Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، غفار رمضانی درنشست مدیرکل و معاونان بهزیستی استان قزوین با رئیس اداره فناوری اطلاعات و تحول اداری بهزیستی کشور که چهارشنبه شب برگزار شد اظهارداشت: اعتبارات ما ۷ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود که ۷ میلیارد تومان آن جذب شد.

وی اضافه کرد: در سال گذشته ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان اعتبار داده شد که ۸ میلیارد و ۱۲۵ میلیون تومان آن جذب شد که رشد خوبی داشتیم اما لازم است تسهیلات اشتغالزایی افزایش یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی بیان کرد: سهم اشتغال بهزیستی استان ۵۷۲ نفر بود که ۶۵۵ شغل ایجاد کردیم که با رشد ۱۳ درصدی مواجه شدیم.

وی فعال سازی مراکز خیریه و شناسایی افراد جویای کار را از مهمتین برنامه های این معاونت دانست و گفت: شناسایی معلولان در روستاها، توسعه مشاغل خرد و آموزش فراگیر در مراکز فنی و حرفه ای و امضای تفاهم نامه با ادارات، موسسات و شرکتها، برگزاری دوره های آموزشی کارشناسی و راستی آزمایی فعالیتها از اولویت های این معاونت است.

رمضانی گفت: تعداد مراکز و موسسات غیر دولتی بهزیستی استان قزوین ۳۰۵ مورد است و طرح حمایت تحصیلی برای دانشجویان نخبه و حمایت ۶۳ میلیون تومانی از آنها، پرداخت ۸۱ میلیون تومان کمک هزینه ازدواج، تحت پوشش قرار دادن ۱۴۵ نفر در طرح حامی، جمع آوری ۱۰۰ میلیون تومان زکات فطره از کارهای انجام شده است.
       
 ۳۷۰۰ واحد مسکونی در دست ساخت است

وی بیان کرد: از سوی بهزیستی استان تعداد ۳۷۰۰ واحد مسکونی در دست ساخت است که ۲۷۱ واحد آن واگذار شده است.

کد خبر 4304945

منبع: مهر

کلیدواژه: اداره کل بهزیستی قزوین حسن رمضانی حوزه توانبخشی ماه مبارك رمضان بوشهر شیراز کرمانشاه گرگان شهرکرد بیرجند بارش باران مشهد خرم آباد یاسوج اشتغال سوم خرداد فتح خرمشهر تبریز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۷۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی

الهی راد در ابتدای این سفر با فرماندار شهرستان دیدار و به ارائه گزارش عملکرد خدمات امداد در این شهرستان پرداخت.‌ وی ضمن بازدید از روند خدمت رسانی به مددجویان در شهرستان راز وغلامان از دو مرکز نیکوکاری، چند طرح اشتغال در شهرستان  و از منزل یک خانواده یتیم نیز بازدید که مساعدت موردی و پیگیری طرح ساخت مسکن برای این خانواده انجام گرفت.‌    اهم اقدامات انجام گرفته در شهرستان: حمایت از دو هزار و ۷۴۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار و ۱۸۴ نفر.  توزیع ۱۱۶ سری جهیزیه بین نوعروسان در شهرستان. توزیع ۱۹۷ عدد لوازم ضروری زندگی. ایجاد ۳۱۱ نفر فرصت شغلی برای مددجویان با اعتباری بالغ بر ۳۱ میلیارد تومان. احداث ۲۸۹ واحد مسکن از محل تفاهم‌نامه‌ها. گفتنی است؛ برون سپاری امورات کمک به نیازمندان به مردم توسط مراکز نیکوکاری از اهداف تاسیس این مراکز است و از طریق این مراکز توسط مردم نیازمندان شناسایی و به آنها کمک خواهد شد. در شهرستان راز و غلامان ۸ مرکز نیکوکاری فعال هستند ./ خراسان شمالی _خبرنگار جام جم _اسدالله ابراهیمی

دیگر خبرها

  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • آغاز عملیات اجرایی ۱۳۴ واحد مسکونی در شهر گهرو
  • مجلس، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • مجلس ، بودجه سازمان بهزیستی را افزایش دهد
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • بیش از ۶۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در ایلام در حال ساخت است
  • ‍ بازدید مدیر کل از نحوه فعالیت مراکز نیکوکاری درخدمت رسانی به نیازمندان خراسان شمالی
  • پیش‌بینی ردیف جداگانه بودجه برای قانون معلولان
  • توزیع بیش از ۸ میلیارد ریال فطریه میان مددجویان بهزیستی البرز
  • ۱۴۰۰واحد مسکونی برای مددجویان نهادهای حمایتی استان احداث شد