Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران- ایرنا- رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: برنامه های قرآنی و فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در حدود 16 هزار پایگاه مقاومت بسیج ویژه خواهران بسیجی در سراسر کشور اجرا می شود.

مینو اصلانی در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی ایرنا افزود: به همین منظور برنامه های روخوانی، روان خوانی و جمع خوانی قرآن کریم ویژه خواهران بسیجی برگزار می شود تا از برکات این ماه مبارک بهترین استفاده را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: هرساله همزمان با شروع ماه مبارک رمضان برنامه های قرآنی برای بانوان فعال در بسیج برگزار می شود تا بیشتر با کتاب خداوند مانوس شوند، البته بسیاری از این برنامه ها در طول سال هم برنامه ریزی می شود.
اصلانی استقبال بانوان برای حضور در کلاس های قرآنی را خوب دانست و اظهار داشت: حضور در این کلاس ها در ماه مبارک رمضان بسیار مفید و موثر است چون هم به نوعی عبادت خداوند را انجام می دهند هم بانوان در این ماه از برکات روزه داری خود با خواندن قرآن بهره می برند.
رئیس سازمان بسیج جامعه زنان کشور در ادامه به هفته حجاب و عفاف که از 21 تیرماه در سراسر کشور آغاز می شود، اظهار داشت: به همین منظور ستادی در بسیج زنان تشکیل شده است تا برنامه ریزی دقیق تر و بهتری برای برنامه های این هفته صورت گیرد.
وی با اشاره به اینکه برنامه های هفته عفاف و حجاب از 21 تیرماه آغاز می شود، اضافه کرد: امسال برنامه ریزی به شکلی است که بتوانیم باشکوه تر از سال های گذشته این برنامه ها را اجرا کنیم، البته تئاتر خیابانی با موضوعات مختلف یکی از برنامه های ما در این هفته است.
اصلانی اضافه کرد: در هفته حجاب و عفاف نیز برنامه های مختلفی همچون سال گذشته برنامه ریزی شده است که قرار است در آینده ای نزدیک اطلاع رسانی دقیقی از این برنامه ها داشته باشیم.
اکنون 9 میلیون از بانوان عضو بسیج در 18 هزار پایگاه مقاومت بسیج فعالیت دارند.
اجتمام ** 7268 ** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي قرآن بسيج زنان ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۰۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمدامین نیکویی نژاد ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: رئیس سازمان اورژانس کشور در راستای بازدید از طرح‌های در حال ساخت برای سفری دو روزه وارد یاسوج شد.

وی بیان داشت: جعفر میعادی فر در این سفر از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و اورژانس بازدید و سه پایگاه اورژانس را در استان کلنگ زنی می‌کند.

نیکویی نژاد تصریح کرد: بازدید از توانمندی‌ها و پایگاه‌های اورژانس استان، بررسی مسائل و مشکلات و برنامه‌های آتی این مرکز، دیدار با آیت الله حسینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر یاسوج، دیدار با استاندار کهگیلویه و بویراحمد، و دیدار با مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از جمله برنامه‌های این سفر دو روزه است.

وی برگزاری نشست با رئیس و هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی استان، توافق با شرکت نفت برای راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی، کلنگ زنی سه پایگاه اورژانس ۱۱۵ در استان، بازدید از طرح احداث ساختمان ستاد مرکزی و نقلیه اورژانس ۱۱۵ استان، نشست خبری و مطبوعاتی با رسانه‌ها و دیدار با کارکنان و کارشناسان اورژانس استان را از دیگر برنامه‌های این سفر عنوان کرد.

کد خبر 6089834

دیگر خبرها

  • لزوم اتحاد کشورهای اسلامی در برابر ظلم و جنایت رژیم صهیونیستی
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • مساجد بدون کانون‌ها و پایگاه‌های بسیج رونقی ندارد
  • اجرای بیش از ۵۰ ویژه برنامه هفته عقیدتی سیاسی در آستارا
  • تشریح اقدامات بسیج ورزشکاران در هفته ترویج فرهنگ پهلوانی
  • منطق زنان و خانواده انقلاب اسلامی در دنیا اجرا شود
  • پلیس مکتبی پیشگام برای اجرای احکام الهی
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • رییس اورژانس کشور وارد یاسوج شد
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی