Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@07:27:05 GMT

اجرای طرح ملی وقف قرآن کریم در قزوین

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۳۹۸۸۳

اجرای طرح ملی وقف قرآن کریم در قزوین

خبرگزاری شبستان: معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین از اجرای طرح ملی وقف قرآن کریم خبر داد و گفت: این طرح همزمان با سراسر کشور در استان قزوین آغاز شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین، حجت‌الاسلام سید مصطفی سید مجیدی بیان کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان، طرح ملی وقف قرآن کریم در قزوین در بیش از ۶۴ امامزاده وبقعه متبرکه در جال اجراست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: قرآن کتاب نور و انسان سازی است و سازمان اوقاف در ایام ماه مبارک به دنبال تبدیل سبک زندگی مردم به سبک زندگی قرآنی و دینی با استفاده از مفاهیم و آموزه های حیات بخش قرآن است. معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: هم اکنون با استفاده از فضای معنوی ماه مبارک رمضان و حضور مبلغان در تلاش هستیم تا فرهنگ وقف قرآن کریم را در سطح استان نهادینه کنیم .

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین اعلام کرد: در این طرح خیران و علاقمندان ترویج فرهنگ قرآن می‌ توانند با واریز ۷ هزار تومان به ازای هدیه هر جلد کلام الله مجید به شماره حساب ۱۲۸ باشناسه پرداخت ۹۴۰۴۰۰۰۱۳۲۹ نزد بانک ملی در تمام نقاط کشور و یا با مراجعه به ادارات اوقاف استان قزوین تعداد قرآن‌ های مد نظر را خریداری و برای مکان مورد نظر به نام خویش وقف و اهدا کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: در تبلیغ وترویج  طرح وقف مصحف شریف، روحانیون، مبلغان، خیران و یاوران وقف با ادارات اوقاف همکاری دارند .

 

حجت الاسلام مجیدی تأکید کرد: در ماه مبارک رمضان باید همه اهل بخشش و نوع دوستی باشیم و در قرآن هم آیات زیادی در این زمینه داریم بنابراین یکی از طرح های ما برپایی سفره های ساده افطاری در سطح  بقاع متبرکه شاخص از طریق موقوفات مرتبط است که بخشی از این سفرهای افطاری ساده توسط مردم نیک اندیش و بانیان خیر برپا می شود.

 

وی یادآور شد: :هدف از این طرح پیاده شدن دستورات قرآن و روایات در برپایی سفره های ساده افطاری و تکریم روزه داران است.

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان دولت برجام نمایشگاه قرآن ماه مبارک رمضان مجلس حسن روحانی رمضان آمریکا ماه رمضان قرآن کریم وقف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۳۹۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد

شهر مالمو سوئد بار دیگر شاهد اهانت به قرآن کریم با حفاظت پلیس این کشور و همچنین صحنه‌گردانی صهیونیست‌ها بود.

به گزارش ایسنا، یک زن سوئدی روز جمعه و در میدان «گوستاو آدولف تورگ» در شهر مالمو، نسخه‌ای از قرآن کریم را آتش زد.

در ویدئویی که از این اقدام موهن در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، همراه با این زن که یک صلیب در دست دارد، فردی در حالی‌که پرچم رژیم صهیونیستی را به دور خود پیچیده و در حال اهانت به پرچم فلسطین است، مشاهده می‌شود.

طبق گزارش‌ها، این فرد موهن، همان زنی است که هفته گذشته و در نزدیکی استکهلم به قران کریم اهانت کرده بود.

در ویدئوی منتشر شده، نشان داده می‌شود که این زن با حافظت کامل پلیس سوئد دست به این اقدام موهن می‌زند و مسلمانان نیز در حالی که پرچم فلسطین به دست دارند، علیه آن شعار می‌دهند و از مقدسات اسلامی دفاع می‌کنند.

پلیس سوئد روز پنجشنبه اعلام کرد مجوز اهانت به قرآن کریم را صادر کرده است.

پیشتر نیز آتش‌زدن نسخه‌هایی از قرآن کریم در سوئد با واکنش گسترده کشورهای اسلامی و مسلمانان مواجه شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اجرای برنامه همخوانی قرآن در بنا‌های تاریخی قزوین
  • اجرای همخوانی قرآن در بناهای تاریخی قزوین
  • معجزه‌ای که روشنایی بخش چشم دل است
  • نوزدهمین دوره آزمون حفاظ قرآن کریم در گلستان
  • اهانت دوباره به قرآن در سوئد این بار از سوی یک زن
  • اهانت دوباره به قرآن کریم در سوئد
  • برگزاری آزمون تخصصی حفظ قرآن کریم در خواف
  • (تصاویر) آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • عکس/آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم
  • آزمون تخصصی حفاظ قرآن کریم در گلستان برگزار می شود