Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش از تشکیل تیمی برای بررسی لو رفتن سوالات امتحانی و اطمینان از امنیت برگزاری امتحانات خبر داد.

ایران آنلاین / سید محمد بطحایی با اشاره به خبرهایی مبنی بر لو رفتن سوالات امتحان نهایی، اظهار کرد: اصل موضوع هنوز اثبات نشده است؛ تیمی با همکاری پلیس فتا در حال بررسی این موضوع است و عصر امروز گزارش‌های لازم در این زمینه به بنده ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه باید دید خبرهای مبنی بر لو رفتن سوالات امتحان نهایی تا چه حد صحت دارد، افزود: باید بررسی شود سوال‌های مورد بحث اصل بوده یا نه و حجم آن چه میزان بوده است.

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه شایعه‌هایی درخصوص لورفتن سوالات امتحانات درس دینی مطرح شده است، اظهار کرد: هنوز نمی‌توان درخصوص رد یا تائید این شایعه اظهار نظری کرد؛ تیمی با همکاری پلیس فتا این موضوع را بررسی می‌کند.

لو رفتن سوالات امتحانی اثبات نشده است

بطحایی ادامه داد: براساس خبرهای واصله به بنده این موضوع درحد اختلاس و پول گرفتن بوده است، اما هنوز لو رفتن سوالات به اثبات نرسیده و امروز خبرهای لازم به بنده ارائه می‌شود.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به چگونگی تامین امنیت امتحانات نهایی، گفت: مردم نگران امنیت برگزاری امتحانات نهایی نباشند چراکه فاصله غیراطمینان پذیرش در فرآیند امتحانات وجود داشت که در حال برطرف شدن است./ باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند

عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» شبکه یک سیما سه شنبه، ۱۱ اردیبهشت  از ساعت ۱۰ تا ۱۱ با حضور در واحد امور ارتباط با مخاطبان (۱۶۲) رسانه ملی، به سوالات مخاطبان پاسخ دادند. عوامل مجموعه نمایشی «نون خ ۵» سپس در یک نشست خبری به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ دادند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • بررسی اتفاقات مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در برنامه «فوتبال برتر»
  • بازیگران «نون خ 5» با مخاطبان گفتگو کردند
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • نویر: بایرن مونیخ - رئال مادرید بزرگ‌ترین بازی‌‌هایی هستند که می‌توانید ببینید
  • چرایی برگزاری امتحانات پایه نهم در روزهای پنجشنبه
  • شرکت ۲۷ هزار دانش‌آموز خراسان شمالی در امتحانات نهایی
  • رشد ۸ درصدی توسعه متوازن رشته‌ای/ شرکت ۲۷ هزار نفر در امتحانات نهایی خرداد ماه
  • علت افت تحصیلی دانش‌آموزان در آزمون‌های نهایی چیست؟ + تاریخ برگزاری امتحانات
  • استخدام بیش از هزار و ۵۰۰ معلم در چهارمحال و بختیاری
  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟