Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-03-28@18:09:56 GMT

فیشر: ایران تسلیم نخواهد شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۸۷۵۴

فیشر: ایران تسلیم نخواهد شد

به گزارش پارس نیوز، 

وزیر خارجه اسبق آلمان در گفت‌وگویی رادیویی اعلام کرد که انتظار ندارد که ایران در زمینه تنش موجود در ارتباط با برنامه هسته‌ای این کشور با آمریکا، تسلیم شود.

«یوشکا فیشر» وزیر خارجه اسبق آلمان معتقد است که ایران در زمینه تنش کنونی در ارتباط با مسئله هسته‌ای با آمریکا، تسلیم نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیشر در گفت‌وگو با رادیو «نوا» آلمان گفت:«(وضعیت موجود) می‌تواند باعث شود که تهران برنامه هسته‌ای خود را از سر بگیرد.» وی در عین حال درباره خطر وقوع جنگ و رویارویی با روسیه هشدار داد.

وزیر خارجه آلمان همچنین بر این باور است که مسکو  ایران را به عنوان هم پیمان خود تنها نخواهد گذاشت. ضمن اینکه کرملین نگران موضع خود به عنوان قدرتی جهانی خواهد بود.

فیشر همچنین از آلمان و دیگر کشورهای اروپایی خواسته است که در جهت تحقق راهکار صلح‌آمیز اقدام کنند که منافع ایران هم درنظر گرفته شود.

«دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا، 18 اردیبهشت (8 ماه می) اعلام کرد که کشورش از توافق هسته‌ای با ایران خارج می‌شود وی بارها از توافق هسته‌ای با ایران (برجام) به عنوان بدترین توافق یاد کرده بود. اقدام ترامپ غیر از رژیم‌صهیونیستی و چند کشور عربی با استقبال مواجه نشد و کشورهای اروپایی هم اعلام کردند که تمامی توان خود را به کار می‌گیرند تا در توافق هسته‌ای باقی بمانند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: آلمان ایران وزیر خارجه جنگ روسیه کرملین کشورهای اروپایی آلمان پارس آمریکا پارس نیوز فیشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۷۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا؛ سناتور سابق جو لیبرمن روز گذشته در پی آسیب ناشی از زمین خوردن در خانه‌اش در ۸۲ سالگی درگذشت.

این سناتور سابق نخستین یهودی آمریکایی بود که در سال ۲۰۰۰ برای سمت معاونت ریاست‌جمهوری از حزب دمکرات نامزد شده بود.

لیبرمن از جمله حامیان اسراییل و از مخالفان برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بود و ریاست سازمان غیرانتفاعی «اتحاد علیه ایران هسته‌ای» را نیز بر عهده داشت.

وی از نخستین افرادی بود که برای تشدید تحریم‌ها علیه کشورمان فعالیت می‌کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توافق بایرن و توخل برای فسخ قرارداد
  • نبود هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در رود ارس
  • یکی دیگر از مخالفان جدی جمهوری اسلامی هم مُرد
  • سناتور آمریکایی ضد ایران درگذشت/ جو لیبرمن چه می گفت؟
  • آمریکا ۶ فرد و ۲ نهاد مرتبط با کره شمالی را تحریم کرد
  • لوکوموتیورانان آلمان دولت را وادار به عقب نشینی کردند
  • چه بر سر سیاست بایدن در قبال ایران آمده؟ / واشنگتن دیگر باید با تهران به عنوان یک قدرت هسته‌ای رفتار کند
  • حماس: امکان توافق آتش‌بس با اشغالگران وجود ندارد
  • آمریکا هیچ راهی جز تسلیم در برابر خواسته‌های حماس و دیگر گروه‌های مقاومت فلسطینی ندارد
  • افشای دیدار ضدبرجامی جان کری و سعودالفیصل در داخل هواپیما به روایت روحانی /چه کسانی ترامپ را برای خروج از برجام تشویق کردند؟