Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با ایسکانیوز ضمن اظهار تاسف از فوت برخی از مردم این استان بر اثر استفاده از قارچ سمی گفت: متاسفانه شماری از هموطنان در استان های مختلف با مصرف قارچ سمی فوت شدند ولی این آمار در استان کرمانشاه بیشتر بوده است.

وی گفت:امسال با وجود وضعیت جوی کشور و بارشهای فراوان همراه با رعد وبرق های قوی شاهد سمی شدن قارچ های خودرو بودیم که متاسفانه برخی از شهروندان را به کام مرگ کشید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صفری افزود: هر ساله با شروع فصل بهار مردم برای چیدن سبزی های خودرو به مناطق کوهستانی می روند و از سبزی های این فصل استفاده می کنند و امسال نیز مانند هر سال این کار را انجام دادندکه این اتفاقات ناگوار پیش آمد.

وی گفت: اتفاق خبر نمی کند اما آنچه بسیار ناراحت کننده است عدم همکاری به موقع تنها بخش مسمومیت های موجود در شهر واقع در بیمارستان امام خمینی است برخی از شهروندان به موقع مورد بررسی قرار نگرفتند و زمان زیادی از وجود سم در بدنشان گذشته بود و برخی نیز برای رسیدگی و درمان مجبور شدند با پرداخت هزینه گزاف شخصی با آمبولانس 3میلیون و 800 هزار تومان برای اعزام به استان و شهر دیگر مانند شیراز اعرام شوند.

نماینده مردم کرمانشاه گفت: متاسفانه این بیمارستان با کوتاهی در درمان و عدم تشخیص به موقع در تلفات این موضوع نقش داشته است و برخی از مسمومین حتی پس از معاینه به منزل فرستاده شدند و چند ساعت بعد مجدد با حال بدتری به بیمارستان مراجعه کرده اند.

این درحالی است که عبدالرضا مصری نماینده دیگر کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، از آمار تلفات مسمومیت اطلاع نداشت و به ایسکانیوز گفت: این موضوع باید بیشتر بررسی بیشتری شود !

خبرنگار: اکرم جدیدی ممتاز

705

قارچ سمی تلفات آمبولانس احمد صفری نماینده مردم کرمانشاه بیمارستان امام خمینی ا استاد گیاه شناسی دانشگاه تهران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قارچ سمی تلفات آمبولانس بیمارستان امام خمینی ا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، رئیس اورژانس فارس گفت: ۵ نفر از اعضای یک خانواده که از کوه‌های اطراف شهر شیراز اقدام به جمع آوری قارچ و استفاده از آن کرده بودند، دچار مسمومیت شدند.
محمدجواد مرادیان افزود: این افراد برای اقدامات درمانی به بیمارستان حضرت علی اصغر  شیراز مراجعه کرده و تحت درمان قرار گرفته اند.
افراد مشکوک به مسمومیت با قارچ در شیراز می‌توانند به بیمارستان حضرت علی اصغر واقع در انتهای خیابان سمیه، روبروی هتل هما و در شهرستان‌ها به بیمارستان محل سکونت خود مراجعه کنند.

همه قارچ‌ها خوراکی نبوده و بعضی سمی و بسیار خطرناک هستند و باید از چیدن، خریدن و خوردن قارچ‌های روئیده شده در طبیعت، کوه و دشت پرهیز و تنها از قارچ‌های خوراکی پرورش یافته در کارخانه‌های معتبر استفاده کرد.

دیگر خبرها

  • پیشرفت بیش از ۹۰ درصدی بیمارستان شهدای ملکشاهی
  • قارچ خودرو نخورید
  • قارچ سمی ، خانواده ای را در شیراز راهی بیمارستان کرد
  • دیدار نماینده منتخب مردم شهرستان های ابر با وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی
  • ایرانیان در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد تومان صدقه دادند
  • روایت حسن روحانی از گلایه سید احمد خمینی از رأی مخالف ۹۹ نماینده به میرحسین موسوی
  • سایت پسماند سراوان، درد بی درمان گیلان/ از جمع آوری سطل‌های زباله تا بحران زباله در آینده نزدیک + فیلم
  • انتقاد مردم از حذف تصویر امام خمینی از یک نشست خبری در سمنان + عکس ها
  • مشکل بخش درمان چهارمحال و بختیاری عدم ماندگاری پزشکان است
  • اهداء تجهیزات به بیمارستان امام خمینی(ره) چایپاره