Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزنامه الوطن قطر از فصل سخت تیم السد و آخرین امید سرمربی ۷۳ ساله پرتغالی در مصاف حساس مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر استقلال خبر داد. ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روزنامه الوطن قطر در تحلیل خود از رویارویی تیم‌های السد و استقلال در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آورده است: السد و مانوئل فریرا فصل سختی را تجربه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها جام‌های قهرمانی در لیگ ستارگان، جام حذفی و امیر کاپ قطر را از دست دادند. هر چند در برخی از این رقابت‌ها فقط چند گام تا قهرمانی فاصله داشتند. تیم السد در هر سه خط دفاعی، میانی و حمله تاثیرگذار است. مرتضی پورعلی‌گنجی، پدرو میشل و حمید اسماعیل که در تیم‌های ملی نیز حضور دارند. در خط میانی با مهندسی همانند ژاوی هرناندز، سالم الهاجری و بوعلام مواجه هستیم.در خط حمله نیز نام‌های روشن و درخشانی همانند بغداد بونجاح، حسن الهیدوس، اکرم عفیف و همرون را پیش‌رو داریم که فوق‌العاده هستند.

در ادامه این مطلب روزنامه قطری آمده است: السد جام‌های قهرمانی باشگاهی فصل اخیر فوتبال قطر را از دست داد که سخت است. هر چند السد سرسخت و پرتلاش بود اما می‌تواند خود را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا نشان دهد. السد تجربه حضور در این مرحله را دارد و برای آنها اتفاق جدیدی نیست. 2 بار قهرمان آسیا شدند و برابر بسیاری از تیم‌های نامدار به برتری رسیدند. عجیب هم نیست که السد همه چیز را در قطر از دست داد تا در مسیر لیگ قهرمانان آسیا به موفقیتی برسد.

دیدار رفت تیم‌های استقلال و السد قطر 5 شهریور در ورزشگاه آزادی تهران برگزار خواهد شد. بازی برگشت نیز روز 27 شهریور است.

انتهای پیام/

 

R7858/P1435/S3,27,1410/CT10

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۱۰۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد

به گزارش "ورزش سه"، فیلیپ تروسیه، سرمربی فرانسوی که سال گذشته هدایت ویتنام را بر عهده گرفته بود، پس از دو باخت متوالی برابر اندونزی و قرار گرفتن در رده سوم گروه F مسابقات مقدماتی جام جهانی 2026 و جام ملت‌های آسیا 2027 از سمت خود برکنار شد.

ویتنام پیش از این هرگز در جام جهانی حضور پیدا نکرده است، اما با افزایش نمایندگان آسیا در جام جهانی 2026 به 8 تیم، امیدها زیاد بود که سرمربی سابق تیم ملی ژاپن بتواند این کشور را به سمت صعود به جام جهانی هدایت کند.

اما شکست در دو بازی متوالی باعث شد که ویتنام چهار امتیاز از اندونزی رده دومی عقب بیفتد. این تیم حالا باید در دو بازی آینده خود نقابل فیلیپین و عراق پیروز شود و امیدوار باشد که اندونزی نتواند سه امتیاز از دو بازی باقیمانده خود در این دور کسب کند.

لازم به ذکر است که تیم‌های اول و دوم 9 گروه از مرحله دوم مسابقات مقدماتی آسیا به مرحله بعد راه پیدا می‌کنند و در حال حاضر عراق با پیروزی 5-0 برابر فیلیپین یکی از دو جواز صعود به دور بعد را به دست آورده است.

دیگر خبرها

  • خبر خوب برای جواد نکونام و استقلالی‌ها
  • مقصد غیرمنتظره یحیی گل‌محمدی
  • بازی دوستانه پرسپولیس با رقیب بعدی استقلال
  • شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا؛ شهرداری گرگان – الشرطه عراق در تهران
  • سرمربی مشهور فرانسوی در ویتنام برکنار شد
  • مصاف شهرداری گرگان با الشرطه عراق در نیمه‌نهایی سوپرلیگ غرب آسیا
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • لیگ برتر والیبال؛ مصاف پیکان و فولاد با یک ساعت تاخیر
  • از نخستین تجربه حضور در لیگ‌قهرمانان آسیا تا گزینه نخست سقوط به لیگ دسته‌اول!