Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@23:49:09 GMT

هشدار علم‌الهدی درباره یک بلا

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۰۵۴۵

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: برخی جریان های سیاسی متاسفانه در خط پیامبر زدایی هستند و می خواهند به اسم شادی، لذت و حل مسائل اقتصادی، در جامعه پیامبر زدایی کنند. مردم ما باید دقت کنند که به چنین بلایی مبتلا نشویم.

به گزارش مهر، آیت الله علم الهدی در جلسه تفسیر سوره مبارکه «فتح» که در مهدیه مشهد برگزار شداظهارکرد: نصرت پروردگار معمولا به دو شکل است که یکی امداد غیبی مانند کمکی که خدا در جریان جنگ بدر به مسلمانان کرد و لشکر غیبی از ملائکه نازل کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوع دیگر این است که خداوند از طریق کار خود دشمنان، آن ها را به شکست می کشاند.اینگونه نیست که همواره جمعیتی از آسمان نازل شوند و به مسلمانان کمک کنند.

وی افزود : ذات مقدس پروردگار گاهی شرایط را به گونه ای رقم می زند که دشمنان در مسیر توطئه خود با سقوط مواجه شوند. البته ممکن است در جریان این شکست دشمنان، آسیبی به مسلمانان هم وارد شود و تعدادی از آن ها به شهادت برسند اما در نهایت، این جریان به شکست دشمن خواهد انجامید.

علم الهدی تصریح کرد: گاهی مسائلی اسباب خدا قرار می گیرد که ممکن است در ظاهر شکست مسلمانان قلمداد شود اما در باطن موجب شکست دشمنان است. در جریان صلح حدیبیه وقتی پیامبر اکرم(ص) مصالحه فرمودند، امور به گونه ای پیش رفت که تمام جریاناتی که مقابل ایشان ایستادگی کردند، به سقوط کشیده شدند.

امام جمعه مشهد اظهارکرد: در شرایطی که امروز استکبار جهانی و صهیونیست ها در برابر پیامبر اکرم(ص) قرار دارند و علت دشمنی آن ها با ایران، عداوتشان با اسلام است، سرنوشت آن ها نابودی است چرا که هر کسی با پیامبر(ص) درگیر شد، نابود شده است.

وی افزود: پیروزی اسلام یک جریان قطعی است و نشانه آن قدرت امروز نظام جمهوری اسلامی است که به واسطه اتصال به پیامبر اکرم(ص) امروز بیش از ۴ دهه گذشته است اما اگر قرار باشد برخی جریان های سیاسی سنت پیامبر(ص) را در جامعه براندازی کنند و این کشور را کانون خوشگذرانی ها و سودپروری های خود قرار دهند و مردم از آن ها پیروی کنند، ما در کمتر از نصف روز طعمه دشمن خواهیم شد و دشمن تمام کیان، هویت و موجودیت ما را از بین خواهد برد.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: مشکل ما با برخی جریان های سیاسی همین است که آن ها متاسفانه در خط پیامبر زدایی هستند و می خواهند به اسم شادی، لذت و حل مسائل اقتصادی، در جامعه پیامبر زدایی کنند. مردم ما باید دقت کنند که به چنین بلایی مبتلا نشویم.

وی بیان کرد:قیام سیدا لشهدا(ع) در برابر جریان پیغمبر زدایی بنی امیه بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: علم الهدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۰۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس

به گزارش خبرآنلاین، قبرستان سفید چاه، اولین قبرستان مسلمانان در ایران است. با قدمتی که به دوره تیموریان بازمی‌گردد، مردم محلی بر این باورند که جسد مردگان پس از دفن در این گورستان، دچار پوسیدگی و تباهی نمی‌شود؛ باوری که طبق تحقیقات تا اندازه‌ای درست بوده است.

از اعتقادات جالب اهالی این روستا آن است که اگر در این قبرستان دفن شوند، جسد آن‌ها سالم باقی می‌ماند یا هیچ آسیبی نمی‌بیند. بر اساس بررسی‌های انجام شده توسط پژوهشکده‌های مختلف خاک‌شناسی، خاک این قبرستان دارای آهک بسیار است و اجساد در این‌گونه خاک‌ها با زمانی طولانی‌تر نسبت به باقی انواع خاک تجزیه می‌شوند. علت نام‌گذاری این قبرستان نیز به‌دلیل خاک سفیدش است که به میزان بالای آهک آن برمی‌گردد.

به گزارش کجارو، در قبرستان سفید چاه سنگ مزارها محرابی و صندوقی هستند که هر دو شکل در ایران پیشینه معماری‌ دارند.

برای دسترسی با خودروی شخصی، راهی شهرستان گلوگاه شوید و تا انتهای کمربندی غربی را بروید. از آنجا وارد مسیر روستای نیالا شوید. با عبور از روستای نیالا، دوراهی کیاسر و چاه سفید را خواهید دید. در این نقطه، سمت چاه سفید بپیچید. در ابتدای روستا، قبرستان واقع شده است.

۲۳۳۲۳۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901420

دیگر خبرها

  • تعرض تحریک‌آمیز شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی+ عکس
  • اولین قبرستان مسلمانان در ایران کجاست؟ + عکس
  • فشار دولت اوکراین به مسلمانان برای سکوت در نسل‌کشی غزه + سند
  • شباهتهای جنگ غزه و ائتلاف کفار و مشرکین مکه و یهود مدینه در جنگ احزاب
  • سفرنامه| اولین قبرستان مسلمانان در ایران؛ اینجا جسد مردگان پوسیده نمی‌شود؟/ عکس
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • هشدار جدی فرمانده ارشد ارتش به دشمنان: جواب هر تجاوز و نگاه نامناسبی را با قدرت می دهیم /پدافند هوایی در اوج آمادگی است
  • (عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • عکس وایرال شده از جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • وایرال شدن عکسی از جمیله علم‌الهدی در خارج از کشور