Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-29@15:12:13 GMT

فتح خرمشهر با سلاح ایمان و اعتقاد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۱۰۶۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان ، سرهنگ رضا حسینی با بیان اینکه دشمن جمهوری اسلامی ایران بیش از ۶۰۰مورد تجاوز مرزی به کشور ایران داشته است؛ تصریح کرد: به دلیل حساس بودن خوزستان طَمعِ کشور عراق را برانگیخت تا جنگ تحمیلی را در ۳۱شهریور آغاز نماید.

وی با بیان اینکه مردم خرمشهر بدون در دست داشتن سلاح جنگی با ایمان و اعتقاد قوی توانستند خرمشهر را از دست رژیم بعثی آزاد کنند، خاطر نشان کرد:۱۹ هزار نفر از مهاجمان بعثی در عملیات موفقیت آمیز فتح خرمشهر اسیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی از ایستادگی نیروهای مقاومت سپاه  و بسیج و سایر نیروهای نظامی در آن دوران خبر داد و خاطرنشان کرد: در هشت سال جنگ تحمیلی ۲۰شهر کشور ایران به تصرف رژیم بعثی عراق درآمده بودند که با شهامت‌ها و رشادت‌های رزمندگان سلحشور توانستیم خاک میهن خود را بازگردانیم.

رزمنده عملیات بیت المقدس با بیان اینکه رزمندگان زنجانی از مراحل اول جنگ در صحنه حضور داشتند ،اظهار کرد:رزمندگان زنجانی با سایر رزمندگان دوش به دوش حضور داشتند و موفقیت های بسیار را کسب نمودند .

وی تنها تفاوتی که  از رزمندگان ایرانی با رژیم عراق داشتند را داشتن ایمان عنوان نمود و تصریح کرد:رزمندگان ایران از تجربه کمتری در اوایل جنگ برخوردار بود.

حسینی ابراز کرد: عراقی‌ها زمانی که خرمشهر را اِشغال کردند، آن را به عنوان یکی از شهرهای بصره قلمداد کردند و هیچ آسیبی به آن وارد نکردند، اما زمانی که این شهر را در معرض خطر از دست دادن دیدند، اسکلت شهری را کاملا نابود کردند.

وی هدف اصلی دشمن را گرفتن خوزستان اعلام کرد و تصریح کرد:دشمن نمیخواست جمهوری اسلامی از خلیج فارس به دریاهای آزاد ورود یابد و هدف دیگرش تصرف خود شهر بود.

 رضاحسینی  با بیان اینکه سرسختی و مقاومت نیروهای بعثی در مقابل اراده و شهادت طلبی رزمندگان نتیجه ای نداد، گفت: عملیات بیت المقدس با رشادت های رزمندگان اسلام در چهار مرحله اجرا و در نهایت منجر به آزادسازی خرمشهر شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس با دو گل نیمه اول دیدار با آلومینیوم را در اراک به سود خود خاتمه داد، مسئولان باشگاه میزبان اعتقاد دارند قبل از گل اول روی مهران موسوی خطا شده است.

باشگاه آلومینیوم در بین دو نیمه دیدار با پرسپولیس با انتشار ویدئویی از چند ثانیه قبل از گل اول نوشت: «اقدام عجیب داور در عدم اعلام خطا بر روی سید مهران موسوی قبل از گل پرسپولیس».

اراکی‌ها اعتقاد دارند که اورونوف قبل از حمله به سمت دروازه آلومینیوم اراک با خطا موسوی را متوقف کرده و توانست در موقعیتی ایده‌آل قرار بگیرد و برای تیمش گل بزند.

باید دید نظر کارشناسان داوری درباره صحنه مشکوک نیمه اول دیدار آلومینیوم و پرسپولیس چیست.

دیگر خبرها

  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • لرستان| آمریکایی‌ها به آنچه بیان می‌کنند اعتقاد ندارند
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • هویت پوشالی صهیونیست‌ها در مقابل ایمان و قدرت موشکی ایران فروریخت
  • روحیه عقیدتی میان نیروهای انقلابی تقویت شود
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • سفر ریاست جمهور ایران به پاکستان در راستای زمینه سازی وحدت و همکاری منطقه بود
  • اعتراض سریع آلومینیوم: قبل از گل پرسپولیس خطا شد