی به استادیوم خانگی ناپولی + عکس
  • امضای قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم
  • امضا قرارداد سرمایه‌گذاری ۳۰ هزار میلیارد ریالی در بخش فاضلاب قم
  • روزی که سس فلفل بالوتلی را تا مرز خفگی برد!
  • طارمی در راه انتقال به اینتر عربستان!