Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-01@04:07:32 GMT

رئیس هیات مدیره شرکت ماشین سازی تبریز

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۱۸۲۸

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در نامه حمیدرضا ایلخانی به قربانعلی فرخ زاد خریدار سهام کارخانه ماشین سازی تبریز آمده است : حال که اراده سازمان خصوصی سازی کشور به موجب تکلیف اصل 44 قانون اساسی کشور بر فروش کارخانه ماشین سازی به نیابت از صندوق بازنشستگی كاركنان فولاد قرار گرفت، علی رغم تاکید جنابعالی مبنی بر اینکه تمام اشخاص در موقعیتهای مختلف ادامه فعالیت دهند ، به دلیل احساس عدم وجود برنامه مدون بلند مدت و نبود وجود استراتژی و عدم وجود اراده تدوین در این خصوص استعفای خود را از ریاست هیات مدیره و عضویت آن اعلام میدارم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در این نامه با اشاره به دیگر دلایل استعفای خود اورده است : اینکه نمایندگان سهام دار محترم در جلسه متشکل از نوع محصولات تولیدی کارخانه بی اطلاع بودند نشان می دهد بدون اطلاع قبلی وارد مجموعه شده اند و اساسا" رویکرد اطرفیان بر این است که در این مقطع تمام مشکلات گویا با پرداخت مبالغی حل می شود و برخي افراد را عاری از هرگونه رویکرد علمی و تجربه در این خصوص یافتم .

وی در این نامه تاکید کرده است : این مجموعه عظیم و نگین صنعت آذربایجان، با داشتن منابع املاک و اراضی ارزشمند چنان که مدیریتی توانمند البته با اختیار تبدیل این منابع به موتور محرکه را دارا باشد اساسا " بی نیاز از کمک مالی است و با منابع در اختیار ماشین سازی اغراق نیست دو کارخانه دیگر مثل آن را می توان ساخت .
حمیدرضا ایلخانی افزوده است : به هر طریق ماشین سازی علی رغم مشکلات عدیده قبلی ناشی از عدم اختیار تبدیل منابع به ثروت ، محدویت های قانونی بخش دولتی ، لیکن به عنوان مجموعه ای که دارای منابع سرشاری است و دانش بنیان با زمینه صادرات به کشورهای اروپایی توسط وکیل صاحب اصلی ، به جنابعالی واگذار شد كه ادامه حيات آن مستلزم استفاده از منابع در اختيار به توسعه آن و تاكيد بر بهره از نيروي توانمند موجود و با تجربياتي ارزشمند است .

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: ماشین سازی تبریز استعفا مالک واگذاری خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۱۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال برای مهم‌ترین بازی خود در نیم‌‌فصل ابزار کافی برای پیاده‌کردن انواع و اقسام حملات را در اختیار دارد.

علاوه‌بر اینکه آبی‌های تهران می‌توانند در این مسابقه به توانایی بازیسازی رضاوند و ماشاریپوف در میانه میدان تکیه کنند، نکونام دو مدافع ملی‌پوش و بسیار آماده این روزهای فوتبال ایران را هم در اختیار دارد.

صالح حردانی و ابوالفضل جلالی که با نمایش چشم‌گیر در لیگ بیست‌وسوم در کنار دعوت شدن به تیم ملی، کمک بسیار زیادی در به دست آمدن جایگاه کنونی استقلال کردند.

این دو بازیکن که در طول این فصل با رفت‌وبرگشت‌های متوالی خود در بازی‌ها جناحین زمین را به تصاحب خود درآوردند، امیدوارند در این بازی هم با دیکته عملکرد خود به مدافعین و وینگرهای تراکتور نمایش قابلی داشته باشند.

حردانی که در مقطعی فول‌بک راست دفاع استقلال هم بود، خیال نکونام را در نبود یامگا راحت کرد و جلالی هم این روزها تنه به تنه ریکاردو آلوز تراکتور، برای کسب عنوان برترین پاسور می‌جنگد تا سرمربی موفق استقلال با خوش‌بینی نسبت به عملکرد این دو بازیکن تیمش را در دیدار روز جمعه هدایت کند.

دیگر خبرها

  • نامه سرپرست سازمان خصوصی‌سازی به تاج درباره پرسپولیس و استقلال
  • مدت مسئولیت اعضای هیات مدیره اتحادیه ها مغایر قانون نیست
  • اعضای هیات مدیره پدیده مشخص شدند
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس
  • اتوبان تهران-تبریز در کمپ استقلال افتتاح شد!
  • تفاهم‌نامه ۲۵۰۰ میلیارد تومانی برای ساخت ۱۴۳ کلاس درس در استان بوشهر
  • اقلام مورد نیاز معلولان خانواده یاسوجی تامین شد
  • معارفه مدیرعامل جدید پتروشیمی فن آوران
  • راز عبور شورای شهر قشم از محدودیت منابع
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید