Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@03:17:29 GMT

فلسطینی ها امیدشان به راه حل سیاسی را از دست داده اند

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۰۹۹

فلسطینی ها امیدشان به راه حل سیاسی را از دست داده اند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «نیکلای ملادینوف» هماهنگ کننده سازمان ملل در امور خاورمیانه گفت نوار غزه در وضعیت بحرانی قرار دارد.

به گفته وی رژیم صهیونیستی در تلاش است با اجرای طرح های جدید کنترل خود را بر بخش شرقی قدس گسترش دهد.

ملادینوف در نشست شورای امنیت سازمان ملل با بیان این مطلب از طرف های اسرائیلی و فلسطینی خواست برای جلوگیری از جنگ، خویشتن دار باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه با اشاره به این که حقوق کارکنان تشکیلات خودگردان در نوار غزه پرداخت نشده، تاکید کرد این مسئله می تواند به تنش ها بیشتر دامن بزند.

شورای حقوق بشر سازمان ملل در نشست جمعه گذشته تصمیم گرفت سازوکار مستقلی برای تحقیق درباره حوادث نوار غزه که تاکنون ۸۷ قربانی گرفته است، تشکیل شود.

در واکنش به این تصمیم، وزارت امور خارجه رژیم صهیونیستی در بیانیه ای تصمیم شورای حقوق بشر سازمان ملل را محکوم کرد.

کد خبر 4304967

منبع: مهر

کلیدواژه: اسرائیل سازمان ملل متحد فلسطین نوار غزه ایالات متحده آمریکا فلسطین ایران عراق رژیم صهیونیستی برجام انتخابات پارلمانی عراق 2018 دونالد ترامپ سوریه روسیه اتحادیه اروپا عربستان سعودی افغانستان ترکیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۰۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، جنگ‌افزارها و بولدوزرهای نظامی ارتش رژیم صهیونیستی در حال پیشروی به سوی «بیت حانون» در مرکز نوار غزه و تخریب و شخم‌زدن این منطقه هستند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که همزمان با حرکت این جنگ‌افزارها، حمله‌های هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» و «بیت لاهیا» در شمال نوار غزه ادامه دارد.

منطقه‌های دیگر نوار غزه نیز زیر آتش حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی است.

بر اساس اعلام منابع خبری در نتیجه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به یک درمانگاه و دو مدرسه محل استقرار آوارگان فلسطینی در شهرک «الشجاعیه» واقع در شرق شهر غزه، چند فلسطینی زخمی شدند.

همچنین بر اساس اعلام منابع فلسطینی از صبح امروز تاکنون بر اثر حمله‌های ارتش رژیم صهیونیستی به مرکز نوار غزه ۸ فلسطینی به شهادت رسیده و ۶۷ نفر دیگر نیز زخمی شده‌اند.

علاوه بر این منطقه‌های مختلف شهر غزه از جمله شهرک «تل الهوا» و خیابان شماره ۱۰ در جنوب شهر غزه هدف حمله‌های توپخانه‌ای و هوایی ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

در ساعات گذشته منطقه‌های مختلف شمال نوار غزه از جمله «بیت حانون»، «بیت لاهیا» و «جبالیا» نیز شاهد حمله‌های سنگین هوایی و توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی بوده است.

کد خبر 6085916

دیگر خبرها

  • عصبانی رسانه دولت از مطرح شدن نام رئیسی به عنوان عامل برخورد پلیسی با بی حجابی
  • نهاد حقوق بشری: ۱۴۰ گور دسته جمعی در نوار غزه شناسایی کردیم
  • انتقاد شورای اروپایی و سازمان ملل از قانون ضد مهاجرتی انگلیس
  • آمار وحشتناک از ۲۰۰ روز وحشی‌گری صهیونیست‌ها در غزه
  • افزایش شهدای غزه به ۳۴۱۸۳ نفر
  • کشف یک گور جمعی دیگر در بیمارستان «ناصر» غزه
  • غزه : روزانه ۲۱۳ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند
  • حمله ارتش رژیم صهیونیستی به «بیت حانون» در شمال نوار غزه
  • یونیسف خواستار توقف فوری کشتار کودکان در فلسطین شد
  • طوفان الاقصی| مقام سازمان ملل: زمان پایان اشغالگری فرا رسیده است