Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا -

برنامه ريزي هفته در روز تعطيل يکي از مهم ترين کارها براي برنامه ريزي هفته ي شماست‎
برنامه ريزي هفته در روز تعطيل يکي از مهم ترين کارها براي برنامه ريزي هفته ي شماست. روزهاي جمعه نبايد خسته کننده ترين و دردآورترين روز هفته باشد.
امروز شما تصميم مي گيريد چطور هفته اي را سپري کنيد. اولويت هاي خود را تنظيم مي کنيد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اهداف خود را يادآوري مي کنيد. عادت هاي خود را به کار ميندازديد تا شما را زودتر به اهدافتان برسانند.
ليستي از کارهايي که در هفته مي خواهيد انجام دهيد تهيه کنيد و کارهاي مشابه را گروه بندي کنيد
من اين را از توني رابينز دزديده ام . اين يک تکنيک فوق العاده است و خوب جواب مي دهد. کارهاي از يک گروه را در يک زمان مشخص و پشت هم انجام دهيد. از نظر ذهني اينکار بهترين جواب را براي شما مي دهد.
صبح جمعه، سريعا يک کار راحت را انجام بدهيد
اينکار براي اينست که شما حس خوبي براي انجام وظايفتان در اول صبح داشته باشيد. شما ممکن است کار راحتتان جواب دادن به يک ايميل و يا آپلود کردن پستي در بلاگ باشد. کاري را بکنيد که ناخودآگاه شما را حالت خوبي قرار بدهد.
برنامه هاي اجتماعي خود را براي هفته تنظيم کنيد، از قبل
اگر قرار است کاري اجتماعي را انجام دهيد، آنرا بايد برنامه ريزي کنيد و اجازه ندهيد چيزي خارج از برنامه ي شما اتفاق بيفتد. بسياري از مردم اجازه مي دهند برنامه ها به آنها ديکته شوند، در حالي که بايد ما آنها را تنظيم کنيم. کار اشتباه بسياري اينست که زمان زيادي را قرار مي دهند که ديگران هر جوري خواستند آنرا پر کنند. مسئوليت را بعهده ي کس ديگري واگذار نکنيد.

روزهاي جمعه نبايد خسته کننده ترين و دردآورترين روز هفته باشد‎
يک هدف اصلي را براي هفته ي بعد در نظر بگيريد و موفقيت خود را بر اساس آن بسنجيد
اين هدف نبايد يک هدف بزرگ باشد. نگويئد اين هفته مي خواهم يک کتاب بنويسم. يک فصل را براي نوشتن تعيين کنيد. ممکن است هدف شما مرتب کردن کمد لباستان باشد. مهم اين نيست که هدف شما چيست، مهم اينست که عادت درست کنيد براي خود. عادت به اينکه اول هفته براي خود هدفي معين کنيد. اول آن يک هدف کوچک است. اما وقتي عادت شد، شما مي توانيد آنرا بزرگتر کنيد و به اهداف بزرگتري برسيد. از کوچک شروع کنيد.
خريد هاي فروشگاهي خود را روز جمعه انجام بدهيد
”شکست براي آمادگي در واقع آمادگي براي شکست است”. براي نمونه در مورد غذا. به جاي اينکه برنامه ي شما بگويد کي غذا بخوريد برنامه ي غذايي خود را تنظيم کنيد. به فروشگاه برويد و براي غذاي هفته ي خود خريد کنيد.
يک قهوه ي سرد بنوشيد
نوشيدن قهوه توان و کارآيي شما را به صورت تواني بالا ميبرد. اين يک قانون است.
ايميل خود را تا قبل از بعدازظهر چک نکنيد
صبح جمعه ي شما بسيار پربازده است. بايد آنرا با يک کار سخت شروع کنيد. به جاي اينکه صبح نتوانيد چند ايميل را پاسخ بدهيد و شکست بخوريد.
هر 1/5 ساعت براي خود آلارم 5 يا 10 دقيقه اي تنظيم کنيد
هر کسي که مي گويد براي کار کردن بايد بي وقفه بدون در نظر گرفتن ساعت کار کرد کارآيي را کشته است. براي اينکه بتوانيد جمعه هاي خود را کارآتر بکنيد بايد بتوانيد از کارهاي روتين هر روزه ي خود دور شويد. تا بتوانيد ذهن خود را خالي کنيد. در ضمن بايد در نظر داشته باشيد که نبايد کلا کامپيوتر خود را رها کنيد و به تلفن همراه خود بچسبيد. وگرنه کل هدف ارا از دست داده ايد. برويد و مقداري پياده روي کنيد، وقتي برگشتيد آماده ايد به سر کار خود برگرديد.
منبع : ibazaryabi.com

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۰۸۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان

برنامه ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور اساتید، کارشناسان، دانشجویان و شرکت ها در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دومین رویداد ملی حمل‌ونقل دانش‌بنیان روزهای یازدهم تا چهاردهم اردیبهشت ۱۴۰۳ به همت معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان در محل دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار می شود که یکی از مهمترین برنامه های اجرایی این رویداد مهم ملی بحث برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری روزهای یازدهم و دوازدهم اردیبهشت ۱۴۰۳ است.

در این برنامه شرکت‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های فناور، فعالان زیست بوم نوآوری و فناوری و سرمایه‌گذاران در زمینه حمل‌ونقل دانش بنیان شهر هوشمند و انسان محور براساس برنامه زمان‌بندی مشخص شده نسبت به ارائه طرح ها و محصولات خود اقدام می کنند.

بررسی طرح های ۸ شرکت در روز سه شنبه یازدهم اردیبهشت و بررسی طرح های ۶ شرکت روز چهارشنبه دوزادهم اردیبهشت ۱۴۰۳ توسط داوران صورت می گیرد که علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانند به سایت http://Goingevent.com مراجعه کنند.

کد خبر 749138

دیگر خبرها

  • CPU چیست؟ به زبان ساده و نحوه کار
  • هوای تهران دوباره سرد و بارانی می شود | پیش بینی هوای پایتخت در روزهای پایان هفته
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • بیشترین و کمترین تعطیلات رسمی از آن کدام کشور است؟
  • چرا مدارس خوزستان تعطیل شدند ؟
  • برگزاری ره‌آورد فناورانه حمل‌ونقل شهری در دانشگاه صنعتی اصفهان
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • فضاپیمای رباتیک چین در روزهای آینده به ماه می‌رود
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • بارش‌ ها ادامه دارد | کاهش نسبی دما در روزهای پایانی هفته