Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کرمانشاه، با اشاره به تقدیم ۴۴ شهید از کرمانشاه در عملیات بیت المقدس، از اجرای ۲۵۰ برنامه شاخص ویژه سی و ششمین سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان در استان خبر داد.

سرتیپ دوم پاسدار مرادعلی محمدی مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، در تشریح برنامه های سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: بیش از 250 برنامه در سطح  استان طی روزهای دوم، سوم و چهارم خرداد اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: عمده این برنامه ها با محوریت مردم، نهادهای فرهنگی و مجموعه هایی که در سطح استان هستند با شعار "ما توانستیم" برگزار می شود.

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان کرمانشاه، با اشاره به آغاز به کار ستاد گرامیداشت حماسه سوم خرداد با بیش از 10 کمیته تخصصی، اظهار کرد: عملیات بیت المقدس که پس از 24 روز نبرد، منجر به بازپس گیری خرمشهر شد، مهمترین نقطه عطف و یکی از پرافتخارترین عملیات های  دوران دفاع مقدس است که تمام معادلات ارتش بعث و حامیانش را بر هم زد.

 

وی با اعلام اینکه استان کرمانشاه 44 شهید در این عملیات ظفرمند تقدیم کرده است، ابراز کرد: ویژه برنامه های سالروز آزادسازی خرمشهر قهرمان با شکوه هر چه تمامتر و به منظور انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل جوان، در نقاط مختلف استان برگزار می شود.

 

سرتیپ دوم پاسدار محمدی، با اشاره به تعیین سه روز برای گرامیداشت این حماسه تاریخی، بیان کرد: عناوین روزهای چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه مصادف با دوم تا چهارم خرداد به ترتیب " درسها و عبرت ها از حماسه سوم خرداد(حماسه سازان-فخر آفرینان)"، " روز مقاومت، ایثار و پیروزی(پیشکسوتان-فرماندهان و شهیدان)" و " روزمقاومت و پایداری(ولایت مداری، معنویت پشت جبهه ها)"  است.

 

وی عنوان کرد: مهمترین این برنامه ها اجرای مراسم مشترک نیروهای مسلح در روز پنج شنبه(3 خرداد) در حسینیه ثارالله سپاه با سخنرانی ایت الله علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه است.

 

 

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان دولت برجام ماه مبارک رمضان مجلس نمایشگاه قرآن حسن روحانی آمریکا رمضان آزادسازی خرمشهر عملیات بیت المقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۵۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، احسان کامرانی در آئین تکریم و معارفه فرماندار شهرستان میناب با تبریک ایام سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان رهبر کبیر انقلاب اسلامی، افزود: حضرت امام خمینی (ره) با دور اندیشی و نگاه بلند خود با هدف پاسداری از آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اقدام به صدور فرمان تاریخی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸ کرد.
 
وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از بدو تأسیس تاکنون منشاء خدمات گسترده ای در بخش های مختلف به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده است.
  
کامرانی با اشاره به اقدام بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم صهیونسیتی به فرمان فرمانده کل قوا، خاطرنشان کرد: اقدام بزرگ و بی نظیر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم جنایت کار صهیونیستی در قالب عملیات وعده صادق ضربات مهلکی بر پیکره صهیونیست وارد کرد.
 
وی گفت: انجام عملیات وعده صادق در پاسخ به جنایت صهیونیست ها در حمله به کنسولگری کشورمان در سوریه و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان عالی رتبه کشورمان با تحسین و خوشحالی مردم کشورمان و مردم سایر کشورهای اسلامی به ویژه مردم مظلوم غزه همراه شد.
 
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، با اشاره به ظرفیت‌های شهرستان میناب، افزود: شهرستان میناب به عنوان قطب کشاورزی استان، قرار گرفتن در دروازه سواحل مکران و برخورداری از ظرفیت های صید و صیادی و ملوانی شرایط برای توسعه آن مهیا است.
 
 
کامرانی، تصریح کرد: توسعه و تقویت زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی، آموزشی، فرهنگی، اجتماعی، راهها و... در شهرستان میناب به ویژه بخش های تابعه آن نیازمند توجه ویژه است.

انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس یکی از درخشان ترین دوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است
  • درختان محور قزوین به اقبالیه جابه جا می‌شوند
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • کتابخانه ویژه دفاع مقدس در مازندران دایر می شود
  • ۶٨ گلزار شهید چهارمحال و بختیاری در انتظار ساماندهی
  • تدوین کتاب نقش مردم استان در دوران دفاع مقدس
  • بیانیه سپاه شهداء آذربایجان غربی به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران
  • اجرای ۲۳ برنامه شاخص ویژه سالروز شکست آمریکا در صحرای طبس
  • اجرای ۱۲۰ برنامه ویژه سالروز شکست آمریکا در طبس
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ