Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-18@13:48:04 GMT

بازیکن جدید در گسترش‌فولاد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۵۴۳

بازیکن جدید در گسترش‌فولاد

به گزارش پارس نیوز، 

محمد قادری بازیکن تیم ملی نوجوانان کشور امروز با تیم گسترش‌فولاد تبریز به توافق رسیده و فصل آتی پیراهن این تیم را بر تن خواهد کرد.

قادری در تمامی بازی‌های تیم ملی نوجوانان ایران در مسابقات جام جهانی هند در ترکیب قرار داشته و در بازی مقابل گینه، یک پنالتی برای ایران گرفت.

وی سال گذشته در فوتبال هرمزگان حضور داشته و در مسابقات رده پایه 14 گل برای تیم خود به ثمر رسانده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تیم ملی ایران جام جهانی بازی فوتبال ایران بازی تیم ملی جام جهانی فولاد پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!

به گزارش "ورزش سه"، مس رفسنجان که با حضور محرم نویدکیا در راس کادرفنی‌اش آرامش بیشتری پیدا کرده و توانسته در نیم فصل دوم بدون باخت باقی بماند، حالا در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و چهارم در اهواز مقابل فولاد قرار می‌گیرد.

مسی‌ها در شرایطی به اهواز سفر می‌کنند که منتظر محمد ستاره عراقی و تکنیکی خود را در اختیار ندارند. منتظر برای همراهی تیم امید عراق به کشورش سفر کرده و غایب بزرگ نارنجی‌پوشان مقابل فولاد است.

در این خصوص نویدکیا باید برای نفر جایگزین منتظر محمد تصمیم گیری کند. سرمربی مس در پست منتظر محمد بازیکنانی نظیر حسین مهربان، رضا دهقانی، محمد اکبری و... را در اختیار دارد و حالا باید دید با توجه به شرایط جسمانی و فنی این نفرات در بازی روز جمعه از چه کسی در ترکیب اصلی خود استفاده خواهد کرد. هرچند که احتمالا او در فاصله کوتاه باقیمانده تصمیم نهایی خود را برای استفاده از یار جانشین منتظر محمد گرفته است.

گفتنی است؛ دیدار فولاد خوزستان و مس رفسنجان ساعت 18:10 روز جمعه در ورزشگاه اختصاصی فولاد برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • اتفاق خوشحال‌کننده برای عبدالله ویسی
  • همدان، میزبان مسابقات وزنه برداری دختران کشور
  • نویدکیا جایگزین منتظر محمد را پیدا کرد!
  • مس رفسنجان با ۲ غایب به اهواز می‌رود
  • موثرترین بازیکن جوان لیگ را بشناسید
  • احتمال غیبت 3 هفته ای منتظر محمد در بازی های مس رفسنجان
  • آغاز مسابقات فوتسال لیگ برتر کردستان به میزبانی مریوان
  • جوان‌ترین بازیکن لیگ برتر، جایی دور از تهران!
  • اولین انصرافی تیم ملی والیبال مشخص شد