Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ماه مبارک رمضان نهمین ماه قمری و ماه روزه و نزول قرآن است. مسلمانان در ماه مهمانی خدا با روزه گرفتن و شب‌زنده‌داری، خود را به خدا نزدیک کرده و از درگاه پروردگارشان طلب عفو می‌کنند.

در ماه رمضان که ماه عبادت و بندگی خداوند است، هر کس که بتواند بیشتر از این فرصت استفاده کند و عبادت پروردگار را انجام دهد، بیش از دیگران از فضیلت‌های این ماه پربرکت بهره برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا عبادت و بندگی در ماه مبارک رمضان توفیقی است که خداوند نصیب هرکسی نمی‌‍کند؛ بسیاری هستند که می‌خواهند عبادت کنند، اما توان آن را ندارند.

مرحوم آیت‌الله احمد مجتهدی تهرانی در یکی از سخنرانی‌های خود به همین موضوع اشاره کردند؛ در ادامه ویدئویی از بیانات ایشان مشاهده می‌کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی بیشتر بخوانید: اهمیت سحر در ماه رمضان از زبان آیت‌ الله مجتهدی تهرانی +فیلم

انتهای پیام/

توانایی عبادت کردن، نعمتی که نصیب هر کسی نمی‌شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مراجع تقلید بهترین ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۰۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثواب نفس کشیدن در ماه مبارک رمضان + فیلم

حجت الاسلام والمسلمین مهدی یعقوبی گیلانی بیان کرد: وجود نازنین پیامبر اکرم صل الله علیه وآله والسلم درمورد ماه مبارک رمضان فرمودند: نفس کشیدن شما در این ماه سبحان الله و لا اله الا الله گفتن است. نفس کشیدن در ماه مبارک رمضان ثواب بسیار عظیمی دارد. 

یک حساب و کتاب سر انگشتی کنیم و ببینیم در ماه مبارک رمضان چند بار دم و بازدم انجام می‌دهیم و نفس می‌کشیم. ماه رمضان ۳۰ روز است و اگر این عدد را ضربدر ۲۴ ساعت کنیم مجموع آن، ۷۲۰ ساعت است...

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری ماه خدا

دیگر خبرها

  • ثواب نفس کشیدن در ماه مبارک رمضان + فیلم
  • قرآن جامع‌ترین منبع پاسخگویی به نیاز بشریت است
  • روزه جسم و روح و عقل انسان را تقویت می‌کند
  • سید محمد خاتمی: چیزی جز فضیلت‌خواهی، خیراندیشی و نمایاندن چهره رحمانی دینِ خدا و دفاع از حق و حقیقت به‌خصوص حقوق زنان و اصلاح‌جویی از «زهرا شجاعی» ندیدم و نشنیدم
  • امروز برگزار می شود؛ جشنی با کیک ۲۰۰ متری برای تهرانی ها | ادامه مراسم افطارخونه تا پایان ماه رمضان
  • صهیونیستها منتظر طوفانی شدیدتر از طوفان الاقصی باشند/ برادری و اخوت نیاز همیشگی جامعه دینی است
  • سکانس‌هایی از فیلم مشت
  • شكرانه نعمت الهی با پرهیز از اسراف و مصرف‌گرایی
  • جوابیه پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله علم‌الهدی در خصوص برگزاری انتخابات و مشارکت آحاد مردم
  • افشاگری مدیرعامل سابق پرسپولیس از ولخرجی‌های باشگاه سپاهان