Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال قبل از شروع فصل شانزدهم ادعاهایی در مورد دو ستاره تیم فوتبال پرسپولیس داشت که به نظر می رسد این ادعاها کاملا درست بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

قبل از آن که علیرضا بیرانوند و وحید امیری به پرسپولیس بپیوندند، علیرضا منصوریان که از نفت تهران به سرمربی گری استقلال رسیده بود، بارها این ادعا را مطرح کرد که بیرانوند و امیری را به استقلال می آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او حتی در مصاحبه هایی جنجالی، این طور عنوان کرد که هر دو نفر عاشق استقلال هستند و استقلالی می شوند.

بر خلاف صحبت های علیرضا منصوریان اما، امیری و بیرانوند سر از پرسپولیس درآوردند آن هم در حالی که هر دو نفر در اردوی تیم ملی بودند. این موضوع باعث ایجاد کری خوانی شدید بین هواداران دو تیم استقلال و پرسپولیس شد و به نوعی، حرف های منصوریان را نیز تکذیب کرد!

اما کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان صبح روز دوشنبه و هنگام خروج از ایران به همراه تیم ملی برای حضور در اردوی ترکیه، مصاحبه ای جنجالی انجام داد و حرف های جالبی به زبان آورد. بخشی از صحبت های کی روش در مورد حضور دو بازیکن که قرار بود به استقلال بروند اما راه شان به سمت پرسپولیس کج شد، بود.

با توجه به نشانه هایی که کی روش داده بود، مشخص شد منظورش امیری و بیرانوند است. همان بازیکنانی که قرار بود استقلالی شوند و به یکباره پرسپولیسی شدند! با این حساب ادعاهای علیرضا منصوریان در مورد دو ستاره پرسپولیس که طی دو فصل اخیر، تاثیر بسزایی در قهرمان کردن سرخپوشان داشتند، کاملا درست بود.

خبر ورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند وحید امیری علیرضا منصوریان کارلوس کی روش استقلال تهران پرسپولیس تهران علیرضا بیرانوند علیرضا منصوریان کارلوس کی روش وحید امیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد

وحید امیری بازیکن ملی پوش پرسپولیس درباره رقابت با استقلال بر سر قهرمانی و حاشیه‌های بیرون از زمین بازی گفت: تمام تمرکز ما روی تیم خودمان است و امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد.

دریافت 22 MB

     

دیگر خبرها

  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • وحید امیری: امیدوارم اتفاقات فوتبالی در زمین رقم بخورد
  • امیری: از مردم برای رای به صحنه‌های ماندگار بازی با ژاپن تشکر می‌کنم
  • وحید امیری: تصمیمی برای خداحافظی از تیم ملی ندارم
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • چالش سخت و شیرین اوسمار ویرا؛ علیرضا بیرانوند یا امیررضا رفیعی؟
  • بازی مرگ و زندگی با نقش‌آفرینی ذخیره‌های بیرانوند
  • اولین تصویر از علیرضا بیرانوند بعد از باز کردن گچ دستش | واکنش رقیب بیرانوند را ببینید
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)