Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه باید قدردان رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس بود، گفت: خرمشهر نقطه بسیار مهمی در دفاع مقدس است و عملیات بیت‌المقدس بسیار سخت بود و صدام، آزادی خرمشهر را اصلا باور نداشت. ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱ استانها البرز نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، سردار یوسف مولایی در مراسم رژه نیروهای مسلح استان البرز که صبح امروز در امامزاده محمد(ع) کرج برگزار شد، با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر و یاد شهدای دفاع مقدس و مدافع حرم اظهار داشت: سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر نقطه عطف دفاع مقدس است که همچنان مانند نوری برای ایران اسلامی می‌درخشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز با بیان اینکه باید قدردان رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس بود، افزود: خرمشهر نقطه بسیار مهمی در دفاع مقدس است و عملیات بیت‌المقدس بسیار سخت بود و صدام، آزادی خرمشهر را اصلا باور نداشت.

وی با اشاره به اینکه دشمنان و استکبار لحظه‌ای باور نداشتند که خرمشهر توسط رزمندگان اسلام تصرف شد، گفت: آزادسازی خرمشهر درس‌های بسیار زیادی برای کشور داشت که مهم‌ترین آن تحقق وعده صادق الهی است.

سردار مولایی با بیان اینکه آیه شریفه 40 سوره حج و آیه شریفه 7 سوره محمد(ص) بر وعده الهی جهت آزادی مناطق مسلمانان و مظلومان اشاره دارد، اضافه کرد: خداوند در قرآن مکرر بیان می‌کند که اگر خدا را یاری کنید خداوند همواره شما را در مقابل ظالمان پیروز می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه به لحاظ مادی ایران توان آزادی خرمشهر را نداشت و روح معنوی سبب این کار شد، گفت: اراده رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بر این بود که رضایت الهی را برای خود در نظر بگیرند و این مبنا پیروزی رزمندگان اسلام در خرمشهر شد.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه رهبر انقلاب تاکید کردند که به شرط ادای تکلیف دشمن شکست می‌خورد، افزود: امروز هم این جمله صدق می‌کند که اراده الهی را باید در کارها در نظر گرفت و در دفاع مقدس نیز رزمندگان به تکلیف عمل کردند و به پیروزی رسیدند.

انتهای پیام/ ز

R41451/P41362/S6,50/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۷۴۲۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی

‌به گزارش خبرگزاری مهر، امید تونی گفت: نیروهای یگان حفاظت اداره حفاظت محیط زیست کرج مستقر در محور کرج - چالوس با همکاری مأموران منابع طبیعی نسبت به خلع ید و رفع تصرف یک هزار و ۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی در محدوده روستاهای شهرستانک و سرخدره اقدام کردند و اراضی به بیت المال اعاده وضع شد.

کد خبر 6092128

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • رفع تصرف ۱۵۰۰ مترمربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده البرز جنوبی
  • آمریکایی‌ها انتظار این انتقام را نداشتند
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند
  • حماسه‌سازی رزمندگان باعث ناکامی دشمن در جنگ تحمیلی شد
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • دشمنان آگاهانه برای تجزیه ایران می‌جنگند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است