Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@22:48:20 GMT

در کـــــيف يک خانم باردار چـه مـي‌گذرد؟!

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۶۳۳

در کـــــيف يک خانم باردار چـه مـي‌گذرد؟!

خبرگزاري آريا -

براي خانم‌هاي باردار، همه کارهاي عادي که قبلا به صورت روزمره انجام مي‌شدند، مي‌تواند تبديل به يک پروژه جديد شود که بايد به آن فکر کرد. ممکن است در شرايط عادي شما هفته‌هاو ماه‌ها به محتويات کيف‌تان دست نزنيد و فکر هم نکنيد، اما وقتي باردار هستيد، مجبوريد بيشتر به خودتان (و کوچولوي توي دل‌تان) فکر کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به جز چيزهايي که هميشه توي کيف‌تان مي‌گذاريد، بهتر است اين‌ها را هم داشته باشيد تا يک وقت جايي که دسترسي به چيزي نداريد، گير نکنيد.
آب خنک
از همه چيزهاي ديگر مهم‌تر است و فراموش کردنش در اين هواي گرم ممکن است خطرات جدي براي خودتان و فرزندتان داشته باشد. بهتر است از فلاسک‌هاي کوچک يک نفره استفاده کنيد تا آب را يخ نگه دارد. بطري‌هاي معمولي آب معدني را هم مي‌توانيد از قبل توي فريزر بگذاريد تا آب آن يخ بزند و تا وقتي بيرون هستيد، خنک باشد.
بيسکويت يا نان
براي خانم‌هايي که در 3 ماهه اول بارداري هستند، لازم است. به خصوص اگر تهوع داشته باشيد، ممکن است يک تکه نان زنجبيلي خيلي به دردتان بخورد. براي خانم‌هايي در ماه‌هاي آخر بارداري هم مناسب رفع گرسنگي است.
شکلات يا آبميوه شيرين
يک شکلات يا آبميوه شيرين، براي وقتي که احساس ضعف مي‌کنيد حتما لازم مي‌شود. آبميوه را از نوع مدت‌دار بگيريد که در گرما خراب نشود. شکلات را هم به صورت تافي برداريد که توي کيف‌تان آب نشود. کاکائو ضعف شما را بيشتر مي‌کند، پس مناسب نيست.
پول
درست است که در کيف شما هميشه پول بوده، اما شايد بهتر باشد حالا پول نقد بيشتري همراه داشته باشيد. حتي اگر کارت بانکي داريد، پول نقد هم به مقدار لازم برداريد تا براي کرايه تاکسي يا هزينه‌هاي درماني دنبال دستگاه خودپرداز نگرديد.
ضدعفوني کننده دست
همه جا آب و صابون در اختيار شما نيست، پس داشتن يک ژل ضدعفوني کننده که بدون آب ميکروب‌ها را از بين مي‌برد، براي خوردن خوراکي بيرون از خانه به دردتان مي‌خورد.
آدرس و شماره تلفن نزديکان
احتمالا شماره همسرتان بايد اولين شماره موبايل‌تان باشد، اما باز هم بد نيست که شماره همسرتان يا هر کس ديگري را که فکر مي‌کنيد در شرايط اضطراري مي‌تواند به کمک‌تان بيايد، در کيف‌تان به صورت نوشته داشته باشيد. اسامي همسر يا مادرتان را هم به صورتي واضح در موبايل‌تان ثبت کنيد تا اگر کسي خواست از آن استفاده کند، بتواند پيدايش کند.
مدارک پزشکي و شماره پزشک
لازم نيست همه سونوگرافي‌ها و آزمايش‌هاي دوران بارداري‌تان را همراه ببريد. کافي است پرونده پزشکي کوچک يا آخرين سونوگرافي‌تان را به همراه دفترچه بيمه به همراه داشته باشيد. اگر مشکل خاصي در طول بارداري داريد (مثلا خون‌ريزي، فشار يا قند بالا و مشکلات ديگر) حتما مدارک مربوط به آن را همراه داشته باشيد تا اگر خداي نکرده اتفاقي افتاد و کارتان به بيمارستان کشيد، هر پزشکي شرايط شما را درنظر بگيرد. شماره مطب يا موبايل يا درمانگاه پزشک خودتان را همراه با اسم او در کيف‌تان داشته باشيد تا در صورت نياز بتوانيد با او تماس بگيريد.
کرم ضدآفتاب
کرم ضدآفتاب را بايد هر 4 ساعت يک بار تجديد کرد. بنابراين بهتر است کرم‌تان را همراه ببريد تا اگر توقف شما در آفتاب طولاني شد، پوست‌تان نسوزد. يادتان که هست؛ در بارداري اثرات آفتاب روي پوست شديدتر است.
قرص‌هاي لازم
اگر بايد داروي خاصي مصرف کنيد، حتما آن را به همراه داشته باشيد، حتي اگر براي چند ساعت بيرون مي‌رويد. داروهاي مربوط به قلب، قند و فشار خون را حتما با خودتان برداريد.
کلاه و عينک آفتابي
اگر در فضاي باز حرکت مي‌کنيد، بهتر است کلاه و عينک را برداريد تا پوست صورت‌تان دچار لک‌هاي دوران بارداري نشود.
منبع:bartarinha.ir


منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سریال جدید مهران مدیری؛ در «پدر قهوه» چه می‌گذرد؟
  • مسیر شفافیت از ارتباطات سامانه‌ای با حذف کاغذ می‌گذرد
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • مراجعه گربه‌ باردار به یک مرکز بهداشت برای زایمان (فیلم)
  • بسته‌های ویژه مادران باردار به ۸۲۵ هزار خانوار خراسان رضوی تعلق می‌گیرد
  • کتف و بال مرغ را با این روش ویژه سوخاری کنید
  • (ویدیو) هشدار مهم سردار رادان به رؤسای پلیس؛ مراقب باشید!
  • اتهامات این ۱۰۴ نفر را پنهان نکنید + فیلم | به فکر امنیت ملی خود باشید
  • مسیر و راه نسل توانمند از مدارس دخترانه می‌گذرد
  • چرا میگن پنیر کاتیج یا کوتاژ مصرف کنید؟+ طرز تهیه کامل