Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: مسئول کانون فرهنگی هنری فجر روستای ده چشمه گفت: کلاس های آموزشی قرآن و احکام از ابتدای ماه مبارک رمضان با حضور بیش از ۵۰ نفر از خواهران روستا و به همت اعضای کانون فرهنگی هنری فجر در مسجد اميرالمومنين (ع) روستای ده چشمه برگزارمی شود.

ام کلثوم بزرگ نیا، مسئول کانون فرهنگی هنری فجر مسجد اميرالمومنين (علیه السلام) روستای ده چشمه امروز (3 خرداد) به خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد گفت: کلاس های آموزشی قرآن و احکام فرصتی برای پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان است که می توانند با حضور در مسجد اميرالمومنين (علیه السلام) روستای ده چشمه در این کلاس ها شرکت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی بابیان اینکه کلاس های آموزشی قرآن و احکام به مدت یک ماه در مسجد اميرالمومنين (علیه السلام) روستای ده چشمه دایر است افزود: طبق برنامه ریزی های انجام شده کلاس های آموزشی قرآن و احکام در فصل تابستان برای جوانان و نوجوانان نیز برگزار می شود.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری فجر مسجد اميرالمومنين (علیه السلام) روستای ده چشمه، تفسیر، جزء خوانی، روخوانی و احکام را از موارد آموزشی کلاس های آ قرآن و احکام عنوان کرد.

 

بزرگ نیا ابراز کرد: پرسش و پاسخ به مسائل دینی از دیگر برنامه های است که در کلاس های آموزشی قرآن و احکام برگزار می شود.

 

وی هدف از برگزاری کلاس های آموزشی قرآن و احکام را استفاده معنوی از کرامات ماه مبارک رمضان و گسترش فرهنگ قرآنی در سطح جامعه عنوان کرد.

 

پایان پیام/361

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان خبرگزاری شبستان دولت برجام نمایشگاه قرآن ماه مبارک رمضان مجلس حسن روحانی رمضان آمریکا کانون فرهنگی هنری فجر آموزش قرآن و احکام ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۰۹۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل

دریافت 34 MB کد خبر 6092135

دیگر خبرها

  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • خراسان رضوی ۲۰ هزار بازمانده از تحصیل دارد
  • احداث ۵ هزار کلاس درس از محل مولدسازی در خراسان رضوی
  • بیان ساده مفاهیم قرآن از نوآوری‌های برنامه «محفل» بود
  • حال و هوای مسجد کوفه- محراب شهادت مولا امیرالمومنین(ع)
  • هدفگذاری نوسازی مدارس برای احداث ۲ هزار کلاس درس در اردبیل
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • «مقرأة الحرمین» خدمتی برای تصحیح قرائت، یادگیری تجوید
  • «مقرأة الحرمین»؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا