Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-06@22:05:41 GMT

رئیس گرانفروش بیمارستان جریمه میلیونی شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۵۵۳

رئیس گرانفروش بیمارستان جریمه میلیونی شد

به گزارش پارس نیوز، 

به نقل از روابط عمومی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان، غلامرضا صالحی اظهار کرد: پرونده تخلف رئیس یک بیمارستان خصوصی که از یک بیمار بابت فروش تجهیزات پزشکی مبالغی بیشتر از قیمت واقعی کالا اخذ کرده بود در شعبه ششم بدوی ویژه رسیدگی به تخلفات بهداشتی و درمانی اداره‌کل تعزیرات حکومتی استان مورد رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این رسیدگی با شکایت شاکی خصوصی و گزارش معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و پس از تأیید کمیسیون ماده 11 دانشگاه علوم پزشکی صورت گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اصفهان گفت: پس از احراز تخلف توسط رئیس شعبه رسیدگی‌کننده و در مرحله بدوی، رئیس بیمارستان علاوه بر درج تخلف در پرونده پزشکی، به پرداخت مبلغ 100 میلیون و 380 هزار ریال جریمه نقدی در حق دولت و استرداد مبلغ 50 میلیون و 190 هزار ریال به شاکی محکوم شد.

انتهای پیام/

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: تعزیرات بیمارستان تجهیزات پزشکی بهداشتی و درمانی دانشگاه علوم پزشکی استان اصفهان دولت استان اصفهان بیمارستان تجهیزات پزشکی تعزیرات درمان پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز

 مهدی نیکوکاران رئیس شعبه اول تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز گفت: پرونده حمل سوخت قاچاق به میزان ۷ هزار و ۸۰۰ لیتر و به ارزش ۶ میلیون و ۵۳۷ هزار ریال در شعبه اول رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان مهریز رسیدگی شد.

نیکوکاران افزود: شعبه با توجه به مدارک و مستندات موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متهم را به پرداخت ۲ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، ماموران نیروی انتظامی شهرستان مهریز این میزان سوخت را در یک کامیون به صورت جاساز شده کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مجازات ۸۴۰ میلیون ریالی برای عرضه دارو‌های دامی تقلبی در اشنویه
  • پرونده تخلف برای ۵ واحد صنفی در ایرانشهر تشکیل شد
  • مجازات متصدی دارو خانه دامپزشکی متقلب در اشنویه
  • جریمه ۸۷ میلیارد ریالی تاوان عمل نکردن به تعهدات ارزی
  • توبیخ پزشک متخلف در ارومیه
  • ضبط ۱۸۰ راس دام زنده قاچاق در میاندوآب
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در مهریز
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • تعزیرات گران‌فروشان بازار ‌زنجان را نقره داغ کرد
  • محکومیت پزشک جراح برای دریافت اضافه بها