Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-25@11:54:35 GMT

سرمربی ذوب آهن برای فصل هجدهم لیگ برتر مشخص شد

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۷۴۱۹۹۴

سرمربی ذوب آهن برای فصل هجدهم لیگ برتر مشخص شد

به گزارش ایسکانیوز، امید نمازی شامگاه چهارشنبه از سوی هیأت مدیره باشگاه ذوب آهن به عنوان سرمربی این تیم در فصل هجدهم لیگ برتر فوتبال ایران انتخاب شد.
کانال اطلاع رسانی باشگاه ذوب آهن اصفهان شامگاه چهارشنبه با انتشار این خبر اعلام کرد: امید نمازی بیشترین دوره فعالیت فوتبالی خود را در آمریکا سپری کرده و در پست مدافع سابقه بازی در 15 تیم باشگاهی آمریکا را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مربی 52 ساله فوتبال، کار مربیگری خود را با تیم فیلادلفیا آمریکا آغاز کرد و پس از آن سابقه حضور در تیم های مختلف از جمله کلیولند فایرز ، سنت لوییز و نیوجرسی را در کارنامه خود دارد.

وی در سال 2011 به ایران آمد و به عنوان دستیار کارلوس کیروش در تیم ملی فعالیت خود را ادامه داد و پس از 3 سال به آمریکا بازگشت.

نمازی پس از آن در سال 2016 به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال زیر 18 سال آمریکا انتخاب شده هدایت تیم ذوب اهناصفهان در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران را امیر قلعه نویی برعهده داشت که توانست در لیگ فوتبال ایران با 55 امتیاز جایگاه دوم را کسب کند.

قلعه نویی نیز روز گذشته به عنوان سرمربی دیگر تیم اصفهانی یعنی فولاد مبارکه سپاهان اصفهان انتخاب شد.

601

امید نمازی ذوب آهن فوتبال سرمربی

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: امید نمازی ذوب آهن فوتبال سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۱۹۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!

به گزارش ورزش سه، پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما اعلام کرد به زودی تمام استان‌های ایران با تجهیز شدن واحد های سیار به کیفیت HD خواهند رسید و تصاویر مطلوب‌تری در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

جبلی نداشتن تجهیزات پخش HD در برخی از استان های کشور هنوز به این امکانات نرسیدند و در حال تجهیز واحدهای سیار برای استان های کشور هستند تا مسابقات فوتبال در تمامی نقاط ایران با کیفیت بالا پخش شود و شرایط تصویربرداری بهبود پیدا کند.

جبلی در ادامه افزود: با حضور واحدهای سیار کیفیت تصویر و کارگردانی پخش مسابقات فوتبال وضعیت بهتری پیدا کند و در تراز فوتبال ایران باشد.

رئیس سازمان صدا و سیما ابراز امیدواری کرد که در سال جاری این اتفاق رقم بخورد و پیشرفت زیادی در این زمینه صورت بگیرد.

دیگر خبرها

  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • واحدهای سیار برای پخش HD لیگ برتر!
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • (عکس) استوری اینستاگرامی اوسمار برای محمدحسین میثاقی
  • زمان دو دیدار تیم ملی فوتبال مشخص شد
  • مان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران مشخص شد
  • سخت‌ترین رقابت ورزشی در ایران
  • پیش درامدی از لیگ برتر فوتبال ساحلی